לא ראיתי את הסרט

לא ראיתי את הסרט

אבל הבנתי בגדול מה עומד מאוחרי הרעיון שלו. וכמה וכמה מקרים, האחרון שבהם קרה בזה הרגע ממש, מבהירים לי שהרעיון הזה נכון עד מאוד. הרעיון פשוט- חשיבה משולבת פעולה יוצרת מציאות. ותראו כמה מהר זה יכול לקרות: היום החלטתי שעוד שנה אופיע עם הרכב בהופעה מלאה בשירים שלי. קיבלתי החלטה כזאת בעבר, אבל לא ממש הייתי ברורה לגבי מה אני בדיוק רוצה (אקוסטי לבד? הרכב? אני ועוד מישהי/ו? לא היה ברור). ברגע שנסגרתי ושניסחתי לעצמי את המטרה הזאת, כנראה שכוחות היקום אכן פעלו, והנה ברגע זה ממש קיבלתי שיחת טלפון ממישהי שהתחלתי לעבוד איתה על השירים שלי, שקצת נעלמנו אחת לשניה בשל אילוצים חיצוניים. כשהעניינים בשטח שלה ירגעו, בהחלט נחזור לעבוד. אז זה המקום להגיד לאישה המקסימה הזאת, שעוזרת לי ככה סתם כי בא לה, את התודה שמגיעה לה, גם אם היא לא תקרא (והיא לא). לא מספיק? לפני כשנה למדתי עיסוי תאילנדי. כיום אני לא עוסקת בזה, לא משנה למה, וקצת לפני שסיימתי את לימודי, בתקופת הסטאז', קבעתי לעצמי להיות מטפלת מקצועית, וגם "הזמנתי" קליניקה שתתאים לי. בעוד אני מדמיינת את הקליניקה המושלמת בשבילי, ומדמיינת את עצמי עושה טיפול בקליניקה הזאת, מצלצל הטלפון ועל הקו מישהו (או שזאת היתה מישהי, אני כבר לא זוכרת) שרצה שאראה את הקליניקה שלו. בסופו של דבר אכן מצאתי את הקליניקה המתאימה, אך היו בעיות אחרות שמנעו ממני להמשיך לעסוק בתחום. ויש עוד דוגמאות, אבל זה נראה לי מספיק. אז לכל הספקנים- אכן, לא צריך את הסרט ולא צריך את כל התעשייה שמסביב. צריך רק להבין את הרעיון הפשוט הזה, ולפעול לפיו.
 

מרי לי

New member
איזה כייף ראות אותך פה../images/Emo24.gif

אכן עובד
 
../images/Emo26.gif../images/Emo26.gif

אהלן, ומה עם אותן פעמים שחשבת על קליניקה או על כל דבר אחר ולא קיבלת אותו? כלומר, יש נטייה בדברים מסוימים לזכור דווקא את ההצלחות ולא את הכשלונות (או להיפך, את הכשלונות ולא את ההצלחות). העולם גדול, כל תרחיש, כל אירוע יכול לשנות את מסלול החיים שלי מן הקצה אל הקצה. פעולות של אחרים יכולות לקבוע את גורלי בלי שאני אדע על כך, וכך גם אני משפיע על הסביבה שלי. הקלשיאה אומרת: החיים הם כמו גלגל, פעם אתה למעלה ופעם אתה למטה. יש ימים ששום דבר לא הולך, זה לא תמיד באשמתך. החכמה היא לדעת לעלות חזרה. ויש ימים שאתה על הגל - לעיתים אתה יכול לזקוף את זה לזכותך, ולעיתים זה פשוט מזל, צירוף מקרים. כמו שכבר אמרתי, היקום לא מחזיר טלפונים. למעשה, הוא די ניטרלי. תגידו, מה ההבדל בין הסוד לכותל? איתי
 
כנראה שמשהו בי חסם את הקבלה של זה

או שלא הייתי מאוד ברורה לגבי עצמי. או שקיבלתי את זה בדרך אחרת, כי לא תמיד אנחנו מקבלים מה שאנחנו מבקשים בדיוק באותה צורה שבה אנו רוצים שיבוא. או שילוב של הכל ביחד.
 
למעלה