לא יפה לספר בדיחות ביום הזכרון

מוחמד5

New member
לא יפה לספר בדיחות ביום הזכרון

רבנים ובכירים בקהילה היהודית בארצות הברית ניסחו הצהרה הקוראת לספורטאים יהודים לא להשתתף באולימפיאדה שתתקיים בקיץ בבייג'ינג, בשל מצב זכויות האדם העגום בסין וקשריה עם מדינות תומכות טרור. "לאחר שננטשנו על ידי בנות בריתנו בשואה, חובה עלינו לצאת נגד עוולות", אומרים מנסחי ההצהרה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3537675,00.html עזות מצח וחוצפה ,כנראה שהם יודעים על מה שקורה בסין ולא מודעים למה שקורה כאן. חוצפנים.
 

אנטוליו

New member
../images/Emo132.gifשמע מוחמד, עליך קצת להעמיק את ידיעותיך

ביהדות ואז יוסרו ממך כל התהיות והספקות בקשר להתנהגות הרבנים. אני ממליץ על האתר "דעת האמת". תלמד משם למשל ש"השקפת העולם הבסיסית של היהדות היא, שמטרת בריאת העולם על ידי האלוהים, נעשתה לצורך נתינת התורה לעם היהודי שהוא העם הנבחר. וכל שאר האנשים נבראו לשמש את העם הנבחר שיוכל להתפנות לקיים את מטרת הבריאה האלוהית. כמו כן התורות, המשפטים והערכים של אומות העולם בכל המקומות והזמנים הם יצירות אנושיות שאין להתייחס אליהם ברצינות אלא בזלזול ובלגלוג לעומת התורה האלוהית שהיא האמת המוחלטת שאינה משתנה".
 

מוחמד5

New member
אני מודע לפחד העולמי

מפני הצחזקותה של סין ,ואלי הפיכתה בעתיד למעצמה היחידה בעולם.אני מודע לכך שהתחזקות סין באה חשבון ארה"ב ,שמצבה שהולך ונעשה גרוע מיום ליום (אגב,ראיתי דיון מרתק על סופן של אמפריות ) ,ולכן הדרך לרסק את סין היא ע"י חבלה באולמפיאדה. מי שרוצה להטיף לשלום וזכויות אדם ,שקודם ייישם אותן במדינה שלו ורק לאחר מכן לחשוב על לנסות להעביר ביקורת על העולם .
 
מה קורה כאן? שום דבר לא קורה כאן

את האולימפיאדה לא היה צריך לערוך הסין מלכתחילה, עכשיו החרמה זה מאוחר מידי. אין שום דימיון בין הטיבטים לפלשתינים.
 

respecta1

New member
הבדיחה היחידה זה מה שאתה כתבת.

הטיבטים לא התפוצצו באף מסעדה בפעם האחרונה שבדקתי, ואפילו הפגנות אלימות לא עשו וכשעשו מנהיגם הרוחני יצא נגדם. כאילו אפשר להשוות, כשהפלסטינים יתנהגו כמו הטיבטים תחזור לפה
 

מוחמד5

New member
אם אני זוכר טוב נדב

המנהיג שלהם כן הצדיק בהתחלה את המאבק האלים. טוב לראות שאתה מחייך ומבסוט היום.
 
בניגוד לטיבטים ושאר עמי העולם חסרי המדינה

הפלשתינים הם היחידים שיש להם אירגון או"ם שלם שדואג להם. מקבלים סיקור תקשורתי שאף עם לא מקבל. שופכים עליהם מיליארדים של דולרים או יורו. אכן צריך לדאוג ל"מסכנים" הללו... כאילו שחסרים מסכנים אמתיים באפריקה או בחורים באסיה, הטיבטים כמה סימפטיה שהם מקבלים, הפלשתינים מקבלים הרבה הרבה יותר יחס, אבל מה, כשרגילים להתלונן ולהתבכיין קשה להפסיק...
 
אנחנו בכינו 2000 שנה ורק כאשר הפסקנו להתבכיין

הצלחנו להציל את עצמינו. אני אכן מקווה שתלמדו מאיתנו ותבינו כמונו שבכיינות וקורבניות לא מובילה לשום מקום. היהודים הפסיקו להתבכיין (לא להתלונן...אנחנו עדיין יהודים אחרי הכל) עם תחילת הציונות, הפסיקו להתבכיין ותחילו לעשות - התוצאה? מדינה חזקה ומפותחת.
 
אנחנו מתבכיינים עד היום, אם לא שמת לב

כולם נגדנו כולם אנטישמים כולם מסביבינו חיות בג'ונגל... השינוי קרה פשוט כי הצלחנו להתנחל בארץ בעזרת 2 אימפריות ששלטו כאן ואיפשרו ליהודים מהעולם להגר לכאן, בניגוד לצונם של בני הארץ, ואח"כ בזכות תמיכה חיצונית אדירה שהגיעה אלינו מהמערב- כספית וצבאית. וגם זה אגב עקב התבכיינות מרובה.
 

respecta1

New member
ואיפשרו ../images/Emo6.gif

וואו, בשלושה שורות הצלחת לשנות את ההיסטורה, כל הכבוד.. מרשים ביותר. אף אחד לא מתבכיין, אף אחד לא בוכה "כולם נגדנו" ואכן המזרח התיכון הוא כמו חיות בג'ונגל.. שמה בדיוק מתבכיין בלהגיד את זה? השינוי קרה פשוט כי הצלחנו לחזור לארצנו בניגוד לרצון 2 האימפריות ששלטו כאן ועשו הכל בשביל למנוע מהיהודים לחזור לכאן, בניגוד לרצונם של מתנחלי הארץ, ואח"כ בזכות אומץ לב רב שעדיין לא מסביר איך זה יכל לקרות שרדנו וניצחנו מלחמה נגד אויב חזק פי 1000 אחוזים שמטרתה המוצהרת הייתה לעשות שואה שניה ליהודים. וגם זה אגב עקב הפסקת ההתבכיינות.
 

respecta1

New member
אה סליחה "לזרוק את היהודים לים"

סרט אימה? רק הערבים יודעים לעשות סרטי אימה למציאות, הערבים והאפריקאים.
 
חאג' אמין אל חוסייני אכן כיוון לשואה שניה

אחד ממניהיגי הערבים בתקופת טרום מדינת ישראל ומלחמת 48' והיה בן ברית של היטלר.
 
לחזור לארצנו תקף גם לחילונים ביותר ביננו

לא רק לדתיים. התנ"ך תקף גם לחילונים ביותר, בין אם הם מאמינים בזה יותר או פחות.
 
למעלה