למירבי ולכולן
חוויות מהפגישה עם

צורית1

New member
למירבי ולכולן ../images/Emo10.gif חוויות מהפגישה עם

היי לכולן, אז השבוע נפגשנו עם הרופא כדי לדסקס איתו את כל העניינים לגבי אפשרות לפונדקאות בכלל ולעבור את הטיפול אצלו. לצערנו/שמחתנו - הרופא לא אישר לנו היות וטען שבכלל עוד לא מיצינו את עניין הטיפולים ושיש לנו סיכוי להריון מ-IVF. האמת, הוא אמר שאין לו בעיה לתת לנו אישור, אבל הוא באמת מאמין שיש לנו סיכוי להריון - מצד אחד שמחנו - יופי! הרופא מאמין בנו. מצד שני, מי מבטיח לנו שבאמת יהיה הריון?? וכבר היינו מוכנים, נפשית, להריץ את עניין הפונדקאות. מה אתן הייתן עושות?? אגב, הוא לא כ"כ בעד פונדקאות, היות והוא נתקל במקרים לא כ"כ קלים. אז, בכל מקרה, שיהיה סופשבוע מקסים וקל. צורית.
 

מירבי*

New member
היי צורית, אני מציעה לך לשמוע

דעה נוספת של רופא, בכיר, רצוי מישהו שכבר ביצע פונדקאות או לפחות מישהו שאין לו דעה שלילית על התהליך. יכול מאוד להיות שהרופא שלך על סמך הנתונים שבידיו צודק, אבל, אין ספק שכדי שתהיו שלמים עם ההחלטה להניח כרגע לנושא הפונדקאות, אתם צריכים לשמוע בעצת רופא נוסף, כך אני הייתי נוהגת צורית יקרה. מצטערת שלא עניתי קודם, חזרתי הבוקר מלונדון, נסעתי עם חברה לכמה ימים,, רגע לפני התחלת הטיפול, היום כבר הזרקתי את הזריקה הראשונה. מחבקת אותך ומחזקת את ידייך.
מירבי*
 

צורית1

New member
מירבי-כל ההצלחה שבעולם../images/Emo24.gif

היי, כשכבר חשבתי לשלוח לך הודעת "דאגה" כי חשבתי שנעלמת כי כבר התחלת בטיפול - ראיתי את ההודעה שלך. כל הכבוד - כמו שצריך, אני בטוחה שנהנית ושעוד כמה חודשים תהני עוד יותר
. באמת חשבנו לגשת לעוד רופא, למרות שבינינו, כמו שאת יודעת, מאוד מפתה להמשיך בטיפולים, במיוחד אם הרופא שלך אומר לך שיש לך סיכוי ושעוד לא מיצית את העניין - אבל מסיכוי ומיצוי אין הריון וילד... אז אנחנו באמת נלך לעוד רופא. אז המון הצלחה לך/לכם
צורית.
 

נונה33

New member
צורית!!!! אני חושבת כמו מירבי!!!

דחוף רופא אחר!!! ומה זה מקרים לא קלים???. הוא פרט???? נורא מעניין למה הוא התכוון כשהוא אמר שנתקל במקרים לא כל כך קלים!!! תחקרי אותו, פליזזזזזז !!!! לא יודעת איך הייתי מרגישה במקומך, נראה לי שזה מסובך!! אחרי שכבר השלמת עם הפונדקאות פתאום טיפולים רגילים!! בכח מקרה מלאנתלפים בהצלחות ותעדכני אותנו פה!! נונה!!!!
 
למעלה