לכל מי שרוצה לעבור אותי באיקס פלוס וואי

aaa123

Member
לכל מי שרוצה לעבור אותי באיקס פלוס וואי

1)למרות שכתוב שאסור להשתמש בחומרה אני מרשה ליריבי ויריבותי שימוש במחשבון כיס כדי לחשב את הסכומים. 2)אם מישהו מיריבי נתקל בסכום קשה שגם המחשבון לא עוזר לו הוא רשאי מבחינתי להשתמש גם בחבר(ה) טלפוני(ת). יותר ברצינות,אני מבקש מיריבים להתחרות איתי בטורניר ברמת מתמלא באיקס פלוס וואי כי בטורניר האחרון ברמת מצטיין אין לי נכון לרגע זה יריבים.
 

aaa123

Member
האם כדאי לשבור את שיא האתר באיקס פלוס וואי?

חישוב פשוט מראה שאני רק יכול להפסיד כסף שאפו אם אני שובר את שיא האתר כי חלק מהיריבים שלי ירדו לדרגת מתקדם ולא ישחקו איתי כאשר אני לא מקבל אפילו שאפו אחד פרס על שבירת שיא האתר.
 
אין לך יריבים!?!!!!?!!!!? חחחחח

זה כמו שבליצנים אף אחד לא משחק נגדי במצטיין מזל שיש את סוליטר
 
אה ו...

סורי,אני ברמת מתחיל
 

aaa123

Member
מאז ההודעה הצטרפו יריבים לטורניר

ובינתים לשמחתי 2 מהנשים שברמת מתקדם עלו לרמת מצטיין(לא יודע אם בזכות העצות שלי או לא) כך שיש לי קצת יותר יריבים(עדיין אף אחד לא מסכן את המקום הראשון שלי). אגב בסוליטר קל לי למצוא יריבים ,ולהפתעתי למרות שמעולם לא השגתי את הבונוס המקסימלי אז אחרי נסיון של כמה מאות משחקים ברמת קבוע ניצחתי את היריב בערך ב55 אחוז מהמשחקים שלי כך שהרווחתי כסף שאפו ממשחקים ברמת קבוע. אגב בליצנים לא ראיתי שום טורניר ברמת מתמלא.
 
הבנתי.. מה שהכי מטריד זה ש..

המשחק היחיד שאתה טוב בו (במקרה שלי זה היה ליצנים פעם) מגיעים למקום מצטיין שאין שם אף אחד ואז נאכל כל הכסף ואין ממה להרוויח שום ניקוד להפתעתי גיליתי את נפלאות הסוליטר
יש עוד משחקים שאתה זוכה מקום ראשון ולוקח ניקוד??
 

aaa123

Member
הגעתי לרמת מצטיין ב5 משחקים שונים אבל

רק באיקס פלוס וואי אני מרוויח באופן קבוע מתחרויות ברמת מצטיין. השגתי מצטיין גם בפרפרים מהג'ונג סוליטר ופריסל אבל להערכתי במשחקים אלו אין לי סיכוי לזכות בפרס בטורניר מתמלא. למזלי אני יכול לזכות בקצת שאפו מטורנירים קבועים בסוליטר(בהנחה שלא יהיה שיפור משמעותי ברמה של יריבי). שיחקתי קצת בסודוקו ג'וקרים,ניצחתי 2 טורנירים ברמת בינוני שבראשון שבהם הייתי מתמודד יחיד, והצלחתי לעלות לרמת מתקדם(בו החלטתי להשקיע 10 שאפו רק בשביל לראות מי משחק שם). כרגע יש לי 3900 שאפו ,וזה אמור להיות יותר מ4000 בהנחה שאזכה באיקס פלוס וואי נוסף שם הפרס הוא 160 שאפו.
 
מממ.

אבל מקומות ראשונים רק באיקס פלוס ווי??? אני גם יש לי הרבה מצטיין רק במשחקים שאני משחקת בהם. כל השאר לא מעניינים אותי.... יש איזה 5 משחקים שאני ממש אוהבת. השאר לא מעניינים
בכל מקרה מקומות ראשונים יש לי רק בשני משחקים
 

kd78

New member
חוסר ביריבים

לי יש בעיה דומה במהג'ונג הפוך, למרות שאני רחוק מאוד משיא האתר. בשני הטורנירים המתמלאים האחרונים שיחקתי נגד עצמי. אפילו ברמת מתקדם היתה לי לרוב רק יריבה אחת. אשמח אם יותר שחקנים ישחקו במשחק הזה.
 

aaa123

Member
לדעתי מהג'ונג הפוך זה אחד המשחקים שבוחנים

במידה רבה את איכות העכבר של השחקן. אני כמעט בטוח שאי אפשר להגיע לרמת מצטיין עם העכבר בו אני משתמש,ויכול להיות שאפילו רמת מתקדם היא בלתי אפשרית עם העכבר בו אני משתמש. משחק אחר בו יש חשיבות רבה יחסית לעכבר טוב הוא פול 9 כדורים. עם העכבר שלי הכיוון קופץ כמו משוגע שאני מנסה לכוון אותו ,והרבה פעמים או שהוא קצת יותר מדי ימינה או שהוא קצת יותר מדי שמאלה ובמצב כזה כשיש הגבלת זמן ברור שזה בלתי אפשרי להגיע לדרגת מצטיין ,ולא פלא שזה המשחק היחיד למעט שש בש(בו שיחקתי רק 3 פעמים) בו אני בדרגת מתחיל.
 

aaa123

Member
אגב גם עם העכבר שלי לא בלתי אפשרי להגיע לפחות

לדרגת בינוני בפול 9 כדורים ,ועובדה שהשיא שלי אחרי 27 משחקים הוא 2295 שנמצא בתחום של בינוני אבל מנסיון של תחרויות ברמת מתמלא בפול 9 כדורים גם ברמת מתחיל לעתים קרובות המנצח משיג מעל 7000.
 

kd78

New member
עכבר

אורי, אפשר לקנות עכבר טוב בפחות מ-100 שקל, אני בטוח שאתה יכול להרשות את זה לעצמך, ולהתחיל להנות מחוויית משחקים קצת יותר סימפטית...
 

aaa123

Member
אכן אני יכול להרשות לעצמי לקנות עכבר טוב יותר

וכנראה שאעשה את זה בשבוע הקרוב. אני תוהה כמה שחקנים החליפו עכבר אחרי שהתחילו לשחק. מנסיוני לא רק העכבר שבביתי לא טוב אלא גם העכבר בבית ההורים שלי לא יותר טוב למרות שאין איתו שום בעיה לצורך שאיננו צורך של משחקי מחשב.
 
אוי זה משחק מעצבןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

הגעתי למצטיין ואני לא מצליחה לעקוף אף אחד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! חח הכי גבוה שלי שם זה 7100 בערך וזה היה ממש בפוקס
ממש כשמשעמם לי... אבל כש-ממששששש משעמם אני נכנסת לשם לדעתי צריך לגוון ולהוסיף עוד משחקים
 
למעלה