לא להעביר את זה הלאה, לא

Deerest

New member
ברור

לא הייתי צריך הסבר. מאחל לך שהם יודעים לספוג את מה שאת מניחה.
 

Deerest

New member
את לא יכולה להפסיק, אה?

פעם כועס פעם עצוב ועכשיו רציני (אין לי מושג איך היא עושה את זה)
 

Deerest

New member
לא יכול

אני הולך "לישון". יש לי ספר לקרוא שירדים אותי טוב... על חדרי כושר. ליל(ך) טוב.
 
בהזדמנות

תספר על תחום ההייטק אני סקרנית
 
מניחה!!!!! חחח

בוא בוא שב ספיגה עוד מהגיל הרך לא לחסוך מהם הליכה ברגל ומאמץ טבע,כדור,אופניים ומים וחוגים חוגים בשבילי היו הפינוקים התעמלות,טניס,כדור סל,קרב מגע,ציור,שחיה,קרמיקה,כדור רגל,גודו,חשיבה יצירתית,אלקטרוניקה,מחשבים,אורגן,פסול,אומנות,טיסנים,בלט,גז,.................................................................................. בקיצור פעילות ויצירתיות וגם אני טוב?
 
דרך אגב

בוא לחדר כושר תראה איך הגברים מטפחים כל שריר אז אם כבר מדברים זה "אתם" כללית
 

Deerest

New member
כן

לדעתי זה פן נוסף של נושא השרשור. גם שם צריך לפתח אותם לפי הצורך, לא לפי הרושם. אני הולך הרבה לחדר כושר, שמעתי שיש שם מסעדה טובה.
 
אנחנו נפצעים ונפגעים רגשית...

אנחנו נפצעים ונפגעים רגשית, לא כל כך על ידי אנשים אחרים או מה שהם אומרים או לא אומרים, אלא כתוצאה מיחסנו שלנו והתגובה שלנו. (מקסוול מלץ) היחס שלנו, ההתיחסות שלנו לדברים, זה מה שקובע. בהחלט טבעי שאנו אוהבים מחמאות ושונאים פגיעה, אבל חשוב ללמוד לפתח את היחס הנכון לדברים וחשובה התגובה שלנו.
 
אני מבקשת אישור כניסה

ואודה על טופסי ההרשמה לפורום בעקבות מה שהעלית deerest ורק משום שצפיתי בתוכנית שכשלעצמה היתה מאכזבת עד מאד שרק החתיך הלאומי את המשפט מתוך 100 אנשים 99 אומרים לך שאתה מקסים ואחד שממש לא מתרשם מאישיותך הכובשת שולח אותך הביתה בבושת פנים ומוחק את כל השאר זו תופעה נרקיסיסטית ידועה שמאפיינת שחקנים ושאר כוכבי במה שחייבים שכולם ממש כ ו ל ם יריעו ובכפיים סוערות בעוד ששאר בני האדם נוטים להיות מרוצים או מעצמם או מהדרך שהם עושים כדי להגיע לשם מי שעומד באור הזרקורים נכווה מי שיודע שהוא עצמו יוצר את המציאות בה הוא חי ישרוד מי שמכור למותגים יפעיל את הפנסים של קדמת הבמה ילד שמוכן להתלבש איך שבא לו ולא איך ששלל המותגים מודיעים לו ברור שיגדל עם אופי עצמאי ועם יכולת להתבונן במציאות עם יכולות יצירתיות קורבנות האופנה והטרנדים מפנטזים על הכוכבים ונדבקים בנרקיסיות אם עזרתי שמחתי אני מחכה לטפסים
 

Deerest

New member
אופס, לא שמתי לב שאת מחכה

ברוך בואך האם של איתי. מנהל הפורום לא מזמן פרש(ה) ואין מי שאת פנייך יקבל כנדרש. להרשמה, אין צורך בטפסים כי לכאן, פשוט נכנסים טוב, עד כאן קבלת הפנים. שמח לראות אותך גם כאן. מעניין מה שאת כותבת, מה שהצבעתי עליו היה מידה נמוכה של הערכה עצמית ומעניין אם יש קשר בין הטיפוס הנרקיסיסט לבין זה בעל ההערכה העצמית הנמוכה. האם זו מעטפת השקר שטל דברה עליה?
 
דודו טופז

מתאים לטיפוס הנרקיסיסט אבל הוא בחור מוכשר אתה חושב שיש לו הערכה עצמית נמוכה?
 
למעלה