למה המורים בישראל הם אלו

VIXVIX

New member
למה המורים בישראל הם אלו

שלא התקבלו למקצועות ההנדסה הרפואה ושאר המקצועות שמצריכים יכולת חשיבה גבוהה. אולי זה כי כל אחד יכול להיות מורה. לא צריך להיות חכם גדול כדי לשבת יומיים בשבוע בחדר מורים ולעמוד שעתיים ליד הלוח ולהוציא את מי שמפריע החוצה.
 

ChipsMan

New member
מה יש לך

נגד מורים? אתה חושב שמורים עובדים שעתיים ביום והולכים הביתה, והתפקיד שלהם זה לעמוד בכיתה ולטפל בבעיות משמעת??? אז אתה חי באשליות. רוב המורים מבית הספר בו למדתי מלמדים בבתי ספר נוספים. הם עובדים כמעט Full Time. וחוץ מזה, הם גם צריכים לבדוק מבחנים ולהכין חומר ל*כל* השיעורים שהם הולכים ללמד ביום למחרת. רק שתדע לך, להיות מורה זה לא חופשה או משהו כזה.
 

VIXVIX

New member
מורים טובים לא צריכים לטפל

בבעיות משמעת. גם אני הייתי תלמיד פעם. ואפילו מצטיין.
 

VIXVIX

New member
כנס לפורום מורים ותיראה

איזה שאלות קלוץ מורים בעלי תעודה שמקבלים "רשיון להרוג" שואלים. אם לא תיפול מהכסא הפה שלך ישאר פעור שבועיים. בהתחייבות.
 
מי יודע מדוע ולמה

קצת יומרני לומר שהמורים בישראל הם אלו שלא התקבלו ללימודי הנדסה. אוליי זה לא מעניין אותם? ולמה שחקני תיאטרון לא הלכו להיות רופאים? ולמה פקידים בבנק הם לא מהנדסים בטכניון? ולמה מהנדסים ורופאים בחרו במקצוע הזה מאשר להתמודד עם ילדים בגילאים שונים עם בעיות התבגרות, בעיות עשרה, חששות, פחדים, חוויות ראשוניות של החיים? האם הם מפחדים לעמוד מול כיתה של 40 ילדים ולהצליח להורות? לא כל המורים הם אנשים גדולים, נכון. אבל גם שמעתי על הרבה רופאים שעשו טעויות ועל הרבה מהנדסים שהבניינים שבנו התמוטטו והמחיר היה בחיי אדם. אל נא תזלזל במקצועו של אדם.
 
למעלה