לנסוע צפונה או לא

mazy

New member
לנסוע צפונה או לא../images/Emo35.gif

מאז הצהרים אני מקבלת טלפונים מאחיותיי הגרות באזור המרכז והשרון, למה אני נשארת פה...ושכדאי לי לקחת את הילדים ולהצפין. ההורים שלי, שגם הם תושבי אשקלון נסעו הבוקר בלי שום קשר לאחותי שגרה בשרון, ונכון לעכשיו הם שם. דחיתי את ההזמנה בנימוס, בינתיים. יש מי מכם שמתלבט אם להצפין עם הילדים
 

מירי,

New member
לנסוע ולא להתלבט.

גם אנחנו התלבטנו (אז לפני יותר משנתיים) היום אני לא מבינה - למה בעצם? עדיין חופש, הילדים ממילא ללא שיגרה, סעי ליומיים ואח"כ תחליטי בהתאם למצב.
 

ברוריהה

New member
הבעיה שלי הפוכה כרגע ../images/Emo10.gif

אני נסעתי היום בצהריים עם רודד לאסוף את לוטן שהיתה כל סוף שבוע אצל סבא וסבתע במרכז. לבקשת בעלי נשארתי לישון במרכז אבל אני מרגישה שאני חייבת להיות בבית. היציאה מהבית והנסיעה באיזור שההוראות בו הן לא לצאת ממרחבים מוגנים הפחידה אותי בטירוף. וכנ"ל גם המחשבה של נסיעה שם מחר. מצד שני, בעלי נשאר בבית. לוטן "מפחדת שאבא ימות" (ציטוט שלה) ורודד חסר שקט. אני מרגישה שעם כל המצב עדיף להיות בבית, גם אם סגורים במרחב מוגן ...
 
אתם חייבים להיות ביחד - היכן שלא תהיו

כי זה בדיוק מה שמכניס את הילדים לחרדה. הרבה יותר מהטילים עצמם. שי, גם אתם, אתם לא יכולים לשלוח את הילדות למרכז ולהשאר שם.
 

ברוריהה

New member
וכמובן שאם לחזור

זה עם הילדים ! למרות ששיחת טלפון עם אבא קצת הרגיעה היום, היא עדיין כל הזמן טוענת ש"היא לא מרגישה טוב וצריכה לישון" אני בטוחה שלמרות הכל, עדיף שנהיה כולנו שם. רק מאוד מפחדת מהנסיעה במצב הזה ומנסה לחשוב מתי הזמן המתאים לעשות את זה.
 
ברוריההה ../images/Emo201.gif!

אנו יוצאים מחר מת"א עם שיירת רכבים לשדרות, אני לצערי הברזתי מרוב שיעורי גיאוגרפיה - אולי תוכלו להצטרף אלינו לחלק מהדרך לפחות וכך תרגישי יותר בטוח עם הנסיעה?
 

ברוריהה

New member
תודה על ההצעה

מכיוון שאנחנו ממש בדרום הרצועה (ליד רפיח) אני מעדיפה לעשות את רוב הדרך כמה שיותר מזרחה ורק באזור צאלים להתחיל לחזור לטווח האש.
 
עושה רושם שבשעות החשיכה הם פחות יורים

אבל בכלל, הסבירות להפגע ברכב נוסע מרקטה נמוכה משמעותית מהסיכוי להפגע ברכב נוסע על ידי רכב נוסע אחר בכבישים שמכילים רכבים נוסעים רבים במרכז.
 
צודקת אבל אני מבינה את החשש שלהם.

הקישור מתחת ל"מה שלא ידעתם על צער בעלי חיים" בחתימה שלך שבור
.
 

mazy

New member
בינתיים...

הבעיה האמיתית ומה שמעיק עליי זה לדאוג שההורים שלי נשארים בשרון ולא חוזרים לפה...אבא שלי נורא לחוץ, עושה לנו את המוות שהוא רוצה היום לחזור הביתה. נראה איך נצליח לשכנע אותו.. אצלנו קצת בעיה..חייבים להישאר פה, כי היום אנחנו מוסרים את הרכב שמכרנו, אז ככה שנישאר גם בלי רכב. בכל מקרה, מרגיש לי להישאר פה ב
. לא מעיזה לצאת לסידורים ולהשאיר את הילדים בבית. אני רק מקווה שאני לא משדרת לילדים את הלחץ שלי.
.
 
למעלה