לא מצליחה למכור!!!!

lele5

New member
לא מצליחה למכור!!!!

אני כבר חודש בארה"ב נודדת מחברה לחברה בעגלות כמובן. המצב של המכירות שלי לא מזהיר בכלל ואני זקוקה לכסף נואשות אפילו בשביל לחזור לישראל... כרגע אני בסאן חוזה שמעתי שיש מסעדות ישראליות בלוס אנגלס שמקבלות מלצריות ישראליות גם אם אין להם ויזת עבודה. האם מישהו יודע על זה? ואם כן כיצד אני יכולה ליצור איתם קשר? והאם יש סיכוי שאני יכולה להתארגן על מקום להיות בו...כמו דירת עובדים או משהו.... פשוט אני ממש נואשת עובר יום ועוד יום ואני לא מצליחה לסגור מכירות ועוד מעט גם מקום להיות בו לא יהיה לי. שיהיה שבוע טוב לכולם!
 

EmGee

New member
לדעתי עדיף שתנסי עוד קצת עם העגלות

עד סוף הכריסטמס. סביר להניח שיבואו לא מעט אנשים לקנות מתנות בלי באמת לדעת מה הם קונים, וזאת כמות רצינית. אם את מיואשת, ואת לא פליטה, לא בושה לחזור לארץ. לדעתי חבל להסתבך במדינה זרה כשאת לא מכירה אף אחד ועוד לעבור על החוק בה, בארץ לא כזה נורא כשחושבים על זה.
 
את נכנסת למעגל רע...

את נכנסת למקום עבודה ללא אישורי עבודה- זה לא מומלץ כי זה יוצר בעיות כמו שציינת אבל אם כבר נכנסת לשם ננסה לחלץ אותך. לא חסר מקומות בארה"ב (כמו גם בארץ דרך אגב) שמעסיקים עובדים לא חוקיים כמו מסעדות באמת וכו'... אז אם עגלות זה לא בשבילך, תתחילי לחפש באזורים של הישראלים. אני כן הייתי ממליץ לך להישאר כבר בעגלות מכיוון שקריסמס בא עלינו לטובה וכסף גדול מחכה בתקופה הזאת. חוסר הצלחה של עובד הוא באחריות של המנהל בדיוק כמו של העובד. כנראה שהחברה שלך לא עשתה מאמצים עיליים להפוך אותך למוכרת אלופה ומצד שני גם את א הברקת. תעשי מאמץ אחרון בעגלות- תנסי אולי לעבור חברה שמישהו המליץ לך עליה, תני בראש, תחסכי מספיק כסף לכרטיס טיסה ותחזרי לארץ...
 
למעלה