לבנון זה כאן

dudu1

New member
לבנון זה כאן

אהוד ברק בקבר יןסף והר עיבל הופקרו פצועים כי עראפת לא היסכים לפנות אותם עכשו נירצחים ילדים וחילים ואתה נותן לו להמשיך כי אתה לא רוצה להסלים את המצב אולי כמו שברחתה מלבנון תברח גם עכשו וכל העינין יגמר מה דעתך
 
מי שמקריב ילדים הם הערבים והמתנחלים

להקריב ילדים ולהכניס תמימים לשטחי אש זו גדולתם של הפחדנים וצמאי הדם הפנטים. ברק לא ברח. נדמה לי שהוא כמעט היחיד שנותר יהודי בתוך מהומת צמאון הדם הזו. ההגנה הבליגה ואצל ולחי רצו טרור ומהומות. תמיד נצחו הפרושים ולא הצדוקים. בית לל ולא בית שמאי. המתונים ולא הקנאים שהחריבו 3 פעמים את מלכות ישראל בגלל טפשות מדינית. די להסתה ולדיבור הריק הזה על הפקרה. הרי פורסם שיום טוב סמיה כמעט התפטר כשלא נתנו לפנות את קבר יוסף. ממתי הוא קבור שם. וממתי ביהדות מתים קודמים לחיים וקברים נהיים סלי קיומנו. תרבות אנוש וחוכמת חיים ואמונה שיבוא משיח צדקנו אלא אמות מידה. לא צמאון לדם של גויים ולא שנאת יהודים
 

assafbr

New member
הפקרת ילדים

איך אתה מעז להשוות בין שליחת ילדים קטנים לקו האש ע``י הפלשתינים לבין נסיון של המתיישבים לקיים שגרת חיים רגילה עד כמה אפשר????? האם גם אתה מפקיר את חייך ואת חחי ילדיך(אם יש לך) כאשר אתה גר במדינה הזו שנמצאת במלחמה מתמדת מאז הווסדה??? האם לא יהיה יותר טוב לגור בחו``ל במקום שקט שם לא תסתכן?? אני מציע לך אדון יקר לחפש לך מקום אחר לגור בו כי אחרי שהערבים יסיימו להתנכל למתיישבים ביהודה ושומרון הם גם יגיעו אליך האזרח התמים בתוך הקו הירוק!!!! ואולי כדאי שתברח כבר עכשיו למה לחכות שזה יקרה הרי אז יהיה כבר מסוכן !!!
 
ממתי טיול בפאתי שכם הוא תמים

קצת אמת לא תזיק. היה איסור לטייל ובוודאי באיזור. כבוד הרב יצא לטיול וידע זאת. כבוד הגיבורים החמושים שחיפשו תקרית ולערב את צה``ל במקומו מונח. מי שמחפש חיכוך בכל מחיר משיג אותו. מי ששולח או לוקח ילדים למקום כזה זו הבעיה שלו ולא שלנו. כמו להבדיל צדיקי הדור שיוצאים לטיולי חג בלא לתאם וצה``ל צריך לחלצם. בקיצור, כל מי שמחפש סיכון שיצא עם ילדיו לטיול באגניסטן ושהצבא הרוסי יבוא לחלצו. ואפשר גם לצאת לג`דה בערב הסעודית בשרוולים קצרים ובשמלת מיני ולחכות לצי ארה``ב שיחלצו, או להכנס באותה צורה לאה שערים ולחכות למשטרה שתציל אותו. פרובקטורים יש בכל מקום. למה אתה הופך את ה לעניין מדיני. זה עניין אם שומרי חוק ומפירי נוהלים.
 

assafbr

New member
היה אישור צבאי

להזכירך היה אישור עקרוני לטיול הזה ע``י הצבא אז אם אתה מחפש אשמים לטיול הזה אז כדאי שתחפש אותם בין לובשי המדים ולא בין אזרחים!!
 
שכל לא היה

שכל לא היה למי שהכשיל את המחט. המחט הועבר מתפקידו. ואם בין לובשי המדים יש בעיה אז עובדה היא מטופלת.
 

dudu1

New member
תשובה לירון זהבי

גם ל62 איש לא היה שכל כי הם היו בחדרה נכון
 
מה הקשר ?

7000 פלשתינאים שזרקו אבנים ניזוקו ועוד כמה מאות יהודים. אז אם יהיו 700000 פלשתינאים בעלי מום ו-כמה אלפי יהודים אז יהיה קל יותר לעשות שלום. מרצחים יש לחסל. חרב יש להניף וגם להחזיר לנדן כי לנופף כל הזמן זה לא מפחיד וגם לא מרגיע ובסוף אפשר להידקר בעצמך. ראה הערבים שנפגעו בפיגוע בחדרה. גם הם בני אדם. קנאים ורוצחים לא מבחינים. בני אדם עושים שלום ולוחמים בצורה מושכלת. יאללה לילה טוה וביי.
 

assafbr

New member
יהודים טפשים

שכל זה לא הצד החזק של יהודים!! מה הם לעזאזל עושים במדינה המטורפת הזו באיזור המטורף הזה?? הרי מסביבם מיליוני מוסלמים שלא ממש רווים נחת מהמצאותם באיזור!!!! אם ליהודים היה שכל אז הם היו הולכים לגור במקום אחר שקט ורגוע בלי בעיות! אבל כמו שכבר אמרנו יהודים הם טפשים ולכן הם באו לפה לארץ ישראל ולכן גם עליהם לסבול עד שאולי הם יחכימו ויבינו את מקומם.
 

avner9

New member
האם הערבים לא מסוגלים

האם הערבים לא מסוגלים להניח לעם היהודי שטבחו בו בצורה שלא טבחו בשום עם אחר. היהודים רוצים לחיות עמכם בשלום למרות שהם חזקים פי 100 מכםץ אם היה המצב הפוך - אתם הייתם טובחים בנו כמו חיות טרף בכל מקרה זו ארצינו ומפה לא נזוז עד טפת דמכם האחרונה.
 

toutatis

New member
יהודים מתומתמים....(תשובה)

רואים ומבינים שלא חייתה ב גולה מעולם...!!! תתחיל לארוז....!! שיהיה לך בהצלחה
 
למעלה