לא שווה יריקה

מצב
הנושא נעול.

fireman

New member
עזוב, זה עניין של איפה ואיפה...

רציתם הפרטה- קיבלתם!
תחבורה ציבורית חינם לכל - יתפטר שר הכשלון התחבורתי.
עזוב, זה עניין של איפה ואיפה...
ההפרטה של גוש דן זאת לא ההפרטה של באר שבע.
 

omersi

New member
הפרטת התחבורה הציבורית

עזוב, זה עניין של איפה ואיפה...
ההפרטה של גוש דן זאת לא ההפרטה של באר שבע.
הפרטת התחבורה הציבורית
ההפרטה הזו טובה לאיילי ההון (יעקב שחר, החברה של הורן את לייבוביץ' וכו'). הציבור כבר מזמן הבין שכל המשחק הזה של ההפרטה פוגע בו. אם בעבר יכולת באמצעות שיחת טלפון אחת להבין כיצד ניתן להגיע מבאר-שבע לרמלה ואחר-כך לראשון, היום אתה צריך לעשות שלוש שיחות נפרדות (מטרופולין, החברה של רמלה ואגד). בכל חברה קיימת שיטת כירטוס שונה והתמחור משתנה מעיר לעיר, האוטובוסים שונים ברמתם ובסגנונם (השבוע נסעתי לצריפין ברכב של החברה המקומית - ומשענת הצד במושב שלי הייתה שבורה...). יש צורך ברכישה מסודרת של מספר דגמים באופן קולקטיבי ממספר יצרנים והקמת מרכזי תחזוקה כלליים לכל החברות. ההפרטה לא יכולה לבוא על חשבונו של הלקוח - אם הרעיון בשיפור השירות על החברות להקים מרכז מידע אחיד, מערכת כירטוס אחידה ומנגנון תחזוקה אחיד של האוטובוסים. ההפרטה, כמובן שלא יכולה לבוא על חשבון זכויות סוציאליות של העובדים בחברות הללו. לא סתם נקבעו שעות עבודה ומנוחה מוגדרות לעוסקים בתחבורה הציבורית. הרגישות הנדרשת בהפעלת כלי רכב המסיע בתוכו 50 איש ויותר היא גבוהה. שכר נמוך וחוסר בשעות מנוחה פוגעים בנהגים במישור הראשון ובשני בנוסעים. שכר נמוך יחייב את הנוהג ברכב לעבוד שעות רבות ביום בכדי להגיע לרמת הכנסה ראוייה - וכך מגביר את העייפות המצטברת וחוסר הביטחון לנוסעים.
 

אוהד11

New member
היום כדי לנסוע מנקודה א' לנקודה ב'

הפרטת התחבורה הציבורית
ההפרטה הזו טובה לאיילי ההון (יעקב שחר, החברה של הורן את לייבוביץ' וכו'). הציבור כבר מזמן הבין שכל המשחק הזה של ההפרטה פוגע בו. אם בעבר יכולת באמצעות שיחת טלפון אחת להבין כיצד ניתן להגיע מבאר-שבע לרמלה ואחר-כך לראשון, היום אתה צריך לעשות שלוש שיחות נפרדות (מטרופולין, החברה של רמלה ואגד). בכל חברה קיימת שיטת כירטוס שונה והתמחור משתנה מעיר לעיר, האוטובוסים שונים ברמתם ובסגנונם (השבוע נסעתי לצריפין ברכב של החברה המקומית - ומשענת הצד במושב שלי הייתה שבורה...). יש צורך ברכישה מסודרת של מספר דגמים באופן קולקטיבי ממספר יצרנים והקמת מרכזי תחזוקה כלליים לכל החברות. ההפרטה לא יכולה לבוא על חשבונו של הלקוח - אם הרעיון בשיפור השירות על החברות להקים מרכז מידע אחיד, מערכת כירטוס אחידה ומנגנון תחזוקה אחיד של האוטובוסים. ההפרטה, כמובן שלא יכולה לבוא על חשבון זכויות סוציאליות של העובדים בחברות הללו. לא סתם נקבעו שעות עבודה ומנוחה מוגדרות לעוסקים בתחבורה הציבורית. הרגישות הנדרשת בהפעלת כלי רכב המסיע בתוכו 50 איש ויותר היא גבוהה. שכר נמוך וחוסר בשעות מנוחה פוגעים בנהגים במישור הראשון ובשני בנוסעים. שכר נמוך יחייב את הנוהג ברכב לעבוד שעות רבות ביום בכדי להגיע לרמת הכנסה ראוייה - וכך מגביר את העייפות המצטברת וחוסר הביטחון לנוסעים.
היום כדי לנסוע מנקודה א' לנקודה ב'
צריך להיות בלש כדי לדעת מי פועל לאן, ועל כך יכולות להעיד השאלות שעולות פה כמעט מידי יום ביומו
 

mucool2

New member
תודה עומר. מסכים אתך 100%

הפרטת התחבורה הציבורית
ההפרטה הזו טובה לאיילי ההון (יעקב שחר, החברה של הורן את לייבוביץ' וכו'). הציבור כבר מזמן הבין שכל המשחק הזה של ההפרטה פוגע בו. אם בעבר יכולת באמצעות שיחת טלפון אחת להבין כיצד ניתן להגיע מבאר-שבע לרמלה ואחר-כך לראשון, היום אתה צריך לעשות שלוש שיחות נפרדות (מטרופולין, החברה של רמלה ואגד). בכל חברה קיימת שיטת כירטוס שונה והתמחור משתנה מעיר לעיר, האוטובוסים שונים ברמתם ובסגנונם (השבוע נסעתי לצריפין ברכב של החברה המקומית - ומשענת הצד במושב שלי הייתה שבורה...). יש צורך ברכישה מסודרת של מספר דגמים באופן קולקטיבי ממספר יצרנים והקמת מרכזי תחזוקה כלליים לכל החברות. ההפרטה לא יכולה לבוא על חשבונו של הלקוח - אם הרעיון בשיפור השירות על החברות להקים מרכז מידע אחיד, מערכת כירטוס אחידה ומנגנון תחזוקה אחיד של האוטובוסים. ההפרטה, כמובן שלא יכולה לבוא על חשבון זכויות סוציאליות של העובדים בחברות הללו. לא סתם נקבעו שעות עבודה ומנוחה מוגדרות לעוסקים בתחבורה הציבורית. הרגישות הנדרשת בהפעלת כלי רכב המסיע בתוכו 50 איש ויותר היא גבוהה. שכר נמוך וחוסר בשעות מנוחה פוגעים בנהגים במישור הראשון ובשני בנוסעים. שכר נמוך יחייב את הנוהג ברכב לעבוד שעות רבות ביום בכדי להגיע לרמת הכנסה ראוייה - וכך מגביר את העייפות המצטברת וחוסר הביטחון לנוסעים.
תודה עומר. מסכים אתך 100%
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה