למה אני אוהבת בנות - וידוי

noa24

New member
למה אני אוהבת בנות - וידוי

הכל התחיל בכיתה ג, הבנות שנאו את הבנים וההיפך. אחרי שנה זה עבר לכל הבנות, אבל לא לי. פחדתי מהבנים, סירבתי לדבר איתם. גדלתי והתפתחתי, ובכל זאת זה לא עבר לי. כל הבנות בכיתה דיברו עם הבנים, ולחלק אף היו חברים, ורק לי לא. זה לא הפריע לי כלל, וחייתי בעולם השקט שלי, ללא בנים. כמו כן ככל שגדלתי, כך פחדתי יותר ונרתעתי מבנים וגברים. נכנסתי לחנויות שהיו בהן מוכרות (ולא מוכרים), וכשיצאנו למסיבה או ליציאה מעורבת (של בנים ובנות) רק עניתית על מה ששאלו אותי ומעולם לא יזמתי שיחה עם בן. בגיל 15 התאהבתי בפעם הראשונה. היתה לה צמה ארוכה ועבה, והרבה חברות, ובעיני היא היתה מאוד יפה. ברור שלא דיברתי איתה על כך מעולם. רק בצבא זה עבר לי. התחלתי לצאת עם בנים (וגם עוד כמה דברים שעושים עם בנים ...) אבל זה אף פעם לא החזיק מעמד יותר מידי. בד בבד עם ניסיונותי עם הבנים, לא התגברו אצלי רגשות האהבה למין זה. כל מה שקראתי בעיתונים, וכל מה ששמעתי בנים מדברים, והתנהגויות שראיתי, גרמו לי לבחילה קלה בקשר למין הגברי. הם אלימים וגרסיביים, עושים דברים מטומטמים כדי להרגיש יותר גדולים וטובים ממה שהם באמת, הם אונסים ורוצחים, הם נוהגים בפראות בכבישים, הם עושים מלחמות, והרשימה עוד ארוכה. רק תראו כמה בתי כלא יש לגברים (לפחות שישה) וכמה יש לנשים (רק אחד) ותבינו שהגברים שכרגע, לצערי שולטים בעולם, הם יצורים גרועים מאוד. תראו איך העולם שלנו נראה - והכל באשמת הגברים. ובחזרה אלי, באוניברסיטה שוב התאהבתי בבחורה מדהימה (באמת מדהימה, ואת זה אמרו בני כל המינים). יצאו קצת, היינו קצת ביחד, ונפרדנו. היא אמרה שהיא רק רצתה לנסות לראות איך זה. מאז לא ראיתי אותה, ואני קצת מתגעגעת. וזהו, עכשיו אני לבד, עדיין אוהבת רק בנות, מחפשת אהבה חדשה, עדיין משתדלת לא לדבר יותר מידי עם בנים, לא נכנסת לחנויות עם מוכרים, ומשתדלת מאוד להיות נהגת אדיבה.
 

קרני

New member
נועה :)

זה יפה שאת משחזרת את התהליך שעברת ומשערת בערך מתי כל ההתפתחות, המשיכה, האהדה והקירבה החלו. זה בטח לא היה קל להגיע לנקודות אלו ובטח יש עוד כמה נקודות שאת בדרך להגיע אליהן ולהבין אותן... תהליך... :)) את נשמעת מאוד עדינה ורגישה ואולי בגלל זה נשמע כאילו את מנסה להצטדק ולהתנצל על העדפותייך האישיות... ואני בטוחה שככל שהימים עוברים, את יותר ויותר שלמה עם עצמך ועם הכיוון שהחיים שלך לקחו אותך. אני יודעת שזה קשה (יש לי חבר שכל הזמן מתחבט בקיום שלו ובסיטואציות שאליהן הוא נקלע עקב היותו הומוסקסואל) ואני מאחלת לך שתמשיכי להיות עם ראש מורם כל הזמן!! בנוגע לתארים הנכספים שהענקת לבני המין השני, החלש יותר: הגברים :)) כן, הם כרגע שולטים בעולם (למרות שתמיד אומרים שמאחורי גבר מצליח, עומדת אישה מצליחה יותר...) ואני חושבת שלמרות החכמה, הרגישות ושאר התכונות הנשגבות שיש לנשים, הן אשמות בזה שהן נותנות לגברים כוח השפעה רב כל כך. מצד שני, אני חושבת שזהו תהליך ארוך של שינוי בתפיסות האנושיות והסטיגמטיות שרכשנו לנו במשך מליוני שנים... (שבוודאי גם נובעים מצרכים שונים של האנושות בתקופות שונות של קיומה) קראתי באחד העיתונים, שבמאה ה - 21 אישה תוכל להכנס להריון ולהביא ילד לעולם על פי קריטריונים שהיא קובעת מראש, ושלאו דווקא צריך את הגבר ליד על כל הגנטיקה שהוא מביא איתו... אני חושבת שגם זה ישנה את כוח והשפעת הגברים על קיומנו... ועוד דבר... כן, הגברים הם ברוטאלים ששומרים על הטריטוריה שלהם בקנאות, ואולי הם מאצ`ואיסטים חסרי כל תקנה אבל לחלקם (ולא, עדיין לא מצאתי את החלק הזה, אבל אני לא מתכוונת לוותר...) יש רגש, עידון ורכות כזו שהם מסוגלים לה, וזה ממש שובה. אני בהחלט מבינה את הרתיעה שלך מהם, לפעמים הם באמת יכולים להיות מעוררי פליאה ומעוותים ממש... לא, אני לא מנסה לשכנע אותך או לעשות קמפיין או מסע הסברה בנושא הגברים - קטונתי מלהבין את החשיבה שלהם ומלסגוד להם בצורה עיוורת! (אבל אני עדיין לא יכולה לחיות בלעדיהם... :)) בכל אופן, אני מאחלת לך שתמצאי את אשר מחפשת נפשך ושתמצאי ותממשי את האהבה הגדולה שאת כל כך דורשת לה. יום טוב חמודה @ @ J U
 

noa24

New member
תודה לכולם !!!!

באמת תודה על התגובות. והערה קטנה : אני בטוחה שיש גברים מקסימים, במיוחד כיש בחורה בסביבה (ההתנהגות שלהם כשהקבוצה מורכבת מגברים בלבד שונה לגמרי והרגישות זה לא מה ששולט שם), אבל אני פשוט לא מתחברת אליהם. טוב לי עם בנות, רק עם בנות, לו כל העולם היה רק בנות !! ושוב, תודה על התגובות :)
 

קרני

New member
:)

אין בעד מה! ההודעה שלך ריגשה כנראה הרבה אנשים, שכן היא נבחרה להודעת היום (מזל טוב על זה...:)) והודעת היום שלך היא ללכת עם הלב שלך, עם החיים שלך ועם האושר שלך... זו הדרך היחידה אין לה אחרת ואין לה תחליף. תודה ששיתפת אותנו ופתחת לנו דלת חדשה. מאחלת לך לקראת השנה החדשה, שיפתחו לך דלתות רבות ונוספות. בהצלחה!!! @ @ J U
 

opt

New member
פראנויה

נראה לי שאת קצת פראנואידית בקשר לגברים
 

libertad

New member
נוע תנוע

אני עונה לך בוידוי על וידוי. הייתי ילדת בן. גם בנעוריי כל החברים שלי היו בנים. בצבא (והיה לי חבר) היינו יוצאים לבלות 15 בנים (בערך) ואני. עם הבנות לא ממש הבנתי מה הסיפור. לא מעניין אותי לדבר על בגדים, איפור ודיאטה- חיצוניות בקיצור. נשים איימו עלי גם בשטחיות וגם בתחרותיות שתמיד הרגשתי מצידן. האמת היא שעד היום אני לא ממש מבינה נשים ורוב החברים שלי הם בחורים. למרות שהצלחתי למצוא כמה חברות עם פנימיות עשירה שלא שולפות ציפורניים אם מתחילים איתי ולא איתן. מיותר לציין שהם רגישים. הרבה יותר רגישים בעיני מנשים רבות שיצא לי להכיר. לא זאת בלבד שהם לא אגרסיבים, הם מתייחסים אלי כאל אחות קטנה ומגוננים עלי בכזאת אהבה שקשה לתאר. אנחנו חולקים הרבה גם בשיחות על המין השני. והאמיני לי, רבים מהם מדשדשים באפילה מוחלטת בכל מה שנוגע לנשים. והם מנסים, באמת מנסים לפענח את תעלומת הגזע הנשי ולא בשביל לכבוש אלא כדי לחלוק את החיים שלהם לצד ``האחת`` בשלום. אל לך להרגיש מאוימת מהגוזלים המגודלים האלה. ואל תתני לשרירים להפריע לך לראות פנימה לתוך נפש האדם. ויחד עם זאת (בלי סתירה) אני מאחלת לך המשך מסע מרתק בגילוי המיניות שלך. דבר אחד ניתן לאמר על נשים, ללא ספק הן המין היפה והמפתה מבין השניים. אני עצמי ורבות מהנשים שיצא לי להכיר נמשכות מינית גם לנשים. היי עצמך לאן שזה לא ייקח אותך. באהבה.
 

אביה*

New member
יש גברים שבוכים בלילה, וגם בסרטים

נועה, יש בחורים שהם עדינים ורגישים. הפחד הוא אחד משומרי הראש שלנו ששומרים על חיינו, אבל לעיתים הוא יכול להפוך להיות סוהר שלא נותן לנו להגשים את העצמיות שלנו. אם כל הסיבה היא הסתייגות ופחד מהאגריסביות הגברית ולא משהו יותר עמוק ופנימי, אז חבל מאוד שאת ויתרת מראש על ההתנסות של התאהבות בגבר. עצתי לך להפנים שיש גברים נהדרים רגישים, עדינים וביישנים, מאחורי החזות הגברית שהם חייבים לעטות על עצמם בחברה השובניסטית שלנו. ולחפש מישהו כזה, שתרגישי שהוא לא מאיים עליך. אגב, יש תופעה הפוכה של גברים שנחשפו בילדותם לאשה חזקה ודומיננטית, שהם פוחדים מנשים, והולכים לכן לחפש קשרים עם גברים אחרים.
 

lsta81

New member
הריעו לה!!!

כל הכבוד על מספר השורות הקצרות שאמרו כ``כ המון לזכות הגברים הישראליים. אני מאוד מקווה ואני ממש בטוח כי בחור שימצא אותך יאהב אותך בגלל שאת מחפשת פנימיות ולא מפחדת מאיתנו בגלל איזה משה מחולון שגנב או אנס. עלי והצליחי.
 

lsta81

New member
גברים!! הקימו קול זעקה!!!

שלום. תראי... במכתב שלך את הצגת אותנו הגברים, כביכול הישראליים, כי אם היינו איטלקיים או צרפתיים דעתך הייתה משתנה בן רגע, כחיות, אנשים רעים, רוצחים, אנסים וכל מיני כינויים שמפאת הכבוד לא אעלה פה. אז אני רוצה לומר לך דבר כזה. אם את חושבת שנשים זה יצר השלמות - טעות בידך. נשים רוצחות? כן. חווה יערי. נשים אונסות? כן. ממציאות לפעמים סיפורים על אונס כדי לצאת ממצב מביך שהן נכנסו אליו. נשים גונבות? כן. כל מיני צעירות שחוטפות תיקים מזקנים בת``א. ואני יכול להמשיך עוד ועוד ועוד... הצדק איתך. אנחנו יותר גונבים ורוצחים ואונסים וכו`... אבל בשפה הכי פרימיטבית: גם לכן לא חסר. זה שאת אוהבת נשים אני לא פוסל.. אבל בגלל שגברים הם רוצחים?? זה כבר טימטום. ותעשי טובה ... אל תעשי הכללה. יש המון גברים ישראליים שנותנים את הכל בשביל האישה שאיתם. והם לא רוצחים ואונסים וגונבים. גם גברים. עם לב. כמוני :)
 

1איב

New member
אם כבר מתוודים...

אני אישית עשיתי אורגיה עם גבר ובחורה וממש לא נהניתי. עדיף לדעתי להיות עם שני גברים (וגם את זה עשיתי..). אבל אם טוב לך עם זה - תמשיכי כך ואני מקווה שבסוף תמצאי את האני האמיתי שלך ותחיי חיים מאושרים. בהצלחה איב
 

קרני

New member
איב, את חיה את החיים!!! B-)

כל הכבוד על הטעימות השונות... לא כל אחד/ת מוכן להתחלק באקט האהבה (או הסקס ליתר דיוק...)עם יותר מבן-אדם אחד... נאה נאה ;-)) אני גם חייבת לציין שאת מקבלת את הנטיות של נוגה כדרך הטבעית ביותר לנהוג בלי לנסות לשכנע אותה כמה היא טועה... נדיר... :)) שיהיה לך שבוע נפלא חמודה! @ @ J U
 
למעלה