למה עדיף היפר מהיפו ?!

TalKz

New member
למה עדיף היפר מהיפו ?!

הרי, היפו זה נזק לתווך עכשיוי. אז מה איכפת לי אם מותר לי לאכול סוכריה ? מאשר שיהיה לי היפר, ואז יהיה לי נזק בעתיד ! מישהו מוכן להסביר לי?
 

gaia20

New member
אני לא חולת סוכרת אבל...

אני הבנתי שהיפר עדיף על היפו, כי לא צריך לרדת הרבה בסוכר כדי להתעלף (כלומר אין הרבה מרחק בין 80 הנורמלי לבין 45 הנמוך) כשיש היפו אפשר ליפול מהמיטה ולחטוף מכה בראש (מה שקרה לאחותי) אפשר להתעלף ולבלוע את הלשון... לעומת זאת, יכול לעבור הרבה זמן בין 80 ל-500. וגם כשלאחותי יש 300+ היא לא תמיד מרגישה משהו.
 

אקווה

New member
נכון וגם....

מקרים רבים של היפו עלולים לגרום לנזק במוח, ואתה ממש לא רוצה שזה יקרה לך... לכן - גרוע יותר שתהיה הרבה פעמים בנמוך מאשר שתהיה בגבוה. כמובן שגם ערכים גבוהים הם בכלל בכלל לא מומלצים, ובכל זאת - אם זה לא לאורך זמן שיש לך ערכים גבוהים זה מזיק פחות מהערכים הנמוכים. לוקח הרבה מאוד זמן עד שהנזק של הערכים הגבוהים מתבטא. רק טוב!
 

TalKz

New member
הרופא שלי אמר לי בהדסה שזה בולשיט!

אתם בטוחים שהיפו עושה נזק למוח ? שמעתי את זה. ושאלתי את הרופא שלי והוא אמר לי שזה שטיות ! מישהו מיקצועי פה? שיענה!~
 

slightly

New member
נימוס אלמנטרי

זה לא פורום של אנשי מקצוע אלא תמיכה של ידידים, שמדברים מנסיונם. למה שלא תלך לשאול את הרופא שלך בהדסה ???? אם יש לך השגות לגבי התשובות שאתה מקבל, למה שלא תפנה לעזרה מקצועית ? זה לא יפה להגיד "שטויות" ו "בולשיט" גם אם אינך מסכים לדעתם. קצת דרך ארץ !
 

אקווה

New member
תשמע...

אני לא רופאה, אבל בתור אחת ש"סוחבת" סכרת כבר 12 וחצי שנים ושעברה 4 רופאים - כולם אמרו לי שזה ככה. לכן אני נוטה להאמין להם. אולי תשאל עוד רופא? מה דעתך?
 

איליקו

New member
מי זה הרופא שלך?

כנראה שהרופא היה בהיפו כשהוא אמר את זה, או שיש לו נזק מוחי תמידי מסיבה אחרת. בהיפו יש לא רק נזק מוחי אלא סכנת חיים מיידית. אני אישית מכיר 2 אנשים שמתו מהיפו. אין בכלל להשוות את הנזק הנגרם מהיפר להיפו. כשאומרים בהיפר שהנזק הוא לטווח ארוך מתכוונים שהוא נגרם רק אם ההיפר נמשך זמן ארוך. רק בהיפר חריג מעל 900 יכול להגרם נזק בלתי הפיך, אך גם אז שיעורו מסוכן הרבה פחות מזה של ההיפו.
 
יש לך מזל...../images/Emo43.gif../images/Emo104.gif

שאת הפורום הזה לא אני מנהל.... אצלי אם היית מגיב כך להודעה של גולש/ת היית "עף" ולא היית נכנס יותר לפורום. לדעתי עליך להתנצל ומייד על צורת ההתבטאות שלך. פשוט בושה וחרפה
 

M a x

New member
להיפטר ממחלת הסוכרת?

שוב דוגמא לשימוש ציני במחלה.. אמרו לי דוד ודליה אתם מודעים לכך שביצעתם עכשיו עברה פלילית? לפי החוק רק לאדם בעל רשיון ממשרד הבריאות מותר לעסוק בריפוי של מחלות! יש לכם אישור שכזה? אגב מה יקרה ביום בו מישהו ישמע לעצתכם יפסיק את הטיפול באינסולין וירפא מהמחלה לעולם שכולו טוב?
 
ריפואי של מחלת הסכרת באירבה דייבטס

מחלת ההסכרת ניתנת לריפואי מוחלט בתזונה נכונה ע"י אירבה דייבטס אין במוצר זה כול הנחייה רפואית ו/או לראות בו הנחיה רפואית אלה תזונה נכונה בשיטת הבריאות הטבעית מצורף קובץ לעיון
 

M a x

New member
אני רוצה להבין

אתם טוענים שאתם יכולים לרפא חולי סוכרת נעורים?
 
לא לא לא לא...

אל תאמינו לשניים האלו, כמו שכבר אמרתי באחד הדיונים שעברו, השניים האלו חושבים שבעזרת תזונה נכונה (בלבד) כל אחד יכל להרפא מכל דבר... תגידו אנשים, איך הגנים הדפוקים שנמצאים אצל כל אחד ואחד שחולה במחלת כרונית יכולים פתאום להעלם? בעזרת אוכל? דיאטה נכונה? לא נראה לי... הדבר היחיד שיכול לרפא אותנו זה רפואה עם תרופות משהו מוחשי... אני יכולה להיות בטוחה (ואני כן) שבעוד כמה שנים שהרפואה תתפתח מישהו ימצא תרופה לגנים האלו ויצליח לרפא אותנו...! האמת, אני לא מתנגדת לרפואה אלטרנטיבית או משהו דומה, להףך אני חושבת שזה משהו מאוד חיובי אבל לכל מטבע יש שני צדדים... זה יכול לעזור בהרגשה נפשית טובה, איזון טוב אבל להרפא מזה במיוחד מחלה כזאת.... נו באמת? אתם לא עד כדי כך אטומים שחושבים שזה מה שירפא את כולנו.... אז לכן אני אומרת וחוזרת רפואה ללא תרופות (אלטרנטיבית או משהו דומה) עושה שינוי בהרגשה ויכול להיות גם משהו קטן מבפנים אבל רפואה אם תרופות ואינסולין זה מה שהולך להציל אותנו... ולא אוכל או משז´ים... אל תהיו תמימים ותקשיבו לכול הבולשיט (סליחה על הביטוי) שאומרים לכם, תהיו זהירים...
 
למעלה