לכל משתתפי הפורום

לכל משתתפי הפורום

זה לא מעצבן אתכם שצריך לכתוב תגובה מתחת לתגובה, מתחת לתגובה. מה היה קורה אם כולנו נכנס להודעה חדשה לדעתי כל ההודעות החדשות תהינה כל הזמן למעלה ולא נצטרך לחפש, אני מעריכה שכולנו מציצים בתגובות של כולם ורוצים לדעת מה אנשים כתבו דליה
 

dw2322

New member
מקובל לבנות thread ים שכאלה

זה הנוהג בפורומים רבים, כדוגמת וואלה,IOL ותפוז. היתרון שבעניין הוא שקורא חדש רואה בפעם אחת את השתלשלות הנושא. שאלה ומענה למשל, ולא מתבלבל בין ההודעות השונות. למשל, סביר להניח שחולים לא כ``כ יתעניינו בנושא זה, של כתיבה בפורומים, וכן יתענינו בעזרה מפיזיותרפיסט או מידע על טיפול תרופתי כלשהו. החיסרון הוא שאם רוצים להגיב להודעה ישנה, אזי התגובה תהיה בעמוד קודם, וקיים חשש שלא ישימו לב אליה. הבנתי כי לפעמים תפוז ``מקפיץ`` הודעות, כלומר, הודעה לה יש תגובה מאוחרת יותר מוקפצת להתחלה, לא תמיד זה עובד, לא גיליתי השיטה. זו שיטה ייחודית בתפוז, לא ראיתיה באתרים אחרים. בכל אופן, מה שמקובל הוא שאם ההודעה לה מגיבים עדיין נמצאת בעמוד ראשון אזי עונים לה כתגובה (ונוצר thread), ואם ההודעה ישנה יותר, אזי כותבים כותרת ברורה ממנה ברור ההקשר להודעה הספציפית הקודמת (ורצוי להוסיף קישורית להודעה הישנה, גולשים ברשת לא אוהבים לחפש יותר מדי).
 

dw2322

New member
הופה, נראה לי גיליתי הטריק :)

תפוז מקפיץ את ה thread לפי מועד התגובה הראשונה. שימי לב כי הודעה זו קפצה להתחלה, ואילו ההודעה למטה, על 3 התרופות, נשארה במקום (וזאת כי היתה תגובה לתגובה).
 
למעלה