לבני:"גם נתניהו לא יעלה על דעתו לשוב לעזה".

shovaly23

New member
לבני:"גם נתניהו לא יעלה על דעתו לשוב לעזה".

יו"ר האופוזיציה,שהייתה ממובילי ההתנתקות,משיבה לדברי ראש הממשלה לפיהם ההתנתקות הייתה טעות: "אין בין עניין הביטחון להתיישבות ברצועה כלום". מופז:"אילולא ההתנתקות,היינו משלמים מחיר כבד". בישיבת שרי הליכוד כמו גם בפתח ישיבת הממשלה,אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "הפינוי מרצועת עזה לא הביא שלום,ולא ביטחון.עזה הפכה בסיס של חמאס בשליטה איראנית". הוא הבהיר כי "לא נחזור על הטעות הזו.לא ניצור מפונים חדשים". דבריו של נתניהו נאמרו בעת שלבני סיירה בנגב בליווי חברי סיעתה. את הסיור ליווה גם ראש מועצת רמת נגב,שמוליק ריפמן. בביקור בצומת הנגב קיבלו חברי הסיעה סקירה בנושא מעבר בסיסי צה"ל לאזור,ולבני ניצלה את ההזדמנות כדי להתייחס לסוגיית ההתנתקות ולהגיב לדבריו של ראש הממשלה.
 

69הרצל69

New member
זה הדבר החכם היחיד שהיא אמרה

זה הדבר החכם היחיד שהיא אמרה בכמה חודשים האחרונים. חבל רק שכאשר קדימה זכתה בשלטון שלוש שנים היא לא פינתה אף התנחלות ממזרח לגדר כפי שהבטיחה.
 

צורי80

New member
אז היא אמרה

היא גם הייתה מאלה שהאמינו שאם רק נצא מעזה ישר תגיעה גאולה לעולם אנשים שמודים בטעויות זוכים ליותר כבוד מאנשים שלא מוכנים להודות בטעויותיהם נאמר מודה ועוזב ירוחם את תומכי העקירה שהתחרטו ניתן לחון, עבור אלה שלא התחרטו יש ליצור בסיס משפטי להעמדתם לדין והושבתם בבתי הכלא
 

69הרצל69

New member
לא הייתה שום טעות

ליישובים בעזה לא היה שום תכלית בדיוק כמו אלה ביהודה ושומרון מלבד כסף למנגנון המושחת של סרוגי הכיפות.
 

צורי80

New member
סיסמאות סיסמאות

אני עדין מחכה לגאולה שהבטחתם שתבוא אם רק ניתן לערפת רובים ואם רק נזרוק 7000 אזרחים מבתיהם
 
למעלה