למה צריך את הפורום הזה?

kipi benkipod

New member
למה צריך את הפורום הזה?

יש את פורום אתיאזם, חופש אני בטוח שעוד כמה... למה צריך עוד אחד?
 

the ror

New member
אני לא בטוח אבל יש מצב שזה קשור בכך

שלפורום אתאיזם יש דתיים שלא יכנסו ולפה כן. והנושא של דת לעומת מדע ולהיפך מאוד מעניין גם חברה דתיים. ואישית, אני לא מבין למה פורום אתאיזם כל כך מקביל בשבילך לשם הפורום הזה?
 

gdisrael

New member
עניתי על כך בהודעת-פתיחתי

מעבר לכך, ענה לך the ror , ישנם דתיים (ואשריהם) שלא היו מוכנים להכנס לפורום אתאיזם. או כאמור, "אשרי האיש ... ובמושב ליצים, לא ישב" ומדוע מושב ליצים ? לא מכיוון שבליצים עסקנין. אלא שהדיבור המתנהל שם (גם אני מודה באשמה) הוא לכל הפחות דיבור בזוי, נלוז, וגדוש השמצות וגידופים - דהיינו, דיבור-ליצים. מעבר לכך, במקום לכתוב "הפרכת התורה", יכתבו "הפרכת התורה המטומ--ת" רח"ל, ואין זה מקום שאנו התאיסטים יכולים למצוא מקומנו בו.
 

the ror

New member
לא אמרתי שדיבורם בזוי.

יש לי כבוד לדיעותהם ולטיעוניהם כשמציגים אותם בכבוד כמו מספיק אתאיסתים שפגשתי ומאוד נהנתי משיחות איתם. פשוט כמו שאני לא אמצא את עצמי בפורום על אישיות שאני לא מעריך ככה אני לא אמצא את עצמי בפורום שנושאו דיעה או תפיסת עולם שאני לא מאמין בהם.
 

gdisrael

New member
אני לא יודע מה אתה אמרת.

אני אמרתי שדיברום בזוי. אני חבר בפורום אתאיזם כבר שנה ויותר מכך. כנס לשם בהזדמנות, וראה כמה גידופים והשמצות מלאים הודעתיהם, כולל הודעתנו שלנו, המאמינים, שנסחפים עם הזרם - זו הכוונה שלי בדיבור בזוי. גם לי יש כבוד לדיעותיהם וטיעוניהם כל משפחתי הייתה בעבר אתאיסטית, בפרט - אני. בכל מקרה, אני ארשה לעצמי לאכנס לפורום גם על אישיות אשר איני מעריך, מהסיבה הפשוטה - איזהו חכם - הלומד מכל אדם. גם תמיד טוב לדעת את הצעד הנגדי, בשביל שבבוא היום, שתצטרך - תדע להתמודד איתו.
 
הדתיים הכניסו ליצנות וקללות

בפורום אתאיזם בכל פעם שהגיעו למבוי סתום כאשר לא היה להם מה לענות.
 

gdisrael

New member
תגובה :

"הדתיים הכניסו ליצנות וקללות" - פלמוני777, הפסק להתגאות ולהתנהג כנאור. אתה בפורום, חודשיים לכל היותר. מרגע בוא נוסד הפורום, הוא מלא גידופים והשמצות, הן מצד האתאיסטים והן מצד התאיסטים. ואתה, בעצמך, מגדף ומשמיץ כאילו אין-מחר, וזו היא ההוכחה לתוצאת האדם המתפקר, עם כל הכבוד. ובשאר ל"בכל פעם שהגיעו למבוי סתום, כאשר לא היה להם מה לענות". הראה לי, ולו טענה אחת - אשר הוצגה בפנינו התאיסטים, ונשארנו ללא מענה ! טענה 1 (!) את האמת, ישנה טענה אחת כזו, מול מאות, אם לא אלפים, טיעונכם. אני אתן לך רמז - היא של Governor, טענה אחת ויחידה - שנותרה ללא מענה. מהסיבה הפשוטה - שהנושא לא נחקר דיו. אך אני בספק רב אם תדע למה כוונתי, וגם אם תדע - האם תמצאה. אני שולח אותך להוכיח את טענתך, ולא תתבדה בלעג. הראה לי טענה אחת בלבד, אשר נשארנו פעורי-פה, מבויישים, ללא מענה, לשמע טענותיכם.
 
כבר הערתי לך

שאדאג לציין קישורים לכל פעם שנותרתם ללא מענה, התחלתם לפתוח את פיכם בקללות, החל מאותו פעם שהערתי להמנע מלרדת לפסים אישיים פן יבולע למגיב עצמו. ואם נוכחתי שכל הדתיים ציפצפו על הערתי זו ופתחו פיהם בקללות, אל תתמה אם נהייתי תלמיד המחכים את רבו. המתן לקישורים.
 

gdisrael

New member
תגובה :

לא ראיתי מעולם טענה בפי האתאיסטים שלא זכתה למענה. אני עדיין כאן, "עוצר נשימתי", ומחכה לקישורייך, ידידי. בקשר להכפשות חבריי למכנה - איני אחראי לכל התאיסטים, ואיני שומר פיהם. גם אני חושב, שהן התאיסטים בפורום, והם הא-תאיסטים בפורום, כאחד - מנבלים את פיהם כאילו אין מחר, ללא הצדק. מעבר לכך, לקרוא לתאיסטים בפורום, "דתיים" - זו גוזמא פרועה. אני היחיד שהוא בעל-תשובה, טרי במיוחד (חצי-שנה לכל היותר), ועל כן - איני התיימרתי לא לנבל את פי, על אף שחל שיפור כביר בשהייה שלי בפורום בזמן האחרון, עדיין נשארו כתמים מעברי בתור חילוני. את כמות ניבולי הפה שלי הקטנתי לפחות בעשרה, ואף נדיר כיום שתמצא אותי מנבל את פי בפורום אתאיזם. אך עדיין נשארה עוד מלאכה. מלבדי, הדתי היחיד הנוסף בפורום, הינו "פגוש בדב שכול", וגם הוא בעצמו בעל-תשובה.
 
אבוי לבעל תשוקה כבוצינא דקוקוריקו

עם כמויות ניבולי פה שהכניס בפורום. וכן לאינטלגנט ולמואזין. ואם הנך עומד בקוצר רוח עד שאציין קישור, תנסה למוצאו בתגובתי ``כי שיח וכי שיג לו`` בשרשור ``היכן נעלם מנהל הפורום`` איני נמצא כעת בביתי וייקח יום או יומיים עד שאתפנה לגלוש דרך המכשף.
 

the ror

New member
אני לא יודע מה הלך בפורום אתאיזם

אבל אולי תנסה להעלות את אותם נושאים שלטענתך לא היה לדת מענה אליהם ובצורה מכובדת נדון עליהם פה...
 
למעלה