לגבי סיכומי הרצאות

zeevsch

New member
לגבי סיכומי הרצאות

יש לנו במחלקה למדעי המדינה ותקשורת, שנה ב', בחורה מדהימה בשם ליאת מדינה. שנה שעברה היא פרסמה את כל הסיכומים שלה לרשימת התפוצה של המחלקה למדעי המדינה כולה. שאלתי את ליאת האם יפריע לה שנפרסם את הסיכומים שלה בפורום והיא כמובן הסכימה מיד. 1. אני חושב שחלק מהחומר פורסם באתר האגודה, אז אשמח אם יעבירו את החומר גם לאתר כאן. 2. חומר שלא מופיע באתר האגודה וחסר לסטודנטים סיכומים, אשמח אם תכתבו זאת בפורום ואבקש מליאת שתשלח את החומר. אני רוצה להודות כאן על גבי הפורום לכל מי שמוכן לשתף ולתרום סיכומים לעזרת כולם ובפרט לליאת, שכבר הסכימה ועזרה להרבה מאוד סטודנטים כאן לעבור את המבחנים (כי אם אין חומר, יש בעיה רצינית...).
 

zeevsch

New member
תיקון...

במקום להעלות את הסיכומים לפורום, נשים קישור לאתר האגודה ומשם תוכלו להוריד קבצים. כמו שכתבתי מקודם, סיכומים חסרים, תכתבו בפורום וננסה להשיג אותם.
 

ת מ י מ ה

New member
נכנסיפם מצד ימין למדעי החברה

ואז למדעי המדינה ותקשורת ושוב מצד ימין יש לך הראה קבצים שנה א וב
 

ת מ י מ ה

New member
היי

אני בדיוק פתחתי ביוזמה כזאת אני כרגע בשלב של הוספת חומרים מאנשים ואני מפיצה את במייל התפוצתי אני אשמח אם תשלח לי על מנת שאני אוכל לשלוח לכולם ודרך אגב שלחתי מיילך לדודי מהאתר של האגודה עד היום הוא לא חזר אלייבנוגע לזה שאני יעלה קבצים ואני אהיה שם מנהלת שם שנה א'...
 

zeevsch

New member
רשימת תפוצה באי-מייל זה דבר מצויין

הבעיה היא שיש תמיד כמה אנשים שלא ברשימה, אם בגלל שלא נרשמו ואם בגלל שהאי- מייל שלהם לא הוקלד כנכון ועוד מס' סיבות אפשריות. בנוסף, אנחנו רוצים שהחומר ישמש גם שנים הבאות. מסיבות אלו, אני חושב שהכי טוב זה להפיץ את החומר באתר האגודה, כשכמובן טוב להפיץ את זה גם ברשימות תפוצה, אבל כתוספת.
 
למעלה