לא מסוגלת להבין

matal girl

New member
לא מסוגלת להבין

את הפריסה שעשיתי עבורי ומבקשת בשמחה עזרה מכם. מדובר על קשר שמתחיל ונגמר בכל פעם. הניתוק בפעם האחרונה היה מיוזמתו. שנינו גרושים מבני זוג אחרים. שאלתי-מה- ירח עלי-הכוהנת הגדולה לדעת-מלך המטות על הפוטנציאל הרומנטי-7 חרבות ביני-מלך החרבות ל X-קיסרית בחודש הקרוב-שוטה סיכום-שמש ממה שאני מבינה אין כרגע סיכוי לחידוש הקשר בגלל בריחה מאחריות שלו. יחד עם זאת הוא רואה בי אפשרות ריאלית כבת זוג.מה שמבלבל אותי זה הקלף של השוטה שמצביע על עשייה .האם שלו? הסיכום מעיד שיש הצלחה בנושא. אשמח לעזרה. בתודה, ממני, ילדה מטאלית אמיתית.
 

צ ל י ל 8

New member
מסכימה איתך שזו פריסה מבלבלת

מה- ירח עלי-הכוהנת הגדולה לדעת-מלך המטות על הפוטנציאל הרומנטי-7 חרבות ביני-מלך החרבות ל X-קיסרית בחודש הקרוב-שוטה סיכום-שמש הקלפים לא מראים הצלחה, אבל הפוטנציאל מראה שכן. מה שזה יכול להעיד זה שהפוטנציאל ישנו ובגדול - רק כנראה שמשהו בהלך הדברים לא מתנהל כמו שצריך! קלף השוטה לאא מצביע על עשייה דווקא, אלא לדעתי יותר על חוסר החוייבות בחודש הקרוב. החודש יהיה בבחינת-הכל יכול לקרות לטוב ולרע. שימי לב שהפריסה מתחילה בירח - נשי - ומסתיימת בשמש - גברי. לדעתי יש כאן את האפשרות ללכת דרך האינטואיציה למעשים בפועל, כלומר להפוך את הקשר מסביל לפעיל יותר. לעמדת "עליי" יצאה הכהנת, כך שביחד עם הירח בעמדה לפניו, אני חושבת שהם מנסים לאמר לך ללכת בגדול על האינטואיציות הנשיות שלך. לכי עם הרגש ועם מה שהוא מנסה לאמר לך לעשות. ייתכן והבחור נמצא כרגע בשלב בחייו שהוא מרגיש שהוא צריך "לסדר כמה עניינים" ולכן הוא לא רוצה לערב אותך בהם. הבעיה היא הפוטנציאל הרומנטי שלכם שמיוצג ע"י 7 חרבות. אולי זה מראה על חוסר היושר שיש בינכם. האם אתם שומרים סודות אחד מהשניה? האם משהו מתנהל בינכם בצורה לא "כשרה"? נראה לי שבקשר הזה בינכם הוא ה"נשי" ואת ה"גברית". מצחיק - כאילו בעקבות העבר שלכם, החלפתם תפקידים. את יותר מחצינה את הצד הגברי שבך, את זו שמחליטה בדרך כלל מה יהיה ואיך, והוא זה שמוותר לך. שוב, החודש הקרוב הוא בגדל הכל פתוח. את יכולה לבחור בין להמתין שיעבור החודש הזה, או לנסות לברר איתו מה |הגדש| באמת מפריע לו... שיהיה
 

matal girl

New member
צליל יקרה תודה לך!

מבטיחה לעדכן אותך. ממני, ילדה מטאלית אמיתית.
 
גם אני מנסה...

-מה- ירח עלי-הכוהנת הגדולה לדעת-מלך המטות על הפוטנציאל הרומנטי-7 חרבות ביני-מלך החרבות ל X-קיסרית בחודש הקרוב-שוטה סיכום-שמש אני דווקה מתקשה להבין את השוטה והשמש האחרונים מאשר את תחילת הקלפים. יותר נכון אני מתקשה להבין. לטעמי הקלפים הראשונים דוחקים בך לפקוח עיניים, להבין את שאת מדחיקה ולקחת אחריות. שני מלכים מייצגים אותך בעוד הוא מיוצג ע"י הקיסרית. המלכים המייצגים אותך שניהם מאוד דומיננטים כמלכים וכסדרות שלהם. לדעת? מלך המטות. עליך לפעול ולעשות כמו מלך המטות מתוך מחשבה על עצמך. חשבי על עצמך ועל מה את מרגישה ומה את בעצם רוצה והאם זה מה שאת מאחלת לעצמך. מלך המטות כמזל טלה הוא מיסוד האש. מחליט ועושה לעצמו. וזה מה שעליך לדעת. שהמצב בידיך. יחד עם זאת את מיוצגת ע"י מלך החרבות. סדרת החרבות מייצגת את הצורך להחליט גם את ההחלטות כואבות וקשות. קלף נוסף שמתייחס אליך הוא קלף הכהנת שיצא במילה "עליי". עליך לדעתי להשתמש באינטואיציה שלך כמו הכהנת הגדולה וללכת עליה. אני חושבת שאת יודעת מה הפוטנציאל של הקשר הזה גם מבלי להיעזר בקלפים. הכהנת לדעתי כאן אינה שומרת סוד אלא מייצגת את היכולות האינטואיטיביות / מיסטיות שלך. השתמשי בהן. את השאלה שלך את שואלת מהירח. את מודעת לכך שמשהו אינו כשורה וכי מה שנראה על פני השטח אינו בעצם מה שקורה באמת. על הפוטנציאל כשבע חרבות אני חושבת שאין מה להוסיף. כתבת בהודעתך. הוא מיוצג על ידי הקיסרית. במבט ראשון התבלבלתי קצת. לא הבנתי מה הקיסרית עושה כאן ועוד במקום של גבר :) אבל יחד עם כל הקלפים אני חושבת שהקיסרית מייצגת אותו כנהנתן ואם הקיסרית מייצגת הריון, אמהות וכו' אז יחד עם 7 חרבות אני חושבת שהפירוש המתקבל אינו מלבב במיוחד. ועכשיו עם שני הקלפים האחרונים כאמור קצת הסתבכתי. אם הקלפים הקודמים היו די ברורים לי אז אני מתקשה להבין את ההמשך ובעיקר את ההקשר. את החוט המקשר ביניהם. כעיקרון השוטה אומר לך החודש לזרום עם עצמך ולהאמין בעצמך ובאינטואיציה שלך - כהנת :) ואז השמש. סיכום נפלא (ושוב אנחנו חוזרים לחשיבות של קלף סיכום בפריסת שאלה). אם אני ממשיכה את הקו בו התחלתי אז השמש למעשה מסכמת את המלצת הקלפים עבורך לפקוח עיניים, להאמין בעצמך ולהמשיך הלאה באמונה שלמה עם עצמך ומכאן השמחה והשפע יגיעו. מה דעתך ??
 

matal girl

New member
מרגישה שאת צודקת

יחד עם זאת הפריסה היא לא חד משמעית וזה מה שמבלבל. בעקרון אני מרגישה שהפריסה משדרת-סוףזה תמיד התחלה של משהו אחר ועל זה יש לי קבלות(צוחקת)-הכוהנת הגדולה. אוסנת,תודה לך. ממני, ילדה מטאלית אמיתית.
 

blackcat2

New member
הי ילדה מטאלית../images/Emo42.gif

אני ראיתי את הפריסה שלך באופן מעט שונה מזה של צליל. את מיוצגת ב- 2 קלפים- הכהנת הגדולה ומלך החרבות ואילו הבחור מיוצג ע"י קלף הקיסרית שבולט בשונותו באופן משמעותי אל מול הכוהנת הגדולה (את). אני חושבת שהבחור מתקשה כרגע (דגש על כרגע) לקיים קשר זוגי מחייב. לטעמי הוא נמצא בתקופה בה הוא מבקש להנות מהקרבה אולם לא בהכרח ממחוייבות או ממסגרת יחסים קבועה. אני חושבת שהוא מעוניין בחופש וביכולת לבחור ולא להיות מוגבל. אני חושבת שאולי עקרון העונג משחק תפקיד חזק בשלב זה של חייו. את, לעומתו, בשלה יותר ומגיעה מעמדה אחרת. קשובה מאד לרגשותיך, מאמינה ומתעקשת על מסגרת יחסים יציבה ומסודרת ואני מניחה כי את גם נוטה להביע את עמדתך (גם אם לא באופן מפורש). את רואה את הדרך אל מול עיניך ואת רוצה לפסוע בה וההפרעות מקשות עליך מאד. אני מבינה אותך מאד. הפוטנציאל הרומנטי בחודש הקרוב אינו מבטיח. הפוטנציאל לדעתי מדגיש כי אם יהיה המשך למערכת יחסים זו בחודש הקרוב הוא עדין לא יבשיל לכדי יציבות. לא תהיה החודש התחייבות ממשית אמיתית מצד הבחור. הוא ימשיך בדרכו עד שיחליט להכריע סופית לכאן או לכאן. (7 חרבות, השוטה) הפריסה מתחילה בירח ומסתיימת בשמש - עת החשיכה אל מול הזריחה הגדולה. את מצויה בסערת רגשות נוכח קשר רומנטי בעייתי זה עם הבחור ואת נדרשת לאור סיכום הפריסה להתעודד ולהנות מהשפע הקיים בחייך גם אם אהובך אינו מסוגל כרגע למלא את "צידו" בקשר הזוגי המדובר. אני חושבת שכדאי שתפרסי על השאלה: מה עלי לעשות על מנת לקדם קשר זוגי יציב עם X בשלושת החודשים הקרובים? סה"כ 8 קלפים. המון בהצלחה.
 

matal girl

New member
תודה לך חתולה

מילת המפתח- סבלנות. אפרוש את הצעתך ואעדכן אותך. ממני, ילדה מטאלית אמיתית.
 

matal girl

New member
חתולה-פעלתי כעצתך

רק שקלף הסיכום היה-הכוהנת. לכן אני מבינה שאני חייבת להניח לנושא לזמן מה. ממני, ילדה מטאלית אמיתית.
 

blackcat2

New member
הי ילדה מטאלית../images/Emo140.gif

אני חושבת שמשמעותה של הכוהנת בסוף הפריסה גם מדגיש את חשיבות ההמתנה. דברים הינם בתהליך גיבוש ויש לתת לכך את הזמן הנדרש, גם אם את אינך חשה בכך ביום יום. המון בהצלחה.
 

צוף3

New member
כיוון אחר לגמרי :)

ואולי... הכוהנת הגדולה באה להתריע על התנהגות שמרנית מדי? על מופנמות או סגירות בתחום מסויים שחשוב מאוד לקשר זוגי? (אשמח להסביר לך יותר במסרים את כוונתי באם לא הועברה כהלכה)
 

matal girl

New member
צוף, אני חושבת

שאני מבינה את כוונתך. אשמח אם תשלחי לי מסר. ממני, ילדה מטאלית אמיתית.
 
למעלה