לדלית לוי שלום

לדלית לוי שלום

ראי תגובה לאחר ההודעה שלך. אני כותבת גם כאן ליתר ביטחון כדי שלא תפספסי אותי כמו שאני פספסתי אותך.
 
הסיפור שלי

אז איך בעצם מתחילים לכתוב על האושר שנמצא כרגע בביתנו ומוכפל בשתיים. את הדרך להורות עברנו בהרבה חשש מעט כאב והרבה רצון להגיע למטרה. כמובן שעל דבר כזה חושבים ומדברים עם הרבה גורמים כשמעורבת מחלה כמו הסי.אף - יש הרבה התלבטויות וחששות. את ההתחלה מתחילים בבדיקת בן הזוג לגילוי מוקדם של מוטצית הגן סי.אף. לאחר מכן בדיקת מצב בריאותי של החולה, וכמובן שלא הייתי מוכנה ואפילו במצב די ירוד. כנראה חשבתי שאם הנישואים בשמים אז גם המצב הבריאותי יהייה בגובה וכמובן שטעיתי בגדול. אז עם הרבה רצון טוב וכוח סבל התחלתי את הדרך למעלה, והמתכון: בעל תומך ומבין (וגם קצת נודניק), הרבה ספורט והמון טיפולים, עוזר גם תמיכת הורים וחברים. הדרך למעלה ארוכה יותר מהדרך למטה ולי זה לכך כמעט שנה שלמה. שנה של שחיה 4 פעמים בשבוע למשך שעה שלמה (לזה הגעתי בהדרגה) פיזיוטרפיה פעמים בוקר ערב, הינאלציה, אנטיביוטיקה דרך הינאלציה וכו... ובאמת אחרי שנה לא קלה ודי מתישה סוף סוף הייתי מוכנה עם ריאות נקיות כושר גופני מעולה ותיפקודי ריאות מעולים. כמובן שאת האישור מהרופא קיבלנו בחגיגות ומסיבות.....עוד יהיה המשך כרגע זה זמן המקלחות של התאומות.
 

jasmine38

New member
סיפור בהמשכים

זה אחלה, מקווה לפחות לשני פרקים בשבוע (שלא יהיה לחץ). ממליץ לך להדפיס כל הפרקים. מי יודע מה אפשר לעשות עם זה בהמשך. ברצינות!
 
הסיפור שלי 2

לאחר זמן ממושך שזה לא ממש הלך ניגשתי לרופא נשים ושם מתברר שבעצם עכשיו הדרך הקשה מתחילה. לפי ברור הרופאים לחלק מחולות סי.אף יש בעיה הקשורה לפוריות. בגלל המחלה משהו שקשור להורמונים. הרבה אין לי מה לכתוב על בעיה זו בגלל שהקשבתי בזמנו בחצי אוזן כי לא הייתי מוכנה לקבל לא. הייתי מוכנה לעבור כל סבל כל כאב כל מה שרק צריך. ואז זה התחיל, אז בהתחלה זה רק כדורים, אחר כך בדיקות דם ללא הפסקה ואז זה זריקות יום יומיות למשך שבועיים וביניהם יש הפסקות והמתנות מתח, כאב, והרבה בכי. (הרוב גם בגלל ההורמונים המוגברים). ואז לאחר 4 חודשים זה הגיע ובגדול פתאום המתח נעלם כאב עבר והבכי הפך לצחוק. אומנם עדיין יש בדיקות יש מחטים ויש השגחה צמודה אבל הכל עבר בחיוך ובכיף. את ההריון עברנו כולנו עם היד על הדופק והכל הלך חלק תיפקודי הריאות שלי המשכיו לעלות, הנשימה שלי הייתה מעולה תיאבון גדול ומינון הפנקריאז ירד ל - 3 כדורים ליום. פשוט לא להאמין כולנו היינו המומים ובמיוחד הרופאים.
 

jasmine38

New member
ממשיכים לעקוב בענין

אם תסכימי לפרט, רק אם נוח לך ... 1. האם הטיפול, נועד רק לצורך טיפוח זקיקים? 1. האם היה הריון במחזור הרביעי, לאחר שלושה שכשלו? 2. האם מדובר בהריון טבעי (בדרך הטבע), או IVF ? (ידוע, שתהליך IVF מגדיל סיכויים להריון רב-עוברי). 3. שאלה קשה: האם הועלתה מחשבה ל``דילול``, עקב ה-CF ? ושוב..... רק אם נוח לך ! יסמין
 
תשובתי אלייך יסמין

שמחתי מאוד לקרוא את שאלותיך - וכן נוח לי לענות לכל שאלה שתהיה בכיף! הטיפול נועד לצורך הבשלת הזקיקים, בדרך כלל זקיק ברחם רגיל גודלו כ - 9-10 וזריקות הכוריגון מגדילות אותו ל - 14 עד 18 ואפילו הכפלת זקיקים ובגלל זה ההריון היה רב עוברי וכן מדובר בהריון IVF. לפני הטיפול מסבירים ואפילו מחתימים אותך על טופס של הריון רב עוברי ודילול לפי הצורך או לפי רצונך. אני לא חשבתי על דילול כי הרגשתי שאני מסוגלת להתמודד עם הקשיים כמו הכפלת משקלי, הכבדה בנשימה וכל שאר ההשלכות. אבל אם היו אומרים לי שיש לי שלישיה אז בהחלט הייתי חושבת על דילול.
 
למעלה