הדחיות בהפעלה בתל אביב, העלות הכספית הכבדה והתועלת המוגבלת בירושלים - גרמו לבכירים במשרדי הממשלה להתנגד לתוכניות לרכבות קלות בנתניה ובבאר שבע, ולקדם במקומן פתרונות באוטובוסים ■ בעיריות באר שבע ונתניה כועסים: "רכבת קלה היא הכרחית"
אתה יכול לסכם את הנאמר שם? לא ניתן לקרוא את הכתבה ללא מנוי.הדחיות בהפעלה בתל אביב, העלות הכספית הכבדה והתועלת המוגבלת בירושלים - גרמו לבכירים במשרדי הממשלה להתנגד לתוכניות לרכבות קלות בנתניה ובבאר שבע, ולקדם במקומן פתרונות באוטובוסים ■ בעיריות באר שבע ונתניה כועסים: "רכבת קלה היא הכרחית"
בגדול:אתה יכול לסכם את הנאמר שם? לא ניתן לקרוא את הכתבה ללא מנוי.
בגדול:
השקיעו ברק"ל במרכז כמעט 50 מיליארד ואף רכבת עוד לא נוסעת
הקו היחיד שנוסע בירושלים סובל מצפיפות
מבינים שרכבת תחתית עולה אמנם יותר אבל מסוגלת להסיע יותר נוסעים ויותר מהר
במטרופולינים קטנים יותר (ב"ש, נתניה) אין סיבה לקדם רק"ל כי יש פתרונות זולים יותר
רוצים להגדיל את הקיבולת באוטובוסים חדשים ע"ב קווי הרק"ל, וגם במטרונית בחיפה
לא רוצים לאפשר לאוטובוסים לנסוע על מסלול הרק"ל
כל הנ"ל לא ישפיע על 2 קווי הרק"ל החדשים בירושלים
הדחיות בהפעלה בתל אביב, העלות הכספית הכבדה והתועלת המוגבלת בירושלים - גרמו לבכירים במשרדי הממשלה להתנגד לתוכניות לרכבות קלות בנתניה ובבאר שבע, ולקדם במקומן פתרונות באוטובוסים ■ בעיריות באר שבע ונתניה כועסים: "רכבת קלה היא הכרחית"
מה זה הקשקוש על "תועלת מוגבלת בירושלים"? סללו רק קו אחד, שמסתיים הרבה לפני שנגמרת העיר בצד הדרום מערבי שלה, מפעילים אותו בתדירות נמוכה, ומורידים תדירות כששעות העומס עדיין לא נגמרו. אפילו לא קרובים למצות את התועלת.הדחיות בהפעלה בתל אביב, העלות הכספית הכבדה והתועלת המוגבלת בירושלים - גרמו לבכירים במשרדי הממשלה להתנגד לתוכניות לרכבות קלות בנתניה ובבאר שבע, ולקדם במקומן פתרונות באוטובוסים ■ בעיריות באר שבע ונתניה כועסים: "רכבת קלה היא הכרחית"
"הדחיות בהפעלה בתל אביב" - דחיה של שנה וחצי בפרויקט אחד שנוהל בצורה גרועה במיוחדהדחיות בהפעלה בתל אביב, העלות הכספית הכבדה והתועלת המוגבלת בירושלים - גרמו לבכירים במשרדי הממשלה להתנגד לתוכניות לרכבות קלות בנתניה ובבאר שבע, ולקדם במקומן פתרונות באוטובוסים ■ בעיריות באר שבע ונתניה כועסים: "רכבת קלה היא הכרחית"
"הדחיות בהפעלה בתל אביב" - דחיה של שנה וחצי בפרויקט אחד שנוהל בצורה גרועה במיוחד
"העלות הכספית הכבדה" - אז בואו נדחה את זה בעוד עשרים שנה למה אז זה בטח יהיה זול
"התועלת המוגבלת בירושלים" - פעם ראשונה שאני שומע דבר כזה, כמעט כל מי שגר או ביקר בירושלים מרגיש אחרת
השאלה היא לא האם הרכבת הקלה מושלמת, אלא האם יש לה תועלת.כתושב ירושלים לשעבר - הרק"ל לא משרתת את רוב השכונות שגרתי בהן והיעדר תחנה בין כיכר ציון לבניין ג'נרלי קצת צורם לי. כאמצעי של קו יחיד היא משרתת מסלול מסויים וחסרה לה הרגל השלישית של מערכת האוטובוסים ההיסטורית - ציר דוד המלך לעמק רפאים ודרך חברון, ציר שהיה בסיס לרבים מקווי המערכת ההיסטורית (18, 21 שעשו את הרצל, יפו, המלך דוד).
המערכת נמצאת עכשיו בשלבי הרחבה, רצועת הקו הירוק פונתה לקראת הנחת המסילות והקו הכחול אושר ועומד להיבנות, אז המצב ישתנה לטובה כאשר תהיה מערכת. מצד שני ציר הרצוג - עזה - אגרון נותר ללא מענה בעידן שבו ממילא היא מוקד עירוני חשוב.
אני מסכים עם התלונות על ההפעלה בתדירות נמוכה. במערכות מטרו תדירות השפל דומה לתדירות השיא של הרק"ל, ותדירות השפל שלה דומה לתדירות של אוטובוס כאשר הרק"לות נוסעות עמוסות.
יש תועלת מסויימת בקו, אבל מעולם לא היתה תוכנית לצימצום העיר לכדי קו בודד, ראה תוכניות 2000 ו 2020 המצורפות. מת"צ קווי ה 7X שנפתח כמה שנים לפני הקו האדום מהווה ציר משלים חשוב ליצירת מערכת מקיפה יותר.השאלה היא לא האם הרכבת הקלה מושלמת, אלא האם יש לה תועלת.
נדמה לי שבניגוד אליי אתה גרת בעיר גם לפני הקמת הקו האדום, אז האם המצב אז באמת היה גרוע באותה מידה כמו היום?
ישראל תמיד צעדה נגד המגמה העולמית. היהדות האורתודוקסית שעליה מתבססת הציונות דוגלת בתפיסה לפיה הקמת המדינה היא נקמה בהיסטוריה .הדחיות בהפעלה בתל אביב, העלות הכספית הכבדה והתועלת המוגבלת בירושלים - גרמו לבכירים במשרדי הממשלה להתנגד לתוכניות לרכבות קלות בנתניה ובבאר שבע, ולקדם במקומן פתרונות באוטובוסים ■ בעיריות באר שבע ונתניה כועסים: "רכבת קלה היא הכרחית"
ישראל תמיד צעדה נגד המגמה העולמית. היהדות האורתודוקסית שעליה מתבססת הציונות דוגלת בתפיסה לפיה הקמת המדינה היא נקמה בהיסטוריה .
תגידו, מישהו מהמעורבים בבניה נפגע?הדחיות בהפעלה בתל אביב, העלות הכספית הכבדה והתועלת המוגבלת בירושלים - גרמו לבכירים במשרדי הממשלה להתנגד לתוכניות לרכבות קלות בנתניה ובבאר שבע, ולקדם במקומן פתרונות באוטובוסים ■ בעיריות באר שבע ונתניה כועסים: "רכבת קלה היא הכרחית"
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.