לאפי היקרה מכל!

שמש29

New member
אפי - אחלה פורום!!!!!!!

סוף סוף פורום, ציני, סרקסטי, מעניין ומעל לכל התשובות של אפי אדירות מצחיקות ושנונות שנותן הרגשה נירוטיות טובה לכל היום. עכשיו יש לי סוף סוף פורום מעניין שאותו אפשר להמליץ לחברה. דרך אגב אפי שאלה לי אליך: מדוע במדינה "הנפלאה" שלנו מירב חברי הכנסת ורהמ"מ תמיד אחרי גיל הפרישה שהקשר בינם לצעירים בגיל ולצעירים בנפש מרחק אלפי שנות אור (ראה פרס פוליטיקי לא רע לדעת מספר אנשים, אך חלס שוויץ זה לא פה) מה רע בחבר כנסת עם קוקו, קעקוע ועגיל באף, בארה"ב לנשיא היה חוויה מסעירה ורטובה מתחת לשולחן למה שלנו לא יהיה משהו מיוחד גם כן? מה דעתך, שבוע תוסס ומעניין
 
לאפי היקרה מכל! ../images/Emo47.gif

כדי להוריד את רמת הנוירומטר (למדתי מה זה סוף סוף!) החלטתי להתחיל שירשור של חיבוקים, נישוקים, פרחים ושאר דברים קיטשים. אני בטוחה ששאר חברי הפורום יעזרו לי...
בברכת טדי טדי,
דובון קטן ושבדי, מעיין. _________________
 
אוקיי,

האמת היא שמאז שנגמרו הלימודים (אי שם בפסח) נורא חסר לי העניין של להתחנף אל המורים... אבל עכשיו, אחרי ש: we got this out of our system אני מרגישה הרבה יותר טוב!
 
האם בין השורות

אתה בעצם מציע את עצמך? להווה ידוע לך שעל מנת להיות פוליטיקאי, אתה נדרש לעשות ויתורים רבים: לא לנסוע באוטו שלך אלא באוטו שהמדינה מממנת לך. להגיע (כמעט) כל יום לירושלים ולאכול במזנון, שהאוכל שם הוא זוועתי (מנסיון). להשתתף בדיונים מרתקים אודות סבסוד המרגרינה לתושבי הפריפריה, ולהצביע נגד (כי זה מה שיו"ר המפלגה אמר, ולא אמורה להיות לך דעה). וכמובן הויתור הגדול מכל - לוותר על עקרונותיך, אמונותיך, נשמתך וילדיך, ורק שחבר המרכז יזמין אותך לבר מצווה של אחיינו מצד אחותו. אני קוראת לך להרים את הכפפה ולעשות את זה, נמאס מהדיבורים. אני אהיה הראשונה שאצביע בעדך, וזאת בתנאי שתכניס סעיף למצע בו ייאמר שכל אדם שיש לו בעיה כלשהיא, לפני שהוא פונה לערכאות - שיגיע לפה. אנחנו כבר נטפל בהקטנת העומס על בתי המשפט. נכון או לא???
 

DrunkGoat

New member
ישונה שם הפורום לאלתר!

טוב, אני אמנם חדש כאן, אבל זה מוצא חן בעיני הפורום הזה. בכל מקרה, אני לא מרוצה מהטייטל. מה זה אפי היקרה, רק אפי פה פותרת בעיות? אני מציע "פורום סוגייה בהולה!".
 
למעלה