לחדהוריות שלום, במקרה אני כאן

אנאבלית

New member
לחדהוריות שלום, במקרה אני כאן../images/Emo140.gif../images/Emo65.gif

לא תאמינו איך הגעתי לכאן....נכנסתי לווינט, לפורומים של הורים, והיה שם מכתב של אב חדהורי מאמץ(שווה להכנס ולקרוא)שכתב שמישהו בתפוז, כנראה בפורום אימוץ, גנב לו את המכתב....בקיצור, רצתי לתפוז לראות במה מדובר, דפדפתי בין הפורומים, וראיתי שיש פורום חדש של חדהוריות, אז שלא אכנס להציץ? אז נכנסתי, ונפגעתי, וקראתי מעט ואפילו הזלתי דמעות. אז קראתי את המילים המרגשות של אביגיל, אלו שכתבה על האב של הילד,ועל הכסף וכו´,וגם מעט תגובות, וגם על מיהי חדהורית על פי החוק,האם צי שחיה עם בן זוג, באמת לא נחשבת לחדהורית......(עניין לא ברור, כי עלפיחוק-עלפניו נראה שלא, למרות שלא הגיוני, וטוב שברשויות מבינים) בקיצור-לא ידעתי ולא שמעתי, אבל כנראה שיד מכוונת הביאתני לכאן, ויש לי הרבה מה לספר, וגם לשמוע וללמוד מאחרים. לי ולמנהלת הפורום יש גם משהו מהמשותף וגם לא. הכתובת שלך אביגיל חסויה,ואני מניחה שזהו שמך הוירטואלי, אז האם אנחנו מכירות? בכל מקרה-שיהיה הרבה בהצלחה. הדרך עוד ארוכה וקשה, אשמח להשתתף בהתלבטויות ובשמחות.
 
ברוכה הבאה, אנאבלית.

אם את צריכה את רק אביגיל את תמיד יכולה לשלוח לה מסר. דרך אגב, האם זה משנה משהו בין אם הדמויות כאן הן כאלו שאת מכירה במציאות או ורטואליות בלבד? (זו לא ביקורת, אלא שאלה בלבד) אני מוצאת שהידיעה שהדמויות כאן הן וירטואליות עבורי, מקלה עלי מאד.
 

אנאבלית

New member
היי חגית החדהורית, ברוכה הנמצאת../images/Emo8.gif

איך שולחים מסרים? לגבי הדמויות-כשאני כותבת או קוראת-אין זה משנה לי אם הדמויות הן וירטואלות בלבד, אבל במידה ויתקיימו מפגשים-אז.....וגם לפעמים רוצים לשוחח בטלפון, או באיסיקיו.....וכו´. לגבי מנהלת פורום-הייתי מצפה שלפחות תהיה כתובת שאפשר לפנות אליה,באופן אישי ולא מעל גבי הפורום. מעבר לכך-זאת החלטתה האישית, איך ועד כמה להיחשף, מה גם שיש כאן סיפור אישי וילד.....אז אני יכולה להבין. בקיצור-גם לי לפעמים קל יותר להתבטא בגלל שאני בסך הכל וירטואלית, אבל-למי שכבר מכיר אותי-אני כבר לא... חיים קשים, מה??????
 
אנאבלית ../images/Emo13.gif

היות ואנחנו רק מתחילים במסענו אנחנו בהחלט שמחים להיות וירטואלים עם נשמה אמיתית מאחורי המיקלדת. כמו שכתבה לך חגית ,נושא הפורום כולל החשפויות לא קלות לפעמים לצורך התייעצות ו"הורדה מן הלב" ושיתוף וכל מה שנכתב כבר קודם וזה יעשה לנו רק טוב , כך אני מקווה. את בהחלט מוזמנת לשתף ולהשתתף
. במידת הצורך תוכלי להשתמש המערכת המסרים של תפוז (מעטפה כתומה בצד שמאל של הסרגל הכחול בתחיחת הדף). אבל , הפורום כפורום מיועד לשמש במה לדברייך כאן וזו המטרה שלו. ברוכה הבאה
ותיקון קטן לנושא המכתב הבהחלט מרגש שהביאך אלינו : המכתב נכתב במקור ע"י ירוןג. , משתתף קבוע בפורום אימוץ כאן בתפוז והועתק ע"י אלמוני לפורום בווי-נט ללא מתן קרדיט לכותב , אני מקווה שהענינים התבהרו. בהחלט מדובר במסמך אנושי עדין ומורכב ומומלץ לקריאה.
 
מצד שמאל בשורה הכתומה יש מסנג´ר

לכל משתמש בפורומים של תפוז יש כזה. זה בדיוק כמו תיבת דואר. אני מניחה שזו הסיבה שאין לאביגיל מייל נוסף. בכל מקרה. את רואה שם מצד שמאל? כתוב שם ´אין לך מסרים חדשים´ או שכתוב ´יש לך X מסרים חדשים´ ומהבהבת מעטפה... כנסי לשם ואני בטוחה שתסתדרי
בוקר טוב (יום ראשון, איזו בעסה...)
 

אנאבלית

New member
רק אביגיל וחגית-תודה רבה.../images/Emo68.gif../images/Emo66.gif

אביגיל שלחתי לך כניסיון מסר אישי-אודה לך אם תוכלי לתת לי סימן כשתקבלי אותו. ייקח לי קצת זמן להתרגל לפורום ולכל מה שיש כאן להציע, אבל אני מקווה להשתלב לאט אבל בטוח. לילה טוב. מאוחר.
ושוב-המון בהצלחה לפורום הזה.
 
למעלה