לכל מי שצריך...

הכיטוב2

New member
לכל מי שצריך...

הרופא שטיפל בי לאורך כל הדרך הוא פרופ' משה פיליפ מנהל מחלקת אנדוקרינולוגיה, בביה"ח שניידר בפ"ת, מ-ו-מ-ל-ץ! הוא מקסים, ומעולה...!
 
להכיטוב 2

ברוכה הבאה לבית החם שלנו אני גם בשניידר הייתי מטופלת אצל קאולי ועכשיו אצל דפריז תמשיכי לכתוב ולעדכן
 

elitp

New member
מדהים אותי כל פעם מחדש

חלק מהשמות שמוזכרים פה מוכרים לי מאז שהייתי ילדת גן זבת חוטם. איך יכול להיות שאותם רופאים טיפלו בבנות אחרות, ורק אני לא זכיתי לקבל אפילו שיחת הסבר אחת מסודרת על המצב הרופאי שלי? אני כבר לא מדברת על כלים להתמודדות עם החיים. הייתי מסתפקת בעובדות היבשות. משהו פה מסריח, מסריח מאד... ואני חייבת להתנצל שוב שאני חופרת יותר מידי בשכל. זה פשוט אוכל אותי מבפנים ואני לא רואה איך אני פותרת את זה.
 
הלית היקרה

לפעמים תגובות של רופאים ניזונות מיחס ההורים. אם הורייך דיברו איתו לפני וביקשו שתקבלי כמה שפחות פרים, כנראה שכך הוא פעל, מה גם שהפתיחות היום הרבה יותר גדולה
 

elitp

New member
תודה,אורית.

אני אולי נשמעת אובססיבית חסרת תקנה, אבל המחשבות לא נותנות לי מנוחה. כמו שאת אומרת, כנראה שמי שמנע ממני את המידע זה לא הרופאים אלא ההורים. מה הסיבה? אני יכולה לרק לשער. אולי הם חשבו שאני אאשים אותם שהורישו לי כרומוזומים דפוקים. אולי הם חששו לספר שיש מחלה גנטית במשפחה כדי לא להרוס את סיכויי השידוך של האחיות שלי. אולי הם פחדו לספר לי שיש לי קריוטיפ של בן כדי לא ליצור אצלי משבר זהות. ואני יכולה להמשיך להעלות השערות שונות ומשונות. במקרה של טרנר חשוב מאד שהילדה תהיה מודעת למצבה בגיל צעיר ככל האפשר. מסירה נכונה של המידע חשובה אפילו יותר מהבדיקות והתרופות. במקרה שלי אני נאלצת לקבוע שהצוות של בית החולים שניידר התרשל בתפקידו.
 
למעלה