לאנשים שעבדו באילת...

arden20

New member
לאנשים שעבדו באילת...

מה הסיכויים שלי למצוא עבודת מלצרות באילת? הכוונה סתם לקחת תיק ולסוע... הבעיה שאין לי הרבה כסף, אז אני צריכה למצוא משהו מהר (או שלא יהיה לי איפה לגור...) אז מה אתם אומרים? אני אוכל גם לחסוך קצת, או רק לכסות הוצאות? אני בת עשרים בלי צבא ועם קצת ניסיון... אה, ובואו לבקר אותי!
 

get well

New member
אני ממליצה לך לעשות כזה דבר..

תפתחי ספר טלפונים ו"תני לאצבעות ללכת במקומך.."
.. פשוט תתקשרי ותבררי אם צריכים עובדים ובמה... את מחפשת לגור במלון? אני אישית חושבת שהכסף שעושים במלונות(במיוחד בגלל המצב עכשיו) הוא לא משהו בכלל אבל אולי הפאבים והמסעדות שם צריכים.. אני במקומך הייתי מבררת קודם ואז נוסעת...
 

arden20

New member
וואלה... לא ממש חשבתי איפה אני רוצה

לעבוד... מצא חן בעיני הרעיון של להפיל הכל מהידים ולסוע למקום חדש... בואו תבקרו אותי
 

ayala26

New member
אמנם זה היה לפני 7 שנים..

אבל מה שאני עשיתי היה אכן לקחת תיק ולנסוע לבד באוטובוס, זה היה באוגוסט 96. ביום הראשון מצאתי איזו דירה לישון בה בבערך 70 שקל ובאותה דירה גם פגשתי עוד בחורה שהגיעה כמוני עם תיק ובלי עבודה. למחרת קמנו בבוקר מוקדם ועברנו ממלון למלון - שאלנו בלובי איפה נמצאת מחלקת כח אדם של המלון ופנינו ישירות אליהם. היום הראשון היה מאכזב - לא מצאנו כלום. ביום השני יצא שהתפצלנו וכשחזרנו שתינו לדירה לשתינו היו בשורות שמצאנו עבודה - כל אחת במלון אחר. אני עבדתי במלון "נפטון" כמו שאר המלונות יש להם מגורים לעובדים וכבר מאותו ערב (יום לפני תחילת העבודה) היה לי איפה לגור. במלון יש ארוחות לעובדים כך שגם יש מה לאכול. היה כיף נורא, אני עבדתי בלובי, אחרים עבדו בחדר אוכל, מטבח, שירות חדרים (רק לבנים) וכו'. אני לא יודעת מה מצב התיירות היום אבל גם אז לא היה מי יודע מה... ובכל זאת - זאת אילת ופחות מסוכן שם אז אולי בכל זאת. תנסי, מה יכול להיות? מקסימום תחזרי הביתה... אבל תקחי בחשבון כמה ימים כי יש הרבה מלונות באילת ולא תמיד זה מצליח ביום הראשון - אני כבר חשבתי לחזור אחרי יום אחד וביום השני מצאתי עבודה.
 

arden20

New member
נשמע אחלה...

מה שאני מפחדת זה שאני אסע, ואז אוציא כסף (לינה, אוכל במשך כמה ימים) ואז לא אמצע עבודה... יש פה מישהי/ו שעכשיו באילת או חזר לא מזמן? ועוד שאלה - מלונות שמספקים לינה וארוחות - כמה מזה יורד מהמשכורת?
 

ayala26

New member
לא ירד מהמשכורת

המשכורת היתה שכר מינימום לפי שעה עם תלוש משכורת מסודר וגם הטיפים לא נכללו במשכורת אלא היו אקסטרה. נראה לי שזה לא השתנה
 
איזו נוסטלגיה אילת.כשהשתחררתי מהצבא

ירדתי לאילת לעבוד קצת.ישר מצאתי עבודה.עבדתי כמלצר במלון המלך שלמה. קרענו את החחת שעות על גבי שעות.אם זה בחדר אוכל,בלובי,ובערב היו מורידים אותנו לקרוע את התחת ביאכט פאב.ששם היו טיפים מעולים. עבדתי כך שנה עד שקודמתי להיות סגן מנהלת לובי.אותה מנהלת לובי כמובן שנהפכה להיות בת הזוג שלי וכיום אשתי.ומפה לשם נשארתי באילת 5 שנים והפכתי למנהל חדר אוכל.ולסגן מנהל מחלקת מזון ומשקאות. עד היום נשארתי בתחום המזון.ואני מנהל שווק בחברת מזון מוכרת. איזה חיים משוגעים עשינו באילת.רק מבלים כל הלילה.ועושים פשוט כייף. בזמני חסכנו המון כסף.כמעט ולא היו הוצאות.ולאט לאט אתה תופס קשרים במקומות הנכונים.ובכל מקום בילוי שאתה מגיע אתה שותה חינם. אך איזו נוסטלגיה הייתה לי באילת. כייף להזכר בזה לפעמים.
 

Reservoir Dog

New member
עבודה מועדפת או פשוט עבודה באילת ?

שלום לכם, קראתי את ההודעות האחרונות שאני בהחלט יכול להגיד עליהן שהן חלק בולט ממחשבותיי לעתיד שלאחר הצבא. איך שאני רואה זאת לאחר הצבא אני אבחר בעבודה מועדפת או בעבודה רגילה באילת לפי המצב שיהיה קיים. אני עדיין לא יודע מספיק על עבודה מועדפת של בתי מלון אבל זאת נראית לי כאופציה הבולטת וגם בגלל נסיוני הטוב שצברתי כמלצר זוטר באירועי חתונות זו הנטיה הראשונית שלי לאחר הצבא והיא לעבוד כמלצר או משהו בבית מלון באילת. זאת הייתה העבודה האחרונה שלי ולא הספקתי לממש אותה בגלל הצבא,(חוזר מהעבודה מאוחר בלילה ,בסביבות 2 רק מגיע הביתה) ועל הבוקר צריך להיות על הכביש כנהג בצבא.זה לא התאפשר וגם לעבוד בלי אישור עבודה לא ממש נוח ואפשרי. תגובות שלי בקשר להודעות של איילה26 ושל ירוק ראשון: איילה:לדעתי לא כתבת מספיק על הנסיון שלך בתקופת המלצרות באילת,איך היה סדר יום שלך,מה היית עושה בעבודה עצמה,איך היו האנשים שעבדת תחתם,הצוות שעבדת איתם,האנשים ששירתת. כן גם מתי היה זמן פנוי ואיך היית מנצלת אותו ? לירוק ראשון:אני פשוט מת על הסיפור שלך,בתמציתיות,ירדת לעבוד קצת,פגשתך את אישתך לחיים ובקיצר הסתדרת ! כל הכבוד ! וכן גם אפשר להגיד שצברת קשרים ומיצית את אילת..הלוואי עליי אחד מכל אלה כרגע.. איך מרצוי אני גם יכול להגיע למצוי ?
 

ayala26

New member
תוספות

העבודה בלובי היתה ב-2 משמרות. משמרת בוקר מ-8 עד 17 ומשמרת ערב מ-17 עד שסוגרים. בקיץ סגרנו יותר מאוחר ב-2 בלילה בערך ולקראת החורף (לא עבדתי ממש בחורף) סגרנו יותר מוקדם ב-12-1 בערך. היתה משמרת מיוחדת בתורניות שהיא מבקום למלצר להוציא את המנות (גלידות, מלקשייקים, קפה וכו' לא דברים מסובכים כי גם יש טבח לסלטים ולטוסטים) ואז התחלת היום היא לנקות את השולחנות, לשים מאפרות וכו'. שאר המלצריות תפקדו במשך שעתיים כמארחות בחדר האוכל כי הלובי נפתח בעקרון רק ב-10. אני העדפתי את משמרת הערב (כי אני שונאת לקום מוקדם) ויצא שמנהלת הלובי ידעה את זה וקיבלתי כמעט אך ורק משמרות ערב. בערב היה כיף, הרבה אנשים, כל הזמן עובדים והזמן רץ וכמו כן היו הופעות ותצוגות אפנה בלובי וזה כיף לעבוד עם מוסיקה ברקע.. אחרי העבודה ב-2 בלילה החברה' היו יוצאים לבלות, היה לנו אג'נדה קבועה - כל יום בשבוע והמקום שהיינו הולכים אליו - היה ממש כיף וכמו כן נשארתי בקשר עם מספר אנשים שעבדו איתי גם לאחר שכל אחד חזר הביתה (למרכז הארץ) הלקוחות - נו, כולם יודעים שישראלים הם לקוחות קשים ובעיקר כשהם באים דרך ועדי עובדים בקבוצות גדולות - הם יכולים לשגע מלצרית תמימה אבל לרוב הם גם נחמדים ומצחיקים. היו לנו לקוחות קבועים מחו"ל - לקוחות שמגיעים כל שנה לישראל ונשארים במלון שלושה שבועות (!!) ואז הם כבר הופכים כמו משפחה, לפני שהם מתיישבים אתה כבר יודע מה הם יזמינו ויכול להפתיע אותם בקריאת מחשבות, ביום שהם עוזבים - חיבוקים ונשיקות וקיבלתי כתובות של אנשים בחו"ל וכמובן הם נותנים טיפים. אני חייבת לציין שגם הישראלים משאירים טיפים לרוב. בבית מלון לפעמים אנשים רושמים את ההזמנה על חשבון החדר ומשלמים ב-CHECK OUT אבל זה לא משנה - כי יש משכורת והטיפים זה אקסטרה לסיגריות ולבמבה ב-4 בבוקר
זאת היתה חוויה שאני ממליצה. תחשוב, חברה צעירים כולם בגיל 19-22 עובדים יחד, יוצאים לבלות יחד וישנים באותו מקום... אני באמת צריכה לספר על המגורים המשותפים
?
 
למעלה