לכבוד יום האישה הבינלאומי

wolfyy

New member
לכבוד יום האישה הבינלאומי../images/Emo70.gif../images/Emo202.gif../images/Emo65.gif../images/Emo28.gif

טוב, נו, באיחור של יום, אבל אתם תסלחו לי
נשים בסרטי טים ברטון
מה אתם חושבים באופן כללי על הדרך שבה מוצגות נשים בסרטיו של טים?
איזו דמות נשית אהובה עליכם בסרטיו של טים?
מדוע?
איזו דמות נשית אתם פחות אוהבים ולמה?
איזו אישה מפורסמת הייתם רוצים לראות מככבת בסרט של טים? (שחקנית או דמות)
צרפו תמונה של האישה מסרטי טים שאתם אוהבים במיוחד! שיהיה לנו יום אחרי יום האישה שמח!
 

adi dion

New member
בקושי ראיתי סרטים שלו ../images/Emo3.gif

אז אין לי כלכך דרך לענות על זה חחח אבל בקשר לתמונה של דמות?
*אובססיה* וזהו סיימתי עם חפירות הלנה להיום
 

wolfyy

New member
אי אפשר בלי הלנה

בשרשור לכבוד יום האישה
ומצאתי תמונה של הלנה וטים ביחד, שאני חייבת לשים... אח, טים בהחלט יודע לבחור את הנשים שלו.
 

OnlyLeigh

New member
חדשה, ועונה :)

מזל טוב על הפורום! השתעשעתי ברעיון של הקמתו זמן מה אבל אני עצלנית ועסוקה. אז תודה רבה D: ולתשובות!
מה אתם חושבים באופן כללי על הדרך שבה מוצגות נשים בסרטיו? ובכן, ברטון הוא רומנטיקן, וכיאה לאחד כזה רוב הנשים בסרטיו מאוד נשיות, יפות, ורומנטיות בעצמן. כל זה לא אומר כלום כמובן על החוזק שלהן, זה לא סותר בכלל, ואין אף דמות שעושה שם רע של ממש למין הנשי P:
איזו דמות נשית אהובה עליכם בסרטיו של טים? למרות שהוא הפיק ולא ביים (אבל למי מכם באמת אכפת?) אין ספק שסאלי מהסיוט שלפני חג המולד. היא מקסימה, ויש לה עיצוב נהדר :) היא גם מהסרט הראשון של ברטון שראיתי (גיל 6!) אז כמובן שיש בה משהו נוסטלגי עבורי.
איזה דמות נשית אתם פחות אוהבים? אם מדובר מבחינת עיצוב דמות ומשחק אין אף אחת שאני ממש לא אהבתי (אולי הייתי מדברת אחרת אם הייתי רואה כוכב הקופים, אבל התרחקתי ממנו כמו מצרעת),ואם מדובר מבחינת דמות שלא חיבבתי במיוחד..... טוב, גם בזה אין לי ממש תשובה ^^;
איזו אישה מפורסמת הייתם רוצים לראות מככבת בסרט של טים? (שחקנית או דמות) הייתי שמחה מאוד לראות את ג'ולייט בינוש או טילדה סווינטון, שתיהן שחקניות מיוחדות בעלות מראה מיוחד שישתלבו בצורה נאה לדעתי.
 

sonaku

New member
האהא!~

מה אתם חושבים באופן כללי על הדרך שבה מוצגות נשים בסרטיו של טים? למה הן תמיד או גותיות? יש לך משהו נגד בחורות מאושרות כאילו?P: איזו דמות נשית אהובה עליכם בסרטיו של טים? נראה לי שג'ואנה מסוויני טוד. מדוע? רק בגלל שהיא גם יפה,גם דומה לכריסטינה ריצ'י וגם מוכשרת בטרוף! יש לה קול מדהים.. איזו דמות נשית אתם פחות אוהבים ולמה? הלנה,החברה שלו. לא יכולה לסבול אותה. בכל סרט. כאילו,גאד,כמה אפשר? איזו אישה מפורסמת הייתם רוצים לראות מככבת בסרט של טים? (שחקנית או דמות) סקרלט ג'והנסון. יתאים לה המראה הגותי. P; צרפו תמונה של האישה מסרטי טים שאתם אוהבים במיוחד! אין לי כח אבל >:
 

wolfyy

New member
../images/Emo68.gif

מה אתם חושבים באופן כללי על הדרך שבה מוצגות נשים בסרטיו של טים? אני חושבת שטים עושה שם טוב למין הנשי
כמו שלי אמרה, טים הוא רומנטיקן - ולכן גם הדמויות רומנטיקניות. הנשים הן יפות ומעניינות. בד"כ יש בהן הרבה עדינות אבל אל תתנו לזה להטעות אתכם! הן חזקות והן לא חוששות להראות את זה!
איזו דמות נשית אהובה עליכם בסרטיו של טים? סאלי מNightmare Before Christmas. איזו דמות! אמיצה, יפהפייה... יודעת לשמר פרפר קסום בבקבוק
חוץ מזה פועלת למען מה שצודק ומנסה להציל את ג'ק וHalloween Town! אני גם מאד אוהבת את ג'וזפין, אשתו של אדוארד בלום ג'וניור ב"סיפורי דגים", אמנם התפקיד שלה קטנטן, אבל אני פשוט אוהבת את הגישה שלה לאבא של אד - איך שהיא מנסה לגרום לו להתקרב אליו יותר ולהבין אותו.
מדוע? ^
איזו דמות נשית אתם פחות אוהבים ולמה? הדמות שהכי אכזבה אותי בסרטים של טים - זאת קים מהמספריים של אדוארד. היא כמעט ניגוד מוחלט לנשים של טים. היא יפה, ויש בה קסם, והקטע שבו היא אומרת לאדוארד "Hold me" ומניחה את זרועותיו מסביבה הוא מדהים, אבל מה אחר כך , מה!!!
היא בכלל לא אמיצה - היא לא הולכת לספר את האמת אחרי שמאשימים את אדוארד בפריצה לבית של בילי. למה היא לא עומדת מאחורי המעשים שלה ועוזרת לאדוארד? כי זה אומר לשים את העור המושלם שלה בסכנה. אם מהתחלה היא הייתה אומרת את האמת - היא לא הייתה גורמת לאדוארד לקחת חיים של מישהו ולהיות לבדו בלי אפשרות בחירה. מה גם שאחרי שכל המהומה שככה - היא אפילו לא חזרה לטירה להיות איתו! לדעתי היא דמות חלשה בלי חוט שדרה, שהיה לה פוטנציאל להיות הרבה יותר.
איזו אישה מפורסמת הייתם רוצים לראות מככבת בסרט של טים? (שחקנית או דמות) לי אמרה ג'ולייט בינוש, ואני חייבת להסכים! הייתי שמחה לראות את טים מביים סרט על הקומיקס "Aria", אני חושבת שהוא היה עושה עבודה מדהימה. ואת האתגר לסרט על הספר "מגילת החרבות" הייתי רוצה שהוא יביים ביחד עם פיטר ג'קסון. (האא חלומות פרועים). וגם נטלי פורטמן בבימויו
הייתי רוצה שטים יקח את השיר "שר היער" של גתה ויהפוך אותו לסרט מרגש ומפחיד, אני חושבת שטים הוא האיש היחיד שמסוגל לקחת את השיר המצמרר הזה ולהפוך אותו לסרט באורך מלא, תוך שמירה על הקסם שלו והיכולת להרחיב את הסצנות וליצור עולם שלם, ובלי לקלקל אותו. או כן! וספרים של ד"ר סוס!!!! אוח כמה רעיונות... אני חייבת את הטלפון של טים
צרפו תמונה של האישה מסרטי טים שאתם אוהבים במיוחד!
 

LadySilkworm

New member
היי, אני מסכימה איתך בקשר להכל כמעטO:

אני יודעת שזה יהיה קצת מוזר מצדי, אבל אהבתי גם את הדמות של אמא של אכבוד בסליפי הולו :p חוצמזה שר היער של טים ברטון נשמע לי רעיון כ"כ טוב
אגב בראיון עם הסולן של קריידל אוף פילת' במטאליסט הוא סיפר שהוא כתב ספר וטים ברטון השתתף בספר ולא יודעת איך נזכרתי בזה עכשיו P: איכשהו, אם מדברים על שירים, נראה לי שטים גם היה יכול להסריט חלק מהשירים של ELEND למי שמכיר, שהם כאלה אפלים :)
 

wolfyy

New member
../images/Emo9.gif למרות שהיא

מופיעה רק בפלאשבקים.. היא עדיין מצליחה להיות דמות מעניינת ומיוחדת.. ברור גם שהיא מאד חשובה לו
תודה
הוא חייב לעשות את זה מתישהו! ממ! לא ידעתי, זה נשמע שספר כזה חייב להיות מעניין.... אני לא מכירה, יש לך לינק למילים?
 

wolfyy

New member
אי אפשר. נשארו רק דרדרים כחולים

ועל זה היו שרים: "We are Trolls, Trolls will make you feel alright Trolls, Trolls will stay with you all through the night Trolls, "...It's my turn and I don't know what to say
 
זה נראה לי שיר נחמד

אבל לא הבנתי את כל המילים. אפשר לקבל תירגום? הייתי שמח לעשות לזה לחן ואולי לנגן את זה בחתונות, ברי מצווה, אולי גם לוויות, אבל צריך גרסה שקטה. יש לך עוד כאלה?
 

BlackUnicorn

New member
אחלה של סקר.

אני חושבת שהנשים בסרטים של ברטון תמיד מוצגות כסוג של נתמכות בגבר ומאוהבות בו, הן מאוד עדינות ואפלות, גותיות. הרבה פעמים שקטות או מביעות הרבה רגש בעיניים. הכי אהבתי את הדמות ששכחתי את שמה כרגע (אבוי לי..) במספריים של אדוארד. למה? הכי התחברתי אליה. היא הייתה מדהימה בעיניי. איזה פחות אהבתי? לא חושבת שהייתה אחת כזו עד כה. מפורסמת שהייתי רוצה לראות זו אולי קירה נייטלי.
 

wolfyy

New member
או שהתכוונת לפג?

"Why are you hiding back there? You don't have to hide from me - I'm Peg Boggs, your local Avon representative and I'm as harmless as cherry pie..." מילים כדורבנות! אני כל כך אוהבת את הדמות שלה. היא מדהימה לאדוארד.
 

Snow fairy

New member
זה שיש יום האישה, ואין יום הגבר,

זו הפליה מתקנת?
מה אתם חושבים באופן כללי על הדרך שבה מוצגות נשים בסרטיו של טים? חח אחלה, לא יודעת
איזו דמות נשית אהובה עליכם בסרטיו של טים? קלודיה מביטלגו'ס
. וסאלי! וקתרינה... כולן! מדוע? כי הן מגניבות
איזו דמות נשית אתם פחות אוהבים ולמה? לא יודעת
איזו אישה מפורסמת הייתם רוצים לראות מככבת בסרט של טים? (שחקנית או דמות) ניקול קידמן
צרפו תמונה של האישה מסרטי טים שאתם אוהבים במיוחד!
 
חדשה בפורום../images/Emo29.gif אין לי כוח לענות על כל הסקר P= רק אציין שלדעתי שתי הדמויות הנשיות ב'חתונת הרפאים', גם אמילי וגם ויקטוריה, מדהימות, ומוזר לי שלא ציינו אף אחת מהן. ויקטוריה נראית בהתחלה כמו דמות חלשה, משעממת וסתם דמות ניגודית שתעיר את היתרונות של אמילי, אבל בהמשך היא מוכיחה את עצמה כדמות חזקה ואני אישית ממש אהבתי אותה.
 

wolfyy

New member
לגבי ויקטוריה -

את צודקת, בושי וכלמי ג'ואנה
ברוכה הבאה שפירית
שם? סרט אהוב של טים?
 
למעלה