למה הפורום הזה כזה רדום

לטארוט מלאכים

האם אדם פותר את בעיותיו בעולם המיסיטקה? או בזה שהוא לוקח אחריות על מעשיו... שאלה למחשבה.... ווולא אל תפתח לי קלפים (יש לי משלי תודה..) שבוע טוב אסיה
 
../images/Emo12.gif הבית הזה נועד מלכתחילה לדיונים../images/Emo70.gif

על כל נושא שבעולם ולאו דווקא לפתור בעיות באמצעות קלפים. אפשר בכלל לפתור בעיות עם הקלפים? אני דווקא שואלת למה שלא יעלה איזה נושא מעניין לסיעור מוחות.... בברכת שבוע טוב.
 

סוזי10

New member
טארוט מלאכים

אשמח אם תפתח לי בקלפים, אם צריך פרטים אשמח.
 

סוזי10

New member
../images/Emo24.gif../images/Emo23.gif החיים קשים גיליייי

אולי לא קשים , אבל כבדים קצת אוףףףף.
 
החיים יפים סוזי../images/Emo8.gif

דווקא בגלל הקשיים אני לומדת להעריך את החיים בכל יום מחדש, מערכיה את הרגע, מוקירה אותו, משתדלת ליהנות ממנו כאילו אין מחר. זה לא שאין תכניות קדימה, זה לא שאין אתגרים, אבל הרגע הנוכחי מבחינתי הוא זה שעליו נבנה המחר, ולכן... ליהנות, למרות הכובד והקושי. אוהבים אותך ילדה
 
יאללה, שחררי פרטים../images/Emo140.gif

אני זוכרת שפעם.... מזמן ביקשת ממני פריסה ועדיין לא קיימתי את הבטחתי, אז שחררי לי תאריך לידה שלך, ושם אמא... ספרי קצת מה קורה כדי שנפתח קלפים. אם לא בא לך פה, את מוזמנת להעביר פרטים במסרים. נשיקות
 

סוזי10

New member
הבטחת לפתוח גם לבת שלי ../images/Emo13.gif

אז הנה לך: הבת שלי קודמת ויותר חשובה : הדסה וקסמן, ת.ל. 4.11.76 שמם אמא שושנה עזריה . אנוכי : שושנה עזריה ת.ל. 29.12.55 שם אמא שלי עזריה אסתר. אז ככה אני כבר לא עובדת מטפלת בנכדה המקסימה שנולדה להדסה, אנו גרות כיום ביחד. היא עובדת יום שלם. אין לי אנירגיות בזמן האחרון, מרגישה מותשת אין לי חשק לעשות כלום , עצלנות לשמה. (אבל אני לא עצלנית אז מה קורה??)
 
../images/Emo140.gifקבלי יפה אחת../images/Emo27.gif../images/Emo27.gif

אהלן סוזי
פרסתי עבורך קלפים שיספרו לך על המצב הנוכחי שלך, למרות שהזכרת בקשתך את ביתך בטענה שהיא חשובה ממך. לטעמי אין אף אחד שיותר חשוב מאיתנו ולכן אני אתמקד בך ברשותך, ולא בה. להזכירך, כרגיל... אלה הם רק קלפים ויש להתייחס בהתאם ולא כצו גורל או משהו דומה. עיצה נוספת או זוית ראייה נוספת, ההחלטות והמהלכים הם לעולם שלך. אחרי ההקדמה הזו, אני אספר לך שהפריסה נקראת "עץ החיים" והיא משקפת את ההווה על מיני הרבדים שבו. אז תכיני לך
זה הולך להיות ארוך.
מה עובר לך בראש – עשר חרבות. ילדה... לרגע אני מדמיינת אותך יושבת ותוהה איך זה שהעולם חרב עלייך, למה את כל כך בחושך מבחינה מנטאלית? נדמה שבראש מתרוצצות לך מחשבות קשות ביותר של סוף וצורך בהתחלה חדשה אלא שאינך יודעת מאין להתחיל או מה לעשות בכלל. את אולי חושבת שזהו מצב חשוך ביותר ואולם הרשי לי להזכירך כי הכי חשוך זה לפני עלות השחר. אז כל מה שדרוש לך כרגע, לפחות מבחינת הקלף הזה הוא לחזור להתחלה, או להתחיל משהו חדש לגמרי שישנה את דפוסי החשיבה שלך לגבי עצמך ולגבי הסובב אותך, לגבי החיים, ובכלל – לשנות את צורת החשיבה וכמה שיותר מהר.
איך את מתנהלת בחיי היומיום שלך – האוהבים. האם את ניצבת כרגע בפני החלטות חשובות להמשך דרכך? האם את ניצבת בפני אפשרויות בחירה? זכרי שיש מי ששומר עלייך לעולם ואין החלטה שתהיה שגויה עבורך, יש טוב ופחות טוב אבל אין גרוע. יחד עם כל זה, אולי הגיע הזמן באמת להחליט מה את רוצה ומה את מוכנה לעשות בשביל זה, כי הקלף הבא מדבר על זה בדיוק.
עם מה קשה לך להתמודד כרגע – אס מטבעות. את ניצבת בפני התחלה חדשה של משהו שאינני יודעת לפרט או לנחש. ייתכן וזה קשור לכסף או עבודה וייתכן שמדובר רק בשינוי קטן שאת מודעת לו ואמורה ליישם, אלא שזה בדיוק מה שקשה לך ומפיל אותך, את כמו פוחדת להתאכזב או לצפות למשהו, (רוב הקלפים בפריסה הזו מצביעים על פחד מסוים משינוי ודווקא בשל כך את אמורה להתעורר ולהעז).
מה מניע אותך – שתי מטבעות. הצורך להחליט.. כאילו יש לך "שני חיים", שתי סוזי שכל אחת מושכת בכיוון אחר ואת שוב ניצבת בפני צורך להחליט. מחד – הוא מניע אותך, מאידך את פוחדת ומשהה את ההחלטות שאת אמורה ליישם. העבר שלך סוער מאד ונדמה לך שאינסוף לבלגן ואולם יש אפשרות להמשיך קדימה בלי להתחשב כל הזמן באחורה. כמו לנהוג במכונית – מידי פעם אנחנו מביטים במראה כדי לראות את האחורה, אבל הכיוון הוא תמיד קדימה. סעי סוזי.. בלי לפחד. תני לפחד יד, התיידדי איתו והרשי לו להיות במקום לשתק אותך.
מה "מפיל" אותך – שבע מטבעות. שוב, את פוחד להתאכזב או מצפה ליותר מדי. את אפילו די מבולבלת כמו לא מכירה את עצמך ורוצה להכיר אלא שפוחדת לאכזב את עצמך. אולי רצוי להימנע מציפיות גבוהות, לראות את המציאות כמו שהיא ולהפיק ממנה את הכי טוב שאת יכולה ויודעת במסגרת האפשרויות שלך – ויש לך ימבה אפשרויות.
איך מתייחסת לעצמך עד עתה – הקיסרית. את יודעת עמוק בתוכך שאת מכילה את כל השפע שאת זקוקה לו בכדי להמשיך ולחיות באושר או לכל הפחות להשלים עם עצמך, להיות שלמה. יש מקום שמקשה עלייך בדמות האם שאת ואת משתדלת אולי לכפר על דברים שלא עשית בעבר. לא רוצה להרחיב פה יותר מדי.
מה קורה בתחום הרגש כרגע – 6 חרבות. לא יודעת לומר שיש לך זוגיות, ואם כן אז יש מקום לייעוץ, או שאת זו שמייעצת לאחרים במקום לעצמך, את מעדיפה לעסוק בעניינים של אחרים במקום לראות ולבחון את התמונה שלך עצמך. ייתכן ויש ילדים שמפריעים או תורמים לסיפור הזוגיות בחייך. את כאילו עסוקה ב"להציל" אחרים ושוכחת את עצמך יקירתי.
מה קורה בתחום החומרי כרגע – נסיך מטבעות. שוב, את עסוקה בקטנות, בפרטים קטנים ומעצבנים, בפרפקציוניזם ומושלמות ובמקום לראות את כל התמונה ולהתחיל יום באסירות תודה על מה שיש את מתעסקת במה שאין, ב"דפקטים" ובחסרונות במקום ביתרונות. ייתכן ואת שואפת לעסוק במשהו שקשור לתקשורת או שיחות עם אנשים, טיפול בהם,ושוב באורח תת מודע זה בכדי לברוח מעצמך. חבל יקירה, זו לא הדרך לחופש.
גרעין תת מודע שמניע אותך – שני גביעים. אהבה היא מילת המפתח בחייך גם אם לעיתים את מפרשת אותה על פי המצב ומתאימה אותה למציאות. המניעים שלך על פי קלף זה לטעמי הם נתינה ושותפות בין היתר, הרמוניה ובריאות אלא ששוב את מעדיפה לתת לאחרים ולא לעצמך.
מה הלאה, עיצות – שני מטות. שחררי סוזי, הייתי אומרת אפילו להמר, לא בחומר כמובן אלא בהחלטות עליהן דיברתי בקלפים הראשונים. את רואה היטב את האופק ויודעת בדיוק מה את אמורה לעשות, משהו עוצר אותך ואותו את אמורה לזהות ולשחרר. (יש מצב שאת רוצה ללמוד משהו?) בסך הכל את אמורה ליהנות מחיים סבירים למדי אלא ששוב את בוחרת משום מה להביט על החצי הריק במקום על המלא. מן תקופה כזו שתסתיים ברגע שתחליטי שהיא נגמרת ותתחילי לעשות למען עצמך לפחות כמו שאת עושה למען אחרים.
קלף נוסף שנשלף – חמש חרבות. האם את מרגישה או חושבת באופן תחרותי? שחררי סוזי, חזרי לקלף הראשון שמציע לך לשנות טוטאלית צורת חשיבה. זה על "קצה המזלג" אוהבת אותך.
 
אגב סוזי, לתשומת ליבך../images/Emo23.gif

קראי שוב את החתימה שלך... משהו שם דורש שינוי לטעמי
 

סוזי10

New member
יקירתי גילי

קודם כל תודה לך מכל הלב. את מתכוונת לחתימה שהכוונה לנתינה?
 
אני מתכוונת לזה שאפילו בחתימה שלך

האחרים קודמים לך... מה זה "בשביל שתוכלו לנוח"
את לא עושה שום דבר בשביל שאחרים יוכלו לנוח, במקרה הזה, את עושה את זה בשביל כסף יקירתי, וזה בסדר גמור, מותר לך ומגיע לך
אוהבתותך
 
אפשר../images/Emo45.gif

באופן חד פעמי כזה, כי לא הכי אוהבת לעשות את זה ככה, אבל ביקשת כל כך יפה...
שחרר פרטים ידידי, ואשמח להכיר אותך דרך הקלפים.
 

פרויז1

New member
גילי היקרה !

לא אני ביקשתי. אלא סוזי. השקעת יא חבּיבּתי!
שנית תודה על ההזמנה שלך אלי לשחרר אליך פרטים -
ראי מסר אישי. את התשובה את יכולה לפרסם כאן בפורום.
ונמשיך בדיונים העקרוניים/הכלליים כאן.
 
סוזי קבלי פריסת העצמי הטוב ביותר שלך \

מצבך הרוחני העכשוי = 6 - חרבות \ עוזר לך להיתגבר על מיכשולים \ פיתוח הרוחניות שלך = קלף המרכבה \ בא מיתוך צרות ועימותים שמישם מתחילה זריחתך \ השיווי מישקל הריגשי שלך = מלך המטות \ מגיע מיתוך בגרותך חוכמתך ומסירותך \ מה מצבך הנפשי = אביר המטות \ טיסה או מסע יעזרו לו \ מה מצבך הנפשי עכשו = מלך החרבות\ יש נחישות ופעלתנות \ איך תשפרי את האינטליגנצייה שלך = קלף הייקום \ להיתחבר לייקום לשלמות שלך לביטוח שלך \ לכי לילמוד תיקשור \ מה מצבך הגופני = קלף 7 - מטות \ יש סיכויים מהממים להצלחה פיזית \ איך לשפר את מצבך הגופני = 3 - מטות \ ליזום פעילות גופנית נסי יוגה \
 

סוזי10

New member
אוקי , תודה ../images/Emo140.gif

תמיד יש לי לבטים אז אני מעדיפה שתפתח לבת שלי . ואם יבוא לך אז אתן לך גם את הפרטים שלי. 4.11.7 תאריך לידה הדסה וקסמן - שם הבת ושם אמא (אנוכי) עזריה שושנה. 2 שאלות ברשותך. 1. מה לגבי זוגיות???? נראה משהו באופק הקרוב/ רחוק?. 2. מקום עבודה, מתלבטת באם לשנות. המון תודהההההההההההההההההההההההההה
 
למעלה