לגבי משחקי כבדורגל בהפסקות
ישנם מספר דברים שאם היינו משנים היינו מקבלים הפסקות נפלאות. דבר ראשון לגבי השיפוט : השיפוט ממש על הפנים שופטים עוזרים לחברים שלהם איפה נראה שבמשחק אחד של יא נגד יב השופט שפט 3 פנדלים זה לא הגיוני שב-15 דקות יעשו 3 פנדלים וכולם לטובת כיתה יב ,מאוד מוזר אה? לפחות מורה אחד לספורט צריך להיות משקיף ליד השופט ואם השופט טעה לא נורא אבל אם הוא ממש עוזר לחבריו יש להוציאו מהשיפוט . גם הארגון נורא לא מודעים מתי יש מחשקים ומתי אין זה ממש על הפנים . אחנו צריכים לעשות משהו ,לשנות ,לארגן . אני פונה למורים לספורט ובראשם גלעד שיתחיל להזיז תעניניים ולעשות משהו כי אנחנו יכולים להקים ליגה למופת , ישנה התעניינות מאוד גדולה כמעט כול משחק בין יא ל-יב יש טריבונה מלאה וואנשים אפילו עומדים בצדדים שזה בערך 150 ילדים במשחק של שכבה עליונה שמונה בערך 500 תלמידים ויותר מרבע באים למשחק!!!!!!!!! יוסי נדל חנה גלעד תשעו מצשהו בנידון יותר אטרקטיבי כי חוצ מלימודים יש גם דברים אחרים שיכולים להיות מאוד מעננינים בבית ספר שלנו .
ישנם מספר דברים שאם היינו משנים היינו מקבלים הפסקות נפלאות. דבר ראשון לגבי השיפוט : השיפוט ממש על הפנים שופטים עוזרים לחברים שלהם איפה נראה שבמשחק אחד של יא נגד יב השופט שפט 3 פנדלים זה לא הגיוני שב-15 דקות יעשו 3 פנדלים וכולם לטובת כיתה יב ,מאוד מוזר אה? לפחות מורה אחד לספורט צריך להיות משקיף ליד השופט ואם השופט טעה לא נורא אבל אם הוא ממש עוזר לחבריו יש להוציאו מהשיפוט . גם הארגון נורא לא מודעים מתי יש מחשקים ומתי אין זה ממש על הפנים . אחנו צריכים לעשות משהו ,לשנות ,לארגן . אני פונה למורים לספורט ובראשם גלעד שיתחיל להזיז תעניניים ולעשות משהו כי אנחנו יכולים להקים ליגה למופת , ישנה התעניינות מאוד גדולה כמעט כול משחק בין יא ל-יב יש טריבונה מלאה וואנשים אפילו עומדים בצדדים שזה בערך 150 ילדים במשחק של שכבה עליונה שמונה בערך 500 תלמידים ויותר מרבע באים למשחק!!!!!!!!! יוסי נדל חנה גלעד תשעו מצשהו בנידון יותר אטרקטיבי כי חוצ מלימודים יש גם דברים אחרים שיכולים להיות מאוד מעננינים בבית ספר שלנו .