ולכן מנהור הקו היה חיוני ביותר.
מנהור הקו במספר קטעים היה מקצר את אורך המסילה מקצר את משך הנסיעה ומקטין משמעותית את הפגיעה בנוף. מעניין הוא כי ר"י לא חסה אף על ערכים היסטוריים הקשורים במורשתה היא. כך למשל נהרסו מבנים היסטוריים בבר גיורה , בתיר ובית שמש השייכים לר"י. משום מה דווקא בקו החשוב הזה נעשו כמעט כל הטעויות האפשריות.
ולכן מנהור הקו היה חיוני ביותר.רכבת ישראל ביצעה פשעים חמורים נגד
הטבע!!!!! כל איזור המסילה החדש חתך וביתר שמורות טבע יפהיפיות המסילה נבנתה תוך חוסר התחשבות מזעזע בטבע ותוך חוסר יעול בניצול הקרקע. רכבת ישראל עקרה מאות עצים השמידה בתי גידול של אלפי בעלי חיים לאורך כל המסילה לסיכום: במשך כל התכנון של המסילה לא נלקחה בחשבון אפילו פעם אחת שמירת הטבע והסביבה אני בחרם על רכבת ישראל מאז!!!! מי יתן ויהיה למנהלי רשות הרכבות אותו גורל כמו של בעלי החיים בשמורת שורק
מנהור הקו במספר קטעים היה מקצר את אורך המסילה מקצר את משך הנסיעה ומקטין משמעותית את הפגיעה בנוף. מעניין הוא כי ר"י לא חסה אף על ערכים היסטוריים הקשורים במורשתה היא. כך למשל נהרסו מבנים היסטוריים בבר גיורה , בתיר ובית שמש השייכים לר"י. משום מה דווקא בקו החשוב הזה נעשו כמעט כל הטעויות האפשריות.