לימודים ל-windows2000 או xp ???

tzafrir

New member
לימודים ל-windows2000 או xp ??? ../images/Emo91.gif

האם מישהו יכול להסביר לי מה כדאי. האם עקב יציאת windows xp זה אומר שצריך עתה ללמוד לתואר mcse על מערכת זאת, או שללמוד על windows2000. מה כדאי? האם xp יחליף בקרוב את win2000 למבחני ההסמכה ? תודה
 

philips

New member
אל תדאג...

תרגיל ה MCSE NT4 --2000 לא יחזור על עצמו פעם נוספת.. מכיון שמדובר באותו קרנל ובאותה צורת עבודה....ההסמכה נשארת תקיפה. תוכל גם לעשות במקום WIN-2000P את ה WINXP ועוד כמה מבחני XP חדשים שיתווספו למבחר... אבל בס"הכ אין חדש תחת השמש.. בכל מקרה..... אם אתה מתלבט מה לעשות ועוד לא התחלת ללמוד/לבזבז כסף על MCSE.... חשוב שנית... כמה השיר הידוע.... "אמר חברו..לא נורא חבר... ישנן הסמכות טובות יותר"
 

zebra

New member
עדיין לא יצאה גירסה לשרתים

של XP אשר נקראת .NET כך ששאלתך איננה רלבנטית לנובמבר 2001. בינתיים אם ברצונך בתואר MCSE של מיקרוסופט תצטרך להוכיח ידע מעמיק ומיומנות רבה בנושאים כמו: (1) תמיכה ברשתות מבוססות על שרתים ותחנות עבודה של 2000 וגירסאות קודמות של חלונות (9X, NT4 ועוד). (2) NETWORKING -שירותי רשת של 2000 כמו DHCP, WINS, DNS (ועוד הרבה נוספים...) (3) ACTIVE DIRECTORY DIRECTORY SERVICES - ניהול דומיינים של 2000 כולל שיטות מעבר ושידרוג דומיינים מ-NT ל-2000. (4) כאשר תצא הגירסה של שרתי .NET מן הסתם תצטרך לדעת בנוסף גם תמיכה במערכת החדשה (שרתים ותחנות עבודה), שירותי רשת במערכת החדשה ודרכים להעברת דומיניים של NT4 ו-2000 ל-.NET.
 

philips

New member
הממ..עדו פרטים

אמת שעוד לא יצאה...אבל בכל מקרה MS הודיעו שלא יצטרכו לעשות את ההסמכה מחדש...אכן תצטרך ללמוד לעבוד עם שרתי ושרותי .NET אבל ממה שהבנתי הדבר אינו נורא במיוחד... לגבי העברת דומיין מ 2000 ל XP או דומיו.... זה לא אמור להיות... השינוי הוא לא כמו NT4 ל 2000..אלא הרבה יותר קטן לגבי להוכיח בקיאות...אני איני MCSE (ואיני רוצה להיות) והוכחתי בקיאות רבה יותר מ 90% מה MCSE המיוצרים כיום במכללות הפרטיות לסוגיהן ולומדים בע"פ BRAIN DUMPS....!!! ההסמכה הזו ממזמן כבר הפכה להיות בדיחה...למרות שכוונתה המקורית הייתה טובה... אגב... בשוק הזה של ההסמכות..ככל שיש יותר מוסמכים מאותו הסוג, ערכך יורד... וכמות ה MCSE בשוק היא עצומה... אם אתה בכ"ז אוהב את התחום...עצתי לך היא לנסות לשלב מספר תחומים הקשורים בניהול רשתות: 1. בסיס טוב בתקשורת נתונים (CCNA או דומה) 2. רקע טוב/בסיס טוב ב LINUX ו UNIX 3. קורס או 2 באבטחת מידע (אולי CCSA או CCSE אם באמת יש לך כסף מיותר) 4. אפשר גם להוסיף על זה את ה CORE של MCSE ואולי את כולו... לאחר מסלול כזה..יחד עם ניסיון (שאני מניח שיש לך)... לדעתי האישית תהיה יותר אטרקטיבי בשוק העבודה.
 

נתיבה

New member
לא קשור להודעה בקודמת-מה צריך כדי

להשתמש במחשב בתור פקס- ב-ADSL..?? תוכנה או מה.?
 

philips

New member
הממ...

בעיקרון לא ניתן...!! אם יש ברשותך מודם פקס סטנדרטי..את יכולה להשתמש בו כרגיל על הקו של ה ADSL ללא שום בעייה.... בנוסף...יש לבזק שירות חדש שמאפשר לשלוח פקס באמצעות EMAIL וכו´.. שזה כבר די דומה לפקס דרך האינטרנט..
 

zebra

New member
התגובות שקיבלת ממני ומפיליפס

אמורות להספיק... זה נכון שמהנדסי תקשורת של סיסקו (אין יותר מ-10 כאלה בארץ) שווים יותר ממהנדסי תקשורת של מיקרוסופט (יש אלפים...אבל רק חלק קטן עברו את המסלול של 2000) למיקרוסופט יש עכשיו מסלול חדש 2000 MCSA (ה-A זה ADMINISTRATOR להבדיל מה-E שזה ENGINEER) בשביל זה אתה צריך לעבור 2 בחינות ראשונות ממסלול ה-E +מקצוע בחירה+ מקצוע חדש שפותח במיוחד למסלול ה-A.
 
למעלה