לזכר הימים הטובים

michael p227

New member
לזכר הימים הטובים

משחרר קטע חדש שלי (remix) לאחד הקטעים החזקים ביותר שהיו בתחילת שנות ה-2000 שם הקטע:rank 1 בטוח שאתם מכירים, תמיד חלמתי להיות יוצר אבל אפילו בחלומות שלי לא חלמתי לעשות לקטע הזה מיקס משלי. עקב חופש פורים היה לי מעט זמן והתחלתי אותו חודשיים לפני ועכשיו הוא גמור, כל שנותר לי הוא לשחרר אותו, מקווה שתורידו ותגיבו והכי חשוב תהנו כי אמת לא רציתי לשחרר אותו אבל יצא פשוט מדהים. קבלו בהמון אהבה את -RANK1-REMIX D.J T-REX תגבות יתקבלו בשמחה.
 

ExTa3

New member
האתר לא טוב

תעלה לאתר אחר אני מאוד מעוניין לישמוע =]
 

ExTa3

New member
אחרי שמיעה...

השם המלא של הקטע: Rank 1 - Airwave קטע בהחלט נוסטלגי ומצויין, אחד הקטעים הבולטים יותר בסצינת הטראנס באותה תקופה... לגבי הרמיקס שלך, אממממ.... קטע מעולה נתחיל מזה הבנייה מצויינת על זה אין ויכוח. מה שכן עשית פה מאין "רדיו מיקס" כי יכולת לימשוך את זה יותר זמן להכניס יותר דרמה ויותר מתח.. חסר יותר פילפל ויותר אלמנטים שמאפיינים את את הטראנס עלה והצלח בחור !
 

michael p227

New member
תודה

מנסיון אישי של 5 שנים רדיו מיקס לא עובר את ה2:30 דקות כי זה רדיו וזה חייב להיות מקוצר הקטע שלי הוא 4:47דקות שזה כפול מגירסת רדיו. בגדול הקטע אמור להיות הרבה יותר חלש מטרנס ,כי טראנס אמור להיות לפחות 142bpm והקטע שלי לא עובר את ה-138bpm שזה כמו האוס לא רציתי למשוך יותר כי אז זה כבר היה הופך לחופר וזה לא טוב תמיד לתת טעם של עוד זה הקסם ביצירה,אני לא אוהב לתת יותר מידי אפקטים כי זה לא סגנון כמו אינפקטד ושאר אמנים חזקים אני מעדיף לתת את הקטע בסגנון לייט שיהיה חמוד ולא צעקני. תודה לכל מי שמוריד ,מגיב,ומפרגן.
 

ExTa3

New member
אתה מבלבל

לא אמרתי שעשית רדיו אדיט אמרתי שזה נישמע ככה... יש לך המון ידע ורואים את זה, אבל אני מציע שתלמד יותר על הז'אנרים ותכיר יותר לעומק את המאפיינים של כל ז'אנר שאתה רק יכול אני לא אתחיל לפרט פה יותר מידי כי אני לא יודע עד כמה זה יעניין בתוך המושג "טראנס" שנחשב כז'אנר גדול ועיקרי נכללים בו כמה רבדים של סיגנונות כמו למשל פרוגרסיב, דיפ, איביאנט, מלודי, קלאב, אנרג'י, אפליפטינג, הארד. הטראנס נע בין 125.00BPM [!] ועד 145.00BPM [!] שהשלבים הנמוכים הם הפרוגרסיב, איביאנט והגבוהים הם האנרג'י אפליפטינג וההארד. אחריו נימצא כבר הפסיכאדלי [גואה טראנס] שבאמת מתחיל מ143.00BPM ויכול להגיע גם ל156.00BPM [!!!] ככה שאתה מבלבל בין שני הסיגנונות בעוד הפסיכאדלי הגיע מגואה ועיקרו הוא באפקטים ובמשחקים בסאונד, הטראנס הגיע ממוזיקת הוואלס בעיקרו ודוגל יותר בצורות סאונד חדשות צלילים שונים, משונים ומגוונים ומלודיות שחלקן עמוקות יותר וחלקן פחות. הקטע במקור הוא אנרג'י טראנס, זה לא אומר שאתה לא יכול לקחת אותו ולהפוך אותו למה שרק תירצה הכל תלוי ביצירתיות והדמיון שלך אז כמו שאמרת "הקטע בסיגנון לייט חמוד ולא צעקני" וצריך להשאיר טעם של עוד, עם זאת אתה צריך ליגרום גם לתחושת סיפוק עם רעב לעוד בקטע הזה ספציפית נתת רושם של "הכושי עשה את שלו הכושי יכול ללכת" כאילו תן לו במלודיה תן את האפליפטינג ויאללה נקסט אין את העומק והעלילה שצריך להיות בטראנס, אבל אתה בחרת ללכת לכיוון הזה אז זה מה שקיבלנו, "לייט".. בכל מיקרה, אתה טוב, בזה אין ספק, המשך בעבודתך ! בהצלחה !
 
למעלה