להשיג מה שאתה רוצה

להשיג מה שאתה רוצה

טיפים היום: אינך יכול להשיג מה שאתה רוצה אם אתה מוכן להסתפק במה שהנך. אם אתה רוצה להפיח רוח חדשה בחייך, התחל לחיות כאילו זהו יומך האחרון. תחשבו על זה בהקשר לנושא הפורום. מה דעתכם? אמרו מה זה אומר לכם... יש לכם דוגמאות להמחשה... JUST DO IT הטיפים הם מספרי והטיפ היומי מופיע היום בטיפסטר בעמוד הבית של אתרי.
 
הי בני

"חיה כאילו זה יומך האחרון". אתה יודע מה הייתי עושה לו היה זה יומי האחרון? חוגגת על כרטיס האשראי שלי במלונות, מסעדות, ארוחות טובות, בגדים, מסיבות, ספא, פינוקים, טיולים. אתה יודע למה? כי אם אכנס למינוס רצחני של כ 20000 שקל מיום בזבוזי עתק, וזהו יומי האחרון, הרי שהבנק יאכל אותה, ודי מגיע לו ( מדובר בבנק של שרי ידידתינו ) לגבי "אם אני לא רוצה להשתנות סימן שאני מסתפקת במי שאני" – לדעתי דווקא מי שמקבל את עצמו כמו שהוא הרבה יותר קל לו לעשות שינוי מן המקום הזה, כלומר ממקום של קבלה עצמית והשלמה עצמית txt
 
זו לא בדיוק כוונת הטיפים, אבל

זכותך להבין כך. הכוונה היא לעשות במרץ, להספיק, לא לדחות, כאילו זה היום האחרון. לא היתה כאן כוונה להתנקם בבנק, אבל לך חשבון, ומותר לך לעשות חשבון שלך. אם את מקבלת ומרוצה מהמצב ,אם את מוכנה להסתפק בו, סביר להניח שלא יהיה בך הרצון לעשות שינוי, לא תוכלי להשיג את מה שאת רוצה. לא מובן איך יהיה לך קל לעשות שינוי , אם את מרוצה ממצבך ללא שינוי - בשביל מה בכלל לעשות שינוי אם את מקבלת ומרוצה?
 
למעלה