לימודים ומלגות לימודים ביפן

itsmyname1

New member
לימודים ומלגות לימודים ביפן

היי חברים,
אני ובעלי אמורים לעבור ליפן בעוד ארבע חודשים. בעלי התקבל לתואר שני מחקרי בטוקיו טק וכרגע אנחנו מחכים לשמוע ממלגת MEXT (למי שמכיר).

עשינו חיפושים ברשת לראות האם קיימות עוד מלגות לתארים מתקדמים ביפן אך טרם מצאנו. רציתי להתייעץ אתכם האם אתם מכירים מלגות כלשהם שיוכלו לעזור לסבסד את הלימודים?

תודה רבה!
 

anigodin

New member
ויזת סטודנט מאפשרת לעבוד בהיקף של חצי משרה

אני אמור לטוס ליפן באוקטובר לחצי שנת לימודי יפנית ואני עכשיו בתהליכי הוצאת ויזת סטודנט שמאפשרת לעבוד בהיקף של 28 שעות בשבוע (חצי משרה).
לא מדובר בעבודות מי יודע מה אבל יש אפשרות לעבוד גם כמורה לאנגלית או שפת האם שלכם (אם יש דרישה לעברית..). ללמד אנגלית זה קצת יותר בעייתי כי רוב המקומות מחפשים מורים עם אנגלית ברמת שפת אם או שנולדו במדינה דוברת אנגלית. דווקא מקומות פרטיים מוכנים לעיתים להעסיק מורים לאנגלית שאינם ילידי מדינה דוברת אנגלית (English Native).

האם אישך לא נדרש להוכיח יכולת לממן את עצמו בזמן הלימודים ביפן או להוכיח שיש לו ספונסר שיכול לעשות זאת? אני נדרשתי להוכיח שיש לי סכום כלשהו כדי לקבל ויזה.
למרות שאני יכול לממן את כל השהייה שלי שם כולל שכר לימוד, מגורים וכו', אני כמובן מעדיף שתהיה לי איזו הכנסה. כאמור העבודות תחת הויזה הן לא משהו, אבל הצלחתי להגיע להסדר עם מקום העבודה שלי פה שאעבוד מולם מרחוק בהיקף של חצי משרה.
אולי זה יכול להיות פתרון עבורכם.

ושיהיה בהצלחה בלימודים..
 
למעלה