למה ילדים קטנים לא אוהבים סמיכות?

akavishon

New member
למה ילדים קטנים לא אוהבים סמיכות?

מה עושים נגד זה שאיך שמכסים אותם, לא עוברת חצי דקה והם מתהפכים ומורידים את הסמיכה ? ואחרי זה מצננים ומשתעלים ? כבר עכשיו מתחילים לחמם להם את החדר ? רעיונות ? (חוץ מלהדק להם את הסמיכה עם אזיקונים ?)
 

מחשבות

New member
לא יודע אם לא אוהבים, אבל השמיכה

כנראה מציקה להם. אני לא חושב שצריך לחמם ומאז שהבנות מסתובבות יחפות בחורף גם אין מחלות. צינון ושיעול זה תוצאה של וירוסים ולא קור. הקור פשוט מאפשר תנאי התפתחות המחלה במקומות לא מאווררים וכשאנחנו במצב חיסוני מופחת. בכל מקרה, כשקר הילד צריך לישון לבוש חם וגם עם גרביים אם אין משמעת שמיכה. בגיל מבוגר יותר הם כבר לבד מושכים את השמיכה למעלה ונעלמים בתוכה.
 

חנול

New member
להלביש אותם טוב, וכשאני אומרת טוב

אני לא מתכוונת מעכשיו לעטוף אותם כאילו הוגלינו לגולאג. לשים שכבה ארוכה מחממת עם גרביים. עכשיו שיורידו את כל השמיכות שהם רוצים.
 
חברה שלי משתמשת בחורף

בשקי שינה לילדים- יש כאלו אפילו מיוחדים לתינוקות שנילבשים עם כתפיות ככה שהראש תמיד בחוץ ויש תנועה חופשית של הידיים. אני פשוט מלבישה אותם בפיג'מות ארוכות וחמות ואז אם השמיכה לא עליהם- עדיין הם מחוממים.
 

schlomitsmile

Member
מנהל
ואני כבר חשבתי שזה פגם גנטי של הבנים שלי (או של בנים בכלל)- כי גם אבא שלהם כזה... מצטרפת למה שכבר נכתב בזכות הפיג'מות הארוכות והחדרים המאווררים. אם בכל זאת הם מתעקשים להשתעל, אפשר לתגבר את המערכת החיסונית של הגוף, בעזרת אכינציאה, פרופוליס, סמבוק, בבונג, ויטמין סי (כל אחד לחוד וכולם ביחד).
 
כשאני הייתי קטנה הייתי ישנה עם"שפן"

"שפן" זה היה מין פיג'מה מחתיכה אחת סגורה , כמו חרמונית. זה היה מאיזה חומר סינתטי וחם, בצבע ורוד מזעזע או צהוב. עם רגליות מחומר שאפשר לדרוך עליו. נראה לי שההורים קנו לי את זה בחו"ל. מכירים את זה? אני זוכרת שאז אהבתי את זה. היום אני מתפלאת איך לא נחנקתי
 
ניתן להשיג את זה כבר בארץ, במגוון

רחב של צבעים- אבל עדיין מחומרים סינטטיים...
 
לא יודעת, אני קוראת לזה

אוברול לשינה. בכל אופן- בחנויות כבר יודעים במה מדובר.
 
למעלה