לטבען את אחותי הקטנה

לטבען את אחותי הקטנה

שלום, יש לי אחות קטנה בת 3.5 שהייתי רוצה לטבען. יש לכם שיטות\רעיונות טובים בשבילי? תודה
 

barakbl

New member
תום יש רק אחד. לא נראה לי שזה יעבוד

 

danny girl

New member
כמה הודעות מתחתיך

מישהו כתב הודעה שאחותו בת ה-5 רוצה להיות טבעונית תקרא.
 
הוא רוצה לטעבן.

תתן לה דוגמה אישית. תסביר לה מאיפה הדברים שהיא אוכלת באים..תראה לה סרטונים עדינים.
 

I Me Mine

New member
סרטונים?

אין סרטונים עדינים. את רוצה לעשות טראומה לילדה קטנה?
 

adash20

New member
לפי דעתי

תן להורים שלך להחליט מה טוב בשבילה, ואם היא תרצה להיות טבעונית היא תעשה זו כשהיא תוכל להחליט בשביל עצמה. לפעמים הגישות שלכם מזכירות לי כת שמנסה להפיץ את דתה... אם הילדה היתה רוצה להיות טבעונית (ואני די בספק שבגיל הזה אכפת לה בכלל) לא היית צריך שום עצה ושום שיטה. דעה שלי, תן לה להיות ילדה ואל תטריד אותה בסיפורים על הזוועות שהיא עדיין לא יודעת. תשמור על הנאיביות כל עוד היא קיימת
את הטבעונות תשאיר לתקופה יותר מאוחרת. תאמין לי, כשהיא תהיה טבעונית בגלל שהיא רוצה, ולא בגלל ששטפת לה את המוח- אתה תהיה הרבה יותר גאה בה.
 

enbalush

New member
אני מציעה להסביר לה בתור התחלה

מה זה בעלי חיים ושהם מרגישים כמונו שמחה וגם כאב
שהפרה נותנת חלב רק לעגל שלה כמו שאמא שלכם נתנה רק לכם כשהייתם תינוקות
תספר לה על התרנגולת שהיא שומרת על הביצים שלה והיא מאוד מפחדת שמישהו יקח לה אותם ושומרת עליהם בלי לזוז מהן
תוכל לספר לה על הדגים, שהם יכולים לחיות רק במים ואם מוציאים אותם הם נהיים חולים ורוצים לחזור למים ורק שם טוב להם עם שאר החברים הדגים.
 
הסברה לילדים ../images/Emo95.gif

ילדים צעירים (מתחת לגיל 10) לא יכולים לעבור לטבעונות בלי שההורים שלהם תומכים בכך. הם יתקלו בקשיים שאין לבני-נוער: ילדים לא יכולים לקרוא רשימות רכיבים, להורים ולסבתות נוח להאכיל אותם בבשר בלי להגיד להם, והם לא יכולים לבשל לבד (מחשש ממשי שהם יחתכו/ישרפו את עצמם). לרוב האנשים קשה לשמוע על העינויים שעוברים בעלי-חיים במשקים, אבל לילדים זה קשה אפילו יותר, ועדיף לא לחשוף אותם למידע הזה אם ניתן. אם ההורים שלכם יאפשרו לאחותך לא לאכול מוצרים מן החי, אפשר להסביר לה את זה בקלות: כי בעלי-חיים סובלים. מה שכולנו יכולים לעשות, הוא להכין את הקרקע להסברה על בעלי-חיים במשקים. אפשר לקרב ילדים לבעלי-חיים שנמצאים בסביבתם (חתולים, כלבים, וחיות בר כמו ציפורים, קיפודים, צבים וכו') וללמד אותם שבעלי-חיים לא נהנים לחיות בכלוב ("מוכרים אותם בחנות כאילו הם צעצועים"), ולא נהנים לבצע תעלולים בקרקס. מה אתה אומר?
 

miss bobby

New member
../images/Emo45.gif

חוץ מזה עדיף, כמו שאמרו פה, לתת לילדה להחליט לבד עוד כמה שנים אם זה מה שהיא רוצה ולא לשטוף לה על זה את המוח מגיל כ"כ צעיר.
 
כן ולא

אני מסכים שאם אין תמיכה של המשפחה, אז אין טעם לנסות לטבען אותה בגיל כזה. אבל לא מקובל עליי המונח שטיפת מוח. מה רע לחנך מגיל צעיר לדבר הנכון? מה, רק בגלל שהנורמה בחברה היא אכילת בשר, אז כל צורת חינוך אחרת זו שטיפת מוח. לדעתי דווקא מגיל צעיר שוטפים לכולם את המוח שבשר זה חשוב והכרחי, ואין שום בעייה מוסרית עם זה... זו שטיפת מוח!
 
../images/Emo45.gif מסכימה מאוד

אבל מדגישה שוב שאין לעשות לילדים הסברה לטבעונות אם המשפחה שלהם לא תומכת בכך.
 
האמת אני לא בעד

אני בקטע שצימחונות או טבעונות צריכים לבוא מרצון, מאהבה האמיתית לבעלי החיים ולא תחת הכרחה או שיכנוע.
 

enbalush

New member
היי שוגיפלאיס

זה נכון, אבל לא מדובר פה בהכרח או שכנוע, אלא בהסברה, תחשוב שאם היו באים לנאצים ומסבירים להם למה לא צריך להרוג יהודים חלקם היו משתכנעים, ברור שאי אפשר היה להכריח אותם. כי זה עניין של חינוך וחשיפה למוסר ומצפון שלא היה לנו עד שלא באו והסבירו לנו או שאם היה לנו מזל גילינו לבד.
 

קטרפי

New member
מה הקשר באמת¿ ../images/Emo110.gif

אני למשל לא צמחוני בגלל שאני אוהב בעלי חיים, אלא פשוט בגלל שאני שונא צמחים
 
למעלה