להלן פרטי מבצע אורנג´ (שידרוגים)

  • פותח הנושא yli
  • פורסם בתאריך

yli

New member
להלן פרטי מבצע אורנג´ (שידרוגים)

זה בעצם אותו המבצע כמו המבצע למצטרפים החדשים.... כאשר קונים מכשיר ב36 תשלומים החזר של 10 ש"ח על כל 100 ש"ח חשבון כלומר קיבלת חשבון של 200 ש"ח תזוכה ב20 ש"ח כלומר תחוייב ב 180 ש"ח.... לא משהו, מאכזב, ויותר מכך מהווה מקור לחשש על גורלו של הGPRS ברשת היות כאשר מכורח ההגיון חברה המכניסה או אמורה להכניס GPRS לרשתה תרצה לאפשר שידרוג מכשירי לקוחותיה למכשירי GPRS חדישים! אז עיתוי המבצע היה יוצא בהשקת השירות או לאחריו.... כנראה שיקח עוד זמן. אבל לנוכח המבצע הנוכחי בתור לקוח ותיק הייתי מצפה לטיפ טיפה יותר.... אוליי זאת המגמה החדשה של אירופניזציה שאורנג´ מנסה ותכשל בה. כאמור העלאת מחירי השירותים בתקופה הכי לא מתאימה, חוסך עצבני בהשקת שירותים חדשים ומשמעותיים וזילזול בלקוחות וותיקים שאוליי הם שכחו שאף הם אינם מחוייבים! (לקוחות טו גו הראשונים).
 

m e i r

New member
הקשיבו

שלושה חברים שלי קיבלו הצעות שדרוג- כל אחד הצעה אחרת. מסתבר שההצעה משתנה מלקוח ללקוח. אחד יחדש שדרוג ויקבל מכשיר 3330 חינם, אחד בלא התחייבות, רכישת מכשיר וקבלת החזר (לפי הממוצע שלו לשיחות בחודש יוצא שהוא יקבל החזר ששווה לערך של 6210, כלומר יוצא לו 6210 חינם) והשלישי גם טוגו אבל לא החליט איזה מכשיר ויחליט בנקודת שירות מה שברור- לא מדובר בהצעה זהה לכולם, וממה ששמעתי ממקור ראשון, מהחברים שלי (הנ"ל), מדובר בהצעות אטרקטיביות.
 

eyal2953

New member
זה נכון - לכל אחד יש...

הצעה שמתאימה לו... הם מסתכלים ביחוד על ממוצע תשלום חודשי ולפי זה הם קובעים את ההטבה...
 

reshef

New member
השדרוגים פשוט לא משתלמים..

אפשר להשיג בדיוק את אותו מבצע בטרייד-אין.. או אפילו אפשר להשיג מבצעים יותר טובים מזה, כך לדוגמא סאם 514 שעולה 24 לחודש ללקוחות קיימים, לעומת 31 שקל בשדרוג (- החזר) .. אבסורד.. כולנו לקוחות אורנג´ מאוכזבים. בואו נמצא אלטרנטיבה!!!! (ואני לא אומר בהכרח לעבור רשת)
 

m e i r

New member
reshef

מה אתה מציע? ברצינות, מה דעתך? אני חושב שהאפשרות של לקנות מכשיר נוסף במסגרת מבצע משפחה והעברת הסים יכולה להיות פתרון לא רע, הרי בשורה התחתונה אתה רוצה להחליף מכשיר לא? רק צריך לזכור שמבצע המשפחה מוגבל בזמן אז אם זה מה שתעשה, לדעתי יש לך עד סוף החודש.
 

m e i r

New member
בקשר למבצע המשפחה

המבצע הנוכחי של קניית מכשיר במחיר זול יותר (סמסונג 514 או 515 או נוקיה 3310) מוגבל בזמן כמו כל מבצע. כדי למנוע בלבול, תכנית משפחה, בה אתה נהנה מהטבה של 12אג´ לדקה בין המכשירים שלך שעל אותו אמצעי תשלום- זה לא מוגבל בזמן ונשאר כמובן. (זו תכנית, לא מבצע.)(כשאני אומר תכנית, הכוונה בנוסף לתכנית התעריפים כמו טוגו או טוגו לילה וכן הלאה, ולא במקום)
 

מ ס ט י ק

New member
אני חושבת שהמבצע נגמר בסוף החודש

אז צריך להחליט החלטה עד סוף החודש
 
למעלה