למה הפורום הזה חיוני כל כך - קבלו דוגמה טריה

למה הפורום הזה חיוני כל כך - קבלו דוגמה טריה

לפני כמה שבועות הגעתי לדף פייסבוק נחמד בשם ''תמונות מדברות נתניה''. שמחתי למצוא בו תמונות יפות מרחבי העיר וגם להעלות בו כמה משלי, אבל כשהעליתי היום קישור לסטטוס ב''אני לא הכלבה שלו'' ובו התמונה בהודעה שלי כאן למטה, עם לונה יושבת על הר עפר גדול, נעלמה ההודעה יחד עם תגובה אחת שהספיקה לקבל, ללא שום מילת הסבר.

כששאלתי מדוע זה, ענה לי אחד ממנהלי הדף שכנראה טעיתי במשלוח - או שהבעיה היא תקלה בפייסבוק עצמו. התבקשתי להעלות שוב את הקישור.

רק כעת זכיתי לתגובת מנהלת אחרת, ורד סלע, המסבירה (צילום מסך משמאל) את המחיקה בנימוק ''אתה כותב ביקורת על העירייה בפייס של העירייה וזה ממש לא מתאים לפה''. הופתעתי משיוך הדף לעירית נתניה, ועוד יותר - מהעובדה שהמנהלת אינה עובדת עיריה אלא פעילה חברתית בשכונת גלי ים. הודיתי להם בנימוס ופרשתי משם.

אני לא ממש רואה ''ביקורת על העיריה'' בסטטוס האמור, אבל כן רואה מקום לדאגה כשפעילים שכונתיים הופכים להיות מייצגי העיריה כלפי התושבים במקום שיהיה ההיפך. פגשתי את התופעה גם בקריית השרון, עוד בימים שהייתי בוועד השכונה.

ואיך כל זה נוגע לפורום זה?

פורום נתניה בתפוז הוא פלטפורמת התקשורת היחידה בעיר שאין לה שום נגיעה או תלות בעיריית נתניה ולמרים פיירברג ועושי דברה אין כאן שום עמדת כח.

זהו פורום עצמאי לחלוטין ובזה יתרונו על פני כל מקומוני העיר ואתרי התקשורת שלה, הפורומים ודפי הפייסבוק הנתנייתיים.אם מישהו מכיר עוד פלטפורמה נתנייתית עצמאית אחת, אופתע לטובה ואשמח לדעת.

שבוע טוב.
 


שזה אומר דאבל לייק :))
שבוע נפלא
 
למעלה