לא הבנתי ממש

mysterious V

New member
לא הבנתי ממש

למה אחרי שגוהן וגו'ו יצאו מחדר הזמן, אז הם החליטו להשאר בצורת סופר סאיין כל הזמן. הבנתי שיבזבזו פחות אנרגיה, אבל לא ממש. אפשר הסבר? תודה.
 

mysterious V

New member
איך בדיוק? ע"י כך שהם מתרגלים

לצורה הזאת? איך השארות במצב הזה גורמת להם לשלוט בצורה הזאת?
 

gokussj2

New member
פשוט מאוד

בהתחלה כשרק משיגים את הצורה של סופר סייאן זה דורש שימוש באנרגיה עצומה , לכן אחרי כמה זמן נהיים עייפים , לכן גוקו אחרי הקרב עם פריזה ממש גמור , לא נראה לך מוזר שכשהוא נחת ביארדראט הוא היה חסר כוח לגמרי למרות שהוא עצמו הביס את פריזה ואחרי זה עוד עף בנאמק חופשי , פשוט מאוד זאת הסיבה שכשרק משיגים את הסופר סייאן ולא מאומנים בצורה הזאת זה מעייף , אז מה שגוקו וגוהאן עשו זה דחפו את עצמם רצוף כל הזמן להישאר בצורה הזאת עד שהם ירגישו טבעי בזה , אפשר להשוות את זה לתרגילי אימון על מכשירים שכל פעם כאשר אתה כבר רגיל למשקל מסויים אתה יכול להעלות למשקל יותר גבוה או להשוות את זה לשכיבות שמיכה ולכפיפות , שכל פעם אתה מעלה את מספר החזרות ברגע שאתה רגיל למספר מסויים , כאן זה אותו עיקרון , הם שמים את עצמם במצב סופר סייאן , משתמשים באנרגיה עצומה במשך המון זמן רצוף וככה זה מאמן אותם , המאמץ מחזק זה השורה התחתונה , וכמובן כאשר הם כבר רגילים להיות סופר סייאן אז כאשר הם משתמשים בכל האנרגיה אז הסופר סייאן יוצא הרבה יותר חזק ולכן הסופר סייאן במצב לחימה שהתמשו גוקו ואחריו גוהאן בקרב מול סל נקרא סופר סייאן פול פאוור , (גוהאן כמובן השתמש בצורה זו לפני שהפך לסופר סייאן 2) , הנטורל סופר סייאן זה הצורה שהם היו בה כשהם יצאו מהחדר
 

Kingeh

New member
יאפ,..

הרעיון הכללי היה ועדיין שהצורה של סופר סייאן באמת משחררת המון אנרגיה, אבל היא גם שורפת המון אנרגיה וככל השרמת הסופר סייאן גבוהה יותר ככה היא צורכת יותר אנרגיה... גוקו למשל לא היה מסוגל להשאר בצורה של סופר סייאן 3 כשהוא חזר ליום אחד לכדור הארץ כי האנרגיה אוכלת אותו.
 
למעלה