לא נהנית מהסקס

  • פותח הנושא apjc
  • פורסם בתאריך

apjc

New member
לא נהנית מהסקס

אני וחבר שלי 8 חודשים ביחד ואני מרגישה שיש לי בעיה, אני לא כל כך נהנית מהסקס. לפניו היה לי רק חבר אחד לזמן מאוד קצר ככה שאין לי כמעט נסיון...אני בחורה די סגורה ואני מרגישה לא משוחררת בזמן סקס, אף פעם לא הצלחתי לגמור. אני לא יודעת מה לעשות, כל הזמן אמרתי לעצמי שזה לא נורא שאני לא כל כך נהנית ושסוף סוף מצאתי בחור שטוב לי איתו אז חבל לעשות עניין מזה שהסקס לא כזה משהו, אבל פתאום אני מרגישה שזה מתחיל להעיק עליי...הייתי רוצה שהוא ינסה יותר לגרום לי להנות אבל אני מאוד מתביישת. הסקס שלנו הוא תמיד אותו דבר, אנחנו מגיעים מאוד מהר לחדירה, לפעמים הוא קצת יורד לי לפני וזה נחמד אבל לא יותר זה...בזמן החדירה (שזה תמיד או אני מעליו או הוא מעליי) אני סתם מחכה שהוא יגמור, לא ממש נהנית מזה. האם ככה זה אמור להיות? איך אפשר לשנות את זה?
 

apjc

New member
ורוצה להוסיף

אין לי בעיה לגמור לבד מאוננות, אבל איתו קשה לי וגם מביך אותי, אני ממש מנסה למנוע מצב שהוא יראה אותי אפילו קרובה לגומרת כי אני די מתביישת מזה.
 
תשובה

אני מניח שאת צעירה ומציע לך לכתוב בפורומים שעוסקים בסקס לנוער, תקבלי שם הרבה התייחסויות מנערות ונערים שהיו במצבך. עשי חיפוש "פורום סקס לנוער" יש בנענע פורום טוב
 

apjc

New member
אני לא צעירה

אני בתחילת שנות ה-30 אבל התחלתי לקיים יחסים וגם לצאת עם בנים בגיל מאוד מאוחר (הכול בגלל הביישנות).
 
כמובן כמו שאת כותבת

הבעיה שלך והיא הבישנות. מה שלא הבנתי אם הוא פתח את בתולייך? בכל מקרה עד 12 חודשים זה מקובל בקרב סוג של בנות למצוא את עצמן בסקס. תתפסי דברים שאת נהנית מזה בסקס אם זה מציצת הדגדגן אם שהוא יאוננ לך אם סקס מאחורה כשאת שוכבת על 4(משחרר בושה), ותדעי שגברים רוצים לענג ולראות שהפרטנרית מרוצה.
 

apjc

New member
הוא השני שלי

הבעיה שהסקס גם מאוד שגרתי, הוא לא מנסה דברים חדשים והוא בקושי מנסה לגרום לי להנות, הוא חושב שאני נהנית גם ככה ושזה ישתפר מעצמו ובסוף אני גם אצליח לגמור אבל לא נראה לי שמשהו ישתנה. אני מאוד מתוסכלת, בשבוע האחרון כל פעם בא לי לישון מוקדם רק כדי להימנע מהסקס, בשבת זה יותר כיף כי אז הוא יורד לי לפעמים ומשקיע קצת יותר אבל ביום רגיל זה ממש סתם, הוא ישר חודר אליי, אני מחכה שהוא יגמור ואני לא אוהבת את זה.
 

אדונשוי

New member
ספרי לו כמו שסיפרת לנו

שתפי אותו שאת רוצה סקס יותר טוב שאת רוצה להנות שאת רוצה שהוא יעשה לך ככה וככה שאת רוצה פוזות אחרות וגיוונים וכו וכו הבנת את הרעיון אולי הוא יתלהב והוא בעצם חושב שטוב לך אולי הוא יגיד לך שלא מתאים לו ואולי הכל יסתדר ואולי לא אבל לפני שתדברי איתו לא תדעי מעולם
 
למעלה