לונדון יום שישי 4/9/2004
לונדון יום שישי 4/9/2004
ביום שישי נפרדנו מ Routemasters [RM and RMLs] בקווים 9,73,390 או מ הקצאה כוללת של 94 אוטובוסים. זה היה הסוף של RMLs בחברות London United בקו 9 , Metroline בקו 390, מוסך Tottenham- AR בקו 73. קו 9 ראה RM מאז שנת 1959 שרות רצוף של 45 שנה!!!! קו 73 ארח RM/Ls משנת 1963 וכמו כן החזיק בתואר של הקו עם ההקצאה הכי גדולה של מכונות בלונדון 55 אוטובוסים. חברות האוטובוסים ,והרבה מאילו שעובדים שם ,ארגנו בהתנדבות ,ועל חשבון הזמן הפנוי שלהם ,חגיגות שארכו 3 ימים. Lonon United התחילה ביום ראשון/שניעם RM RMLsכ extras בקו 94- The Carnival. ביום רביעי RT3871 RTW75 RM169 RML2665 עבדו כל היום על הקו. ביום שישי היו לנו אורחים נוספים, מבחינה הסטורית RTL139 היה חשוב ביותר כי RTLs הוקצו לקו בין 1951-1962 בנוסף ל RT. Metroline שמו בשרות את M1 ה Metrobus הראשון בלונדון משנת 1978 וכן RT3871, RMC1513,RT786 ביום שישי. גרז AR: ביום חמישי ארגן: RM5, RTW467 ,RTW75 בקוי שרות 41 76 243 . ביום שישי בקו 73, בנוסף ל 55 מכונות [כולל RM5 משנת 1959!] היו לנו המון אורחים בצבעים שונים: RM6 - in gold RM25- in North choclate RML2524- in Shillibeer green RML2665- in Stagecoach national livery SRM3- in silver RM1000 RM613 RM2217- האחרון שנבנה, RM1 FRM1 RT4421 RCL220 RTL139 RML3 RTW75 RTW467 אני מונה את כולם שהמחיש את גודל האירוע. רוב האורחים הם בבעלות פרטית . RT3781 RTW75 הם משוקמים מגרוטאות באותו מצב שראיתי בצלומי שלדות בישראל. הצוות של RTW75 עבד ביום רביעי בקו 9, חמישי בקוים 41 76 243 וביום שישיבקו 73 הכל בהתדנבות! RTL139, RML3 שייכים ל Cobham Bus Museum ו RML3 שוקם במסירות והאהבה למצבו היום אחרי 22 שנים של השבתה. RTL139 מייצג את הדגם ששרת בקו 73 לפני 1963 . אלפי אנשים באו לראות לנסוע לצלם ולהשתתף בארועים -פשוט לנסוע בקו בפעם האחרונה. ה Evening Standard ו BBC TV הקדישו מקום, מספר תוכניות ברדיו. האוטובוס האחרון בכל קו היה מלוה בין 2 נוספים בקו 390 או ב 6 נוספים בקו 73 . כפי שאתם רואים היה לנה שבוע ארוך ועצוב. Yoram in London
לונדון יום שישי 4/9/2004
ביום שישי נפרדנו מ Routemasters [RM and RMLs] בקווים 9,73,390 או מ הקצאה כוללת של 94 אוטובוסים. זה היה הסוף של RMLs בחברות London United בקו 9 , Metroline בקו 390, מוסך Tottenham- AR בקו 73. קו 9 ראה RM מאז שנת 1959 שרות רצוף של 45 שנה!!!! קו 73 ארח RM/Ls משנת 1963 וכמו כן החזיק בתואר של הקו עם ההקצאה הכי גדולה של מכונות בלונדון 55 אוטובוסים. חברות האוטובוסים ,והרבה מאילו שעובדים שם ,ארגנו בהתנדבות ,ועל חשבון הזמן הפנוי שלהם ,חגיגות שארכו 3 ימים. Lonon United התחילה ביום ראשון/שניעם RM RMLsכ extras בקו 94- The Carnival. ביום רביעי RT3871 RTW75 RM169 RML2665 עבדו כל היום על הקו. ביום שישי היו לנו אורחים נוספים, מבחינה הסטורית RTL139 היה חשוב ביותר כי RTLs הוקצו לקו בין 1951-1962 בנוסף ל RT. Metroline שמו בשרות את M1 ה Metrobus הראשון בלונדון משנת 1978 וכן RT3871, RMC1513,RT786 ביום שישי. גרז AR: ביום חמישי ארגן: RM5, RTW467 ,RTW75 בקוי שרות 41 76 243 . ביום שישי בקו 73, בנוסף ל 55 מכונות [כולל RM5 משנת 1959!] היו לנו המון אורחים בצבעים שונים: RM6 - in gold RM25- in North choclate RML2524- in Shillibeer green RML2665- in Stagecoach national livery SRM3- in silver RM1000 RM613 RM2217- האחרון שנבנה, RM1 FRM1 RT4421 RCL220 RTL139 RML3 RTW75 RTW467 אני מונה את כולם שהמחיש את גודל האירוע. רוב האורחים הם בבעלות פרטית . RT3781 RTW75 הם משוקמים מגרוטאות באותו מצב שראיתי בצלומי שלדות בישראל. הצוות של RTW75 עבד ביום רביעי בקו 9, חמישי בקוים 41 76 243 וביום שישיבקו 73 הכל בהתדנבות! RTL139, RML3 שייכים ל Cobham Bus Museum ו RML3 שוקם במסירות והאהבה למצבו היום אחרי 22 שנים של השבתה. RTL139 מייצג את הדגם ששרת בקו 73 לפני 1963 . אלפי אנשים באו לראות לנסוע לצלם ולהשתתף בארועים -פשוט לנסוע בקו בפעם האחרונה. ה Evening Standard ו BBC TV הקדישו מקום, מספר תוכניות ברדיו. האוטובוס האחרון בכל קו היה מלוה בין 2 נוספים בקו 390 או ב 6 נוספים בקו 73 . כפי שאתם רואים היה לנה שבוע ארוך ועצוב. Yoram in London