לטבען את אחותי הקטנה

I Me Mine

New member
אני נקבה, וכן.

מה הקשר בין אהבת מישהו לבין אי-רציחתו? אין לי אהבה מיוחדת ל, נניח, העם הצרפתי, אבל אני לא רוצחת אותם. למה? כי אסור לרצוח. נקודה. לא בעלי חיים ולא בני אדם. ואני לא חושבת שיש לזה קשר לאהבה.
 

yairy99

New member
לכל אחד יש הזכות

לבחור להיות מה שהוא רוצה. תן לה לגדול כשהיא תיהיה גדולה היא תבחר-דבר כזה אי אפשר להכריח.
 

yairy99

New member
אכן

אבל בכל זאת... היא בת 3 וחצי.. אל תכפו עליה את זה.. כי במילא כשהיא תיהיה גדולה היא תראה את כל החברים שלה אוכלים..והיא תאכל גם-תאמינו לי. הבחירה הזאת-לא לפגוע בבעלי חיים ולא לרצוח אותם ולא לאכול אותם-צריכה לבוא מהלב.
 

nikita j y

New member
../images/Emo80.gifכמו שאי אפשר להכריח לא

לרצוח, או כמו שאי אפשר להכריח לא לאנוס?
 
לא מסכימה

אכילת בשר לעת עתה היא דבר חוקי בישראל. אי אפשר את האידאולוגיה שלך לכפות על אחרים. לדעתך זה רצח, כמו שלדעתי, אבל לאחרים זה לא נחשב כרצח וכל עוד אין חוק המגדיר עונש על אכילת בשר, שכל אחד יבחר בעצמו במה להאמין.
 

I Me Mine

New member
החוק לא מגדיר מוסר.

כל המהפכות התחוללו בעקבות עבירה על החוק. (אני לא קוראת לכולם לעשות מה שבא להם בלי קשר לחוק, אני רק אומרת שזה שמהו הוא חוק זה לא אומר שהוא נכון או מוסרי.)
 

Veganiny J

New member
ולמה זה בסדר

לכפות על ילדים לאכול גופות והפרשות, אבל זה לא בסדר לכפול עליהם תזונה צמחוטבעונית? הרי כשכל התנאים שווים (שתי תזונות בריאות ומזינות), האחת פוגענית כלפי יצורים חיים והאחרת לא. אז הבחירה המוסרית היא די ברורה כאן.
 

MooKuSh

New member
מה?

אחת היציאות היותר תבוסתניות מה לכפות בזה??! וממתי ילד ממש קטן יכול לבחור בעצמו במה להאמין?! יש לו את הזכות אבל נו באמת אין לו מושג מהחיים שלו בגיל הזה הוא לא יקום בוקר אחד ויפתח איזה אידיאולוגיה בענין אידיאולוגי כזה הוא יילך אחרי מה שלימדו אותו ההורים לפי ההשקפת עולם שלהם אחרי מה שהוא התרגל להיות ולעשות אולי שהוא יגדל הוא יחליט וואלה לא מתאים לי אז הוא יאכל חיות הוא לא יום אחד בגיל 3 יוציא את השוקולד חלב הטעים מהפה ויהפוך לטבעוני אחרי שמשהוא היה תינוק הוא שתה חלב של פרה יש פה שתי דיעות. למה את בוחרת בתור הורה דווקא בזאת של "כולם" ולא במה שאת מאמינה בו? כי זה יותר מקובל? כי זה חוקי אז בואו ננצל את זה? גם כן...חוק....מזל שהחוק לא אומר לי בהכרח מה מותר ומה אסור....
 
למעלה