למה צריך?-דיעה אישית שלי על למה לנסוע לסקול ?

OrlyAum

New member
למה צריך?-דיעה אישית שלי על למה לנסוע לסקול ?

שלום ידידי היקרים

למה לדעתי חשוב להיות ולעבור את החוויה שנקראת "בי"ס לעבודה של ביירון קייטי,-או בקצרה "הסקול"

זהו בית ספר אחר. עוצמתי, ספייס רוחני במלוא מובן המילה. מקנה כלים לחיים, בלתי נשכח, מאיר, מרחיב את הדעת ומשנה חיים, יותר מכל סדנה או קורס שאי פעם הייתי בהם. מה זה חיבקתי את עצמי אחר כך. מעולם לא הרגשתי קרובה יותר לעצמי או לאחרים.

למי שחשוב לו להיות "מאפשר" ייתכן וילמד את השיטה גם מהספר וגם מאיתנו ומאחרים-, אך הבסיס עלול לא לעבור אליו ודרכו לגמרי נכון. ואז עלולים לטעות ולהטעות ולהמשיך להאמין למחשבות (רק מסוג אחר יותר "רוחני").

האם ידעתם למשל, שברגע שמפסיקים לענות על השאלות ה"עבודה" מפסיקה לעבוד. לומדים מכל אחד-נכון רק שפה חשוב להבין -איך למדנו? מהסיפור הפרטי שלהם? מהאופן שבו הם עונים לנו? האם נתנו להם לגלוש לסיפורים? ואם כן -האם החזרנו אותם ל-4 השאלות? האם ייעצנו לה עצות? עשינו שיחה מ"לב אל לב"?האם הדרכנו אותם? האם נצמדנו לנוסח המדוייק של השאלות?

כמעט שאין דרכי קיצור. כל דבר צריך ללמוד ואם ללמוד אז למה לא מהמקור? אני מעצמי אני מדברת כמובן ולי זה ניראה כל כך מדהים הזכות לשבת 10 ימים עם האדם שבתוכו נולדה ה"עבודה" היא מיוחדת במינה. אדם שלקח אחריות מלאה על מחשבותיו וכתוצאה העולם כולו משתנה. אדם שבמומחיות של קרן לייזר חותך את כל הבולשיט. אדם שהוא מורה אמיתי בכל הרמות הסמויות והגלויות. התכונה היותר בולטת של אדם כזה היא שהוא לעולם לא יכריז על עצמו ככזה. והפגישות עם חברים לדרך מכל העולם בצניעות ומעמדה של "יש לי מה ללמוד לפני שאוכל ללמד...,".היא בעיני לא תסולא בפז, והרי כל אדם יכול להביא אותך רק עד להיכן שהוא נמצא..לכן לרעננות לניפוי וניקוי אמיתיים של החשיבה הלכתי לבית הספר הזה..

נורא ממליצה ל כ ו ל ם

אורלי
 
למעלה