למה לא מודיעים שום דבר????

למה לא מודיעים שום דבר????../images/Emo59.gif../images/Emo88.gif

איזה עצבים, אני מגיע היום לתרגול במחשבים, ומגלה כיתה ריקה!!! יורד לספריה ושם מוצא את נדב שאומר לי שבוטל היום תירגול מחשבים. יפה מאוד, בשביל זה נסחבתי מבאר שבע עם שני ילדים ואישה (אחת, בינתיים)בלחץ להגיע, לא אכלתי, ועוד כל מיני דברקים. אומר לי נדב: מה , הרי הודיעו בכימיה!!! (יש לי פטור מהמקצוע הזה ) טוב מזל שיש את הפורום הזה שמודיעים בו הודעות (א. אין לי מחשב בבית. ב. לא ראתי כאן הודעה על ביטול תירגול במחשדביעם (מרוב עצבים האצבעות רועדדדדות לייי) יאללה העיקר שיהיה לכם חנוכה שמח!!! ועוד דבר, טוב להיות איתכם בקשר(עם מי? וכמה? לא ידוע) וירטואלי למדי יאללה ביי.
 

MuadDib

New member
זה אכן מחדל

ואני אדבר עם עומר כדי לוודא שדברים כאלה לא ישנו. הבעיה העיקרית שהועד הוא ברוב הפעמים לא הרבה יותר חכם מהסטודנטים, ולפעמים מרצים מודיעים דברים שלא דרך הצינורות המקובלים אלה באיזה שיעור ואז קורה מה שקורה. הבעיה היא לא בפורום אלה באנשים שצינורות המידע לפורום, ואני מתכוון לטפל בעניין במהירות. MuadDibשי.
 
אהה.....

כאן כולם נכנסים לתמונה. הקשר בין הועד לכיתה הוא דו-כיווני. מה שהוועד יודע - תפקידו להעביר לכיתה ובהקדם. מה שכן - אם מישהו קיבל הודעה שלא מהועד - אחריות שלו (כלפי הכיתה...) היא ליידע או לפחות לוודא שהועד אכן יודע. לכולם יש כבר את הדף קשר - מיכאל ממדעי הרפואה הצהיר שהוא מחכה לטלפונים של חברי הכיתה.......תפציצו אותו............
 
למעלה