לדליה- נפנוף המכתב שלי לוועד האיגוד

לדליה- נפנוף המכתב שלי לוועד האיגוד

הנושא יטופל היא תשובה כל כך בנאלית למכתב כל כך נוקב ודורשני.לקח לי הרבה זמן לאסוף אינפורמציה ולהביו שבעצם פרויקט המטפלים הוא כנראה יוק. אולי יתברר לי שלא והלוואי ואני טועה, אולם בכל מקרה אני חושבת שאני ועוד חולים החושבים כמוני ,ואולי אף רופאים החושבים, כמוני ועוד שחושבים כמוני , זכאים לתשובה , הסבר, דיווח על פעילות ,וידיעה שמוקצים משאבים רבים לנושא.סןף שבוע באשקלון זה דבר מדהים, גם טיול יכול להיות כייף על פי דנה,אולם נשאלת השאלה על חשבון הריאות של מי זה היה?
 

גמ

New member
מאיה ופרויקט הפיזיוטרפיה

לא הצלחתי להבין מה את רוצה. לפי המכתב הקודם הבנתי שאסור לנו לעסוק בכלום מלבד פרויקט הפיזיוטרפיה, לפי המכתב הנוכחי אני מבין שאת בדרך להפוך שולחן. אולי אפשר להכניס דברים קצת לפרופורציות? הנסיעה לאשקלון לא היתה ע``ח ראותיך ראותי או ראותיהם של האחרים... אולי נרגע ונרגיע. אני בהחלט מרגיש שותף ומזדהה עם רצונך לקדם את הנושא אבל אפשר קצת למתן את התוקפנות? ונגד מי את בדיוק נלחמת? כולנו באותו צד. האם נראה לך שדליה לא רוצה לקדם את הנושא או אולי ריקי. אם את יכולה לעשות זאת טוב יותר, קדימה, בטוחני שרבים ישמחו לתת לך להוביל זאת. ואם לא אז קצת כבוד ודרך ארץ לא תזיק. די לאלימות
 
למיה אדרי

מיה מכתבך זכה לתשומת לב מעל המקובל, הוא נקרא בפני כל חברי הועד בהטעמה ובעברית צחה.זה היה רק אתמול. תקבלי תשובה בכתב. יש כרגע צוות המטפל בנושא פזיותרפיה, את מוזמנת להצטרף ולקחת חלק בעשיה למען ראותיך וראותיהם של חולי CF האחרים. בהתנסחות שלך יש השתלחות לא מכובדת, בעלך ישב בישיבה וקיבל דיווח על כל מה שנעשה בנושא פזיותרפיה, יתירה מזאת לשאלתי מה מצב המטפלים שלך? תשובתו, שכרגע יש לך שנים. מה ציפית שיקרה לאחר שנקרא את מכתבך???
 
ל - גמ, ו - לדליה

נכון, כשממש אין מטפלים ,צריך לעסוק רק בפזיוטרפיה. ולעסוק ,הכוונה להשקיע כספים וזה מה שכנראה, לא נעשה. הפזיוטרפיסטים במרפאות לא יעבדו בחינם וגם לא אולי בשכר מועט. ואולי אפילו צריך לשלם הרבה, אבל צריך. אני לא חושבת דליה שמספר המטפלים שיש לי שייך כעת לנושא, וגם לא איך השגתי אותם החשיבה צריכה להיות לטווח ארוך, ואפילו ארוך מאוד.אני אנני יושבת בוועדות כי יש נציגים שיושבים בשמי (ואף כמו שהזכרת נציג פרטי שלי.)נתתי ואני נותנת לנציגים אלו את הקרדיט שידעו מה לעשות ואת סדרי העדיפויות, אבל במצב של חצי שנה ללא הפרויקט, עם נסיונות דלים להחיותו והבטחות שקשה להן להתממש, נראה לי שפשוט צריך להקצות לזה יותר ובהרבה, והרבה אולי יותר ממה שענת עלתה,ושלוקחי ההחלטות יהיו כל חברי הוועד, וודאי שבנושא כה קריטי.אני שמחה שמכתבי זכה לתשומת לב מעל המקובל ונקרא בעברית צחה... אנחנו לא משתלחות דליה אחת בשניה, המטרה ברורה, וחשובה לך לפחות כמו שהיא חשובה לי אם לא יותר. קחי לתשומת לבך את הנאמר והפעילי את הנושא בצורה הנכונה כי אם את לא יכולה לעמי ומיקי סגנייך אז מי יכול? והמבין יבין.( לא כולם חייבים להבין,גמ)
 
למעלה