לא יודעת אם זה קשור...

לא יודעת אם זה קשור...

אבל חברה שלי סובלת כבר כמה שבועות מהתנהגות לא ראויה מצד הוריה וזה בלשון המעטה... היא לא אוכלת כלום בעקבות זה, ומ54 קילו היא ירדה ל36.5 קילו!!! אמא שלה טוענת שהיא השתגעה וצריך לאשפז אותה ואני יודעת שהיא הייתה ועדיין בסדר גמור!!! ומי שצריך פה אשפוז זו האמא... לפני כמה ימים היא אושפזה בבית חולים פסיכיאטרי,כך נודע לי מאחותה. אחותה מסרבת לתת לי פרטים כדי שאני לא אבוא לבקרה וגם טענה שלא יאפשרו לי להכנס. לשאלתי- כמה בתי חולים פסיכיאטרים יש בירושלים? שייך לחפש? יש גישה לחולים שמאושפזים בבית חולים מסוג זה? תעזרו לי! זה חשוב!!!!
 
נו היא בטח בכפר שאול

בא'. אבל אולי כדאי לטובת החברה שלך שתתני לה קצת זמן להרגע ולעכל את המקום לפני שאת נופלת עליה. נישמע שיש לה בעיה חמורה והיא לא תצא משם במהרה. קחי בחשבון גם שעצם ביקורך במקום יכול לעשות עליך טראומה. זה מקום מעפן. בכל אופן תביאי לה סיגריות זה המצרך הכי מבוקש שם.
 
אממ...

לפי מה קבעת שהיא שם? וזה מתחיל להפחיד אותי. היא בסדר גמור!!! אין לה שום בעיה נפשית! אולי בגלל שהיא נסתה להתאבד אשפזו אותה? יש מצב? אין לי מושג מה קורה איתה ולמה היא שם.פשוט התנתקה!
 

L L B

New member
כפר שאול, הרצוג, איתנים,

הדסה עין כרם (יש גם בהר הצופים, אבל רק לנוער נדמה לי) וטלביה (רק חדר מיון).
 

אופירA

New member
מנהל
יש לה בעיה נפשית

נכון שהגורם לבעיה הנפשית שלה הוא אמא שלה, שיש לה בעיה נפשית הרבה יותר חמורה, אבל רוב האנורקטיות סובלות בין השאר גם מאמהות עם בעיות נפשיות חמורות. מה שקובע במי צריך לטפל זה הסבל של האדם, ולא מי אשם. אז האמא אשמה, אבל מי ששוקלת 36 קילו זה הבת. בחורה שהפסיקה לאכול, עד שהגיעה למשקל 36 קילו (אלא אם כן היא בגובה 1.30 מ'...), יש לה בעיה נפשית חמורה. יותר מזה - יש לה בעיה בריאותית חמורה, והיא בסכנת חיים. לא משנה בכלל הסיבה ומי אשם. משנה מה קורה לה ומה עושים. מה שעושים - זה טיפול פסיכיאטרי מתאים. את חושבת שאין לה בעיה נפשית, מפני שהיא מכחישה מוצלחת ואינה מודעת לבעייתה בעצמה. תעזרי לה להבין שהיא צריכה טיפול, וכמה שיותר היא תיזום את הפנייה לטיפול ואת ההתמדה בו, ולא תישען על יוזמות של אמא שלה או אחרים - כן ייטב. עזרי לה, כמיטב יכולתך, לפתח מודעות לבעייתה. נסי ללמוד בעצמך על נושא האנורקסיה, כדי שלא תעזרי לה להבין ש"אין לה שום בעיה והיא לא צריכה אשפוז או טיפול פסיכיאטרי"...
 

אופירA

New member
מנהל
תוכלי לבקרה בביה"ח

אם היא מאושפזת אשפוז מלא, ואם תאתרי את ביה"ח... בררי קודם, לפני הביקור, אם הוא מיטיב איתה, אם היא רוצה בו ואם הצוות הרפואי סבור שהוא לטובתה.
 
למעלה