למישהו יש דמעות מיותרות להזיל על הספרדי כפול?

זיקן

New member
מנהל
לא מה פתאום. שיאכלו את החרא שלהם. עם של חולירות.

בגדול הם שונאים אותנו יותר ממה שהם אוהבים את המוסלמים.
אני לא מרחם על הספרדים ולא משתתף בצערם.
; ספרד היא אחת ממדינות אירופה התומכות בטרור הכי גדולות שיש אם בכסף או בזה שהיא משמשת כתחנת מעבר לטרוריסטים.
תמיד אמרתי את זה עוד בתקופת הטרולית "הנזם הכחול"
שים לב לדברי הרב הראשי של ברצלונה.
כבודו.
מאיר בן חן.
רב העיר ברצלונה: "אירופה אבודה, היהודים פה זמנית"
הרב מאיר בן חן מותח ביקורת על הרשויות בספרד אשר תומכות בפלסטינים ופועלות נגד ישראל וקורא ליהודי המדינה לעלות לישראל: "אל תחשבו פעמיים, עדיף מוקדם מאשר מאוחר"
צביקה קליין | 18/8/2017 14:40
"לצערי הכל יחזור לשגרה באירופה ואנשים ימשיכו בחייהם", כך אומר רבה הראשי של העיר ברצלונה, הרב מאיר בן חן, בשיחה מיוחדת עם 360 לאחר מתקפת הטרור המשולבתאמש (ה') בספרד שגבתה את חייהם של לפחות 14 בני אדם וגרמה לפציעתם של עשרות.
"דעתי היא שאירופה היום אבודה", אומר הרב בחריפות ומוסיף: "לצערנו יש הרבה משפחות בהן הילדים התחתנו עם מוסלמי או מוסלמית, זה נכנס לחיי המשפחה. ברגע שיש אחד משלהם אצלך, קשה להפטר ממנו".
אז אתה אומר לקהילה שלך שהבית שלהם הוא זמני?
"כן, בוודאי. אני אומר להם: 'רבותי, אל תחשבו שאנחנו פה להישאר לצמיתות, זה לא הולך. יהודי אלג'יריה חשבו כמוכם, ובסוף יצאו עם מזוודות והלכו לגולה. גם יהודי ונצואלה'. אם יש אנשים שיש להם אפשרות לרכוש בית בארץ אני מדרבן אותם לא לחשוב פעמיים ולעשות את זה. עדיף מוקדם מאשר מאוחר"
לדברי הרב, ספרד משמשת כיום כבסיסי מעבר של פעילי דאעש לכל יבשת אירופה: "אבל האם הספרדים יבינו מה זה טרור? אני לא בטוח בכלל. לדוגמא, כתבו היום בעיתונות כאן שהפיגועים הם בגלל קפיטליזם. מנסים להראות כאילו זה לא היה בגלל טרור".
הרב התייחס גם לעובדה שבברצלונה נערכו בשנים האחרונות אירועים פרו-פלסטינאים בחסות רשויות המדינה והעיריה. "אין ספק שהספרדים הם נגד היהודים ובעד הערבים. מבחינתי להיות פרו-פלסטיני זה להיות בעד הטרור, אם לא באופן ישיר אז בוודאי באופן עקיף. הם לא יכולים להגיד את זה כי כל העולם ייצא נגדם, אבל למעשה הם תומכים בטרור", הוא מסביר.
"הייתי מצפה שתקום ראש העיר אדה קולאו, שהיא פרו-פלסטינית מובהקת ומדברת נגד ישראל ובעד מהגרים, ותגנה, שתגיד 'אנחנו רוצים שקט'. במקום זה היא אמרה ש'אנחנו נלחמים במה שעושה רע לאנשים שלנו'. את המילה 'טרור' היא לא הוציאה מהפה שלה".
עוד אומר הרב כי קיבל הזמנה להשתתף בהפגנה "נגד הטרור", אך הומלץ לו שלא ללכת מצד הרשויות. "בקהילה לוחצים עליי ללכת. זו שאלה קשה", הוא מספר. לגבי פתיחת המוסדות היהודים בשבת אומר בן חן כי למרות שאין התרעה ביטחונית ספציפית, כרגע ההנחיה היא להשאיר את בתי הכנסת סגורים בימים הקרובים.
http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/891/302.html?hp=1&cat=404&loc=1
 
למעלה