לא מתחבר להריון של אישתי

לא מתחבר להריון של אישתי

אשתי בהריון ראשון בחודש שביעי. היא כל הזמן קוראת ספרים על הריון ומשוטטת באינטרנט בפורומים של הריון ולידה. אני מרגיש שהיא ממש בעניינים ואילו אני בניגוד אליה, לא מצליח להתחבר. גם קורה גם אצלכם?
 
טיפים שיעזרו לכם להתחבר עם התינוק שבבטן

שלום לך
בדרך כלל אצל בני זוג, נדיר למצוא ששניהם נמצאים באותו מקום במספר רב של תחומים.
דוגמה אופיינית לפער זה הוא ההריון הראשון בנוגע לחיבור עם ההריון, עם ההורות המתקרבת ועם העובר עצמו. אז המשפט הראשון שלי אליך הוא: אתה לא יחיד, אצל אחוז ניכר של הזוגות זה מה שקורה, אצלך זה עוד טוב: אתה מודע לפער. אל תרגיש אשמה, הרבה סיבות אחריות לפער הזה.
אין טעם לדון במקור ההבדלים, בוא נדבר קצת על עובדות החיים.
זוגות ונשים אינם בוחרים להיות בהריון וללדת כי הם אוהבים להיות בהריון וללדת, הם רוצים תינוק. מוכנים לעבור הריון ולידה כי הם רוצים תינוק. בקיצור, הדבר החשוב כאן הוא התינוק. תחשוב על הריון ותחשוב על הלידה כאמצעים להביא ילד. זה אולי יישמע לך בנאלי אך זה לא. כשאתה רואה בטן, תדמיין בפנים תינוק (כמו הפיל בנסיך הקטן). אמן את עצמך לראות אותו.
התינוקות שבבטן הם מיוחדים מאוד, יש להם יכולות וצרכים, וכל אחד הוא יחיד ומיוחד כבר מראשיתו. הטמפרמנט שלהם בא לידי ביטוי כבר בבטן. יכול להיות שאתה יודע על העובר שלכם יותר ממה שאתה חושב. למשל: הוא עובר של יום או של לילה, מתי הוא יותר פעיל?, איזה אוכל הוא מעדיף? אולי יש לא העדפה למנגינה או לחן מסויים? אולי אפילו יש תנוחה מסויימת של אשתך שהוא לא אוהב ואפילו מאותת לה שתשנה תנוחה. תאמין לי שכל זה אפשרי.
אני מציע לכם תרגיל: תקבעו מועד כדי להיות שלושתכם ביחד. למשל יום שבת בבוקר או בערב אחרי שחזרתם הביתה ואחרי מקלחת. תיכנסו לחדר עם אור מעומעם, ניידים כבויים, ראש נקי. מצב רוח של שעשוע. אשתך שוכבת על גבה בניחותא, חמים בחדר, בטן חשופה. תניחו ידיים בעדינות רבה על התינוק שלכם ורק תהיו בטוב. אפשר לדבר אתו, בלב או בקול. תהיו אתם ביחד בטוב, צחקו. תהיו בטוב בלי מטרה מסויימת, אך תהיו אתו ושהוא יהיה שותף בכל הטוב הזה. אתה תראה שהוא יבוא אליכם, זה פשוט קורה.
קיים תאור של תרגיל זה באתר שלנו [URL='http://www.harechem.com']www.harechem.com[/URL] בפינת העובר
יש הרבה דרכים להיכנס פנימה אל תוך הריון, להרגיש ביחד עם הבן או הבת שבפנים זו אחת מהן. מנסיוני זו דרך אפשרית, זמינה, מהנה, לא מצריכה ידע מוקדם, פשוטה ועובדת תמיד. פשטות.
תהנו לכם, אשמח לקבל משוב
עוד משהו: גם אם כל זה לא מדבר אליך, גם בסדר. לפעמים החיבור מתחיל אחרי הלידה ולפעמים הרבה אחרי הלידה. הכל טוב.
אני מזמין את אנשי הפורום, גם את הפעילים וגם את אלה שצופים ומתפתים לכתוב, אולי הפעם תהיה הפעם הראשונה לכתוב. ספרו לנו קצת מהנסיון שלכם בנושא זה. לדעת עליהם, להכיר אותם לפני הלידה.
 
למעלה