לספר להורים או לא

בודהה7

New member
לספר להורים או לא

ערב טוב, רציתי לשתף במשהו שעברתי מזמן כשסיפרתי לאמא שלי על הנטיות המיניות שלי. היתה לי חברה 4 שנים וחשבתי שזהו איתה אני יהיה כל החיים אז הרגשתי צורך לספר לה - התגובה שלה היתה מאוד מפתיע. שכשסיפרתי לה היתה שטיקה זה היה נראה שהיא מקבלת התקף לב שניה אחרי שהתחילה להחויר, ואז אמרה בקול קטן "אני יודעת" . אני הרמתי גבות - וממש לא ציפיתי לשמוע ממנה את זה, ואז היא הוסיפה כן גם דוד אלי ודוד אהרון אמרו לי שאת כזאת, כולם יודעים... הסתבר לי שכולם ידעו את זה עוד לפני שאני גיליתי את זה על עצמי - ופתאום הרגשתי שבמקום שאני עושה לאמא את "השיחה" היא עושה לי אותה ואני מתחילה לשאול אותה שאלות - ממתי הם ידעו שאני כזאת איך הם ידעו וכו' מה שהרגיש אירוני לגמרי. היא קיבלה את זה אבל בפנים תמיד רצתה שאני יגשים את משאלתה של כל אמא - להתחתן ולהביא לה נכדים. אחרי כמה מערכות יחסים לא מוצלחות עם בחורות החלטתי לעבור צד - טוב אולי לרצות את אמא היה גם קצת קשור לזה, ונכנסתי לקשר עם בחור מהגהנום שרצה שאני יתחתן איתו ובסוף זה נגמר ממש מכוער... והיום אני מחפשת בחור להקים איתו משפחה כי אני רוצה ילדים, אני כמובן לא יכולה לברוח מהנטיות שלי - אני נמשכת למין שלי אבל הבנתי שמה שחשוב לי יותר מהכול למצא אהבה שמבוססת על קשר בריא וטוב - ולא על משיכה מינית כי בסופו של דבר המשיכה נגמרת. מה שאני רוצה לאגיד בזה הוא שאם היה לי מכונת זמן היתי חוזרת אחורה ולא מגלה לאמא - אני לא רואה טעם בלעשות את זה, זה כמו שלא באים לאמא ומספרים לה "אמא אני סטרייט" או "אמא אני כותב ביד שמאל" אני לא חושבת שצריך לספר את זה - בפנים ההורים יודעים טוב מאוד מי אנחנו - ולא צריך לספר להם. דברים משתנים בחיים וכשיוצאים בכזאת הצהרה יהיה קשה לשנות אותם. אבל כן צריך ואפילו חובה זה סביבה תומכת ומבינה - מה שרוב ההורים לא יהיו מסוגלים לתת. אז זהו שיטפתי ואני ישמח לשמוע את דעתכם בעיניין.
 
ברוכה הבאה../images/Emo140.gif

צר לי שלא קיבלת את התמיכה והחיזוקים להם היית ועודך זקוקה
אני לא יכולה לחשוב על בתי חיה עם גבר רק כדי לרצות אותי, לא הייתי חיה עם זה דקה אפילו. יותר מזה, גם אני בעצמי לא אהיה מוכנה לעולם לחיות בדרך שאינה "אני" רק כדי לרצות מישהו. אני זו אני ומי שיש לו בעיה עם זה זו בעיה שלו בלבד. אני חושבת שזה מה שצריך להנחות אותך בחיים. מחר אמא שלך תחזור בתשובה או גרוע מכך תצטרף לכת..........תלכי בעקבותיה כדי לרצות אותה? בוודאי שלא. קל וחומר כשמדובר בהווייה שלך, במהות שלך, באני הפנימי שלך. אל תוותרי על מי שאת ועל מה שאת רוצה לעשות בחיים. את אוהבת נשים? תקימי משפחה מאושרת ואוהבת עם נשים. לא לוותר. הנה חיבוק גדול לדרך. מהל הלב
 

Master Stav

New member
אני אהיה עדין .....

פורום מספרי סיפורים זה לא פה .... ראיתי את הפרופיל..... בודהה7 גיל: 28 מין: זכר עיסוק: איזור מגורים: מרכז מצב משפחתי: נרשם לתפוז: יולי, 2008 כול ההודעה שלך מסריחה מדמגוגיה זולה נטיה מינית אינה משיכה מינת ותו לא היא הרבה מעבר זלה מדובר במשהו שהינו גנתי שורשי ולא משהו ניתן לברוח ממנו ללא בעיות שיווצרו בשנים בהאות עליך לטובה , קראתי 4 פעמים ובכל פעם זעק לי מתוך השורות שלך הפינוקיו .... כאמור אני עדין ...אנחנו מקלבים כל אחד בחיבוק מתוך אמונה ....יש לנו בעיה עם אפים ארוכים !!!
 

לילך979

New member
והשם בודהה רחוק ממך כרחוק השמים מהארץ

זה באמת נורא אם השמתשת בפורום בשביל להחזיר גאים וגאות "בתשובה" . לא ברור לי המניע שלך לדברים שכתבת בהיותך זכר בן 28 . לפחות כך מוצגים הפרטים האישיים שלך . לא ברור לי אם אתה גיי שמנסה להסוות עצמו והבעיה היא באמת שלך . או שהשתמשת בפורום כדי להראות שזו גם אפשרות . כך או כך בין אם זה אתה או שאתה מנסה להניע אחרים להתכחש לעצמם , זה באמת חבל . אנשים לא יכולים להימלט מעצמם . הם יכולים לעשות כאילו . אך האמת תתחוור להם במוקדם או במאוחר . ואם גבר לא נהנה כלל מקשר או מגע עם אישה הוא יחפש את זה מחוץ לנישואים . וזה טוב ? זו צביעות אחת גדולה . ואני לא מקנאה באישה שכך יעשה לה בעלה , מתוך מניעים אנוכיים בלבד . ואם הוא יפרק עם הזמן את המשפחה שהקים , כי לא יוכל יותר לשאת את הצביעות ואת החסר שחש , זה לא מחיר כבד ? לילדים , לאישה ? מוטב שאדם יהיה כן עם עצמו , וכך לא יפגע , לא באחרים ולא בעצמו . הוא לא אשם שאלו נטיותיו , אך גם אחרים לא , ואין סיבה לאמלל אחרים משום שהוא לא השלים עדיין עם מה שהוא . מוטב שיעשה עבודה גדולה עם עצמו, ולא ירפה עד שידע האם הוא מסוגל לאהוב אישה באמת או לא . לגעת באישה . ואם לא , שיניח לה ולא יאמלל אותה .
 

בודהה7

New member
חבל שאת לא קראת את מה שכתבתי נכון

כי החמצת את מה שניסיתי לאגיד. אני לא יתחיל לטרץ למה כתוב שאני זכר בפרופיל שלי כי זו זכותי לכתוב מה שאני רוצה אבל אני כן יגיד שזה לא המשתמש היחיד שלי. וכי אין לי כוונה לחסוף את עצמי אז העדפתי לשלוח הודע במשתמש זה. אבל זה ממש לא אומר שבדיתי איזה סיפור... אין לי כוונה להחזיר אף אחד בתשובה - זה אפילו הצחיק אותי שרשמת את זה, כי זה ממש לא מה שהתכוונתי, ואני ממש מסכימה איתך על החלק האחרון שרשמת לגבי בחורים שבוחרים להתחתן בשביל להסוות את הנתיות שלהם - אני אפילו מכירה את המיקרה מחברה שזה קרה לה. ובסוף עברה גירושים ממש נוראים בגלל שגילת דרך חבר שיש לבעלה כרטיס באתר של גייז ושהוא מחפש קשר רציני עם בחור. וגם לזה אני לא יכנס כי זה ממש לא מה שהתכוונתי לרשום. אם תשימי לב שכשרשמתי בסוף שאני הייתי מעדיפה לא לספר להורים כי במקרה שלי סביבה תומכת היה עדיף - אמא שלי עשת לי פסיכולגיה הפוכה - להורים בימנו יש דרכים מתוחכמות לא לקבל את זה ולהראות שהם מקבלים. ומה שניסיתי הוא להעלות רעיון, שאולי עדיף לא לספר להם ולמצא את השלמות לקבל את זה לא דרכם - אולי ההתנסכות שלי לא היתה מובנת ומזה הבנת מה שהבנת, אבל ממש לא היתה לי כוונה להחזיר בתשובה. אני מקבלת זוגות חד מיניים וזה מרגש אותי מאוד שאני שומעת שיש חתונות חד מיניות ואני ממש בעד ומקווה שיגיע היום וזה לא יהיה מוזר ושונה. כי בעיניי זה לא - זה לא משנה כי לאהבה אין צורה בעיני. ובקשר לבגידות, נראה לי שיותר מ- 80 אחוז מהאנשים שנמצאים בקשר ארוך טווח של שנים מחפשים ריגושים אחרים זה דרך הטבע ולא משהו שאני עכשיו ממציאה- וזה לא משנה שאם אני יתחתן אני יבגוד אם בחורה או גבר כי בגידה זה בגידה. אבל חשוב שאם מתחתנים ומביאים ילדים להביא אותם לבית שפוי ולא בית שכול היום יש דרמות. בן אם זה בית של חד מיניים או סטרייטים. וזה הכי חשוב לי. גם ככה אני לא חושבת שהמוסג סטרייט לא ממש מציאותי, בהכי סטרייט או סטרייטית בעולם קיימים אחוזים בודדים שהם לא אבל זה כבר לא קשור. בכול מקרה אני מברכת על הפורום, אני בטוחה שהכונה שלכם היא טהורה, זה ממש מרגש שאתם תומכים בהורים ובילדים - ממה שיצא לי לקרא כאן וזה הדבר הכי חשוב.
 

לילך979

New member
מצטערת אם טעיתי

אני שמחה שכך הם הדברים . לרגע נבהלתי . בכל אופן אנחנו מסכימות בהרבה דברים . ואפילו גם בשיקול הדעת אם לספר להורים שמראש יודעים שלא יקבלו את הבשורה וינדו או יוותרו על הילד שלהם . לא בכל מחיר צריך לשתף הורים . ובאמת אפשר להשיג תמיכה מאנשים אחרים . זה חבל שיש הורים שכל כך נעולים בעניין . אבל אם המחיר הוא וויתור על קשר איתם , אז אדם יכול לשקול אם הוא מעדיף לנתק את הקשר איתם ובלבד שיסכימו לקבל אותו כך . או לשמור את יחסיו עם אחרים לעצמו לפחות לפרק זמן עד שקשר נהיה רציני ורוצים לממש אותו יותר . כי אז כבר די קשה להסתיר . אבל גם אז אולי עדיף שיבינו לבד לאט לאט , מאשר להטיח את זה בפניהם , כשמראש יודעים שיגיבו כל כך קשה , כבר עדיף לוותר . ואני מתכוונת להורים שיכו , יעיפו מהבית , וכל מיני סוגי תגובות קשות אחרות . ילדים לומדים מה אפשר להגיד להורים שלהם ומה לא . ויש הורים שצריך לשקול זאת היטב . גם כשזה לא קשור לנטיות מיניות . אז אין מה לעשות , אלו ההורים . ויש עוד המון אנשים בעולם שיכולים לתמוך ולעזור . הצגת את הדברים כאילו את מוותרת בשביל ההורים על מה שאת מרגישה שזו האמת שלך, וזה לא הדבר הבריא בשבילך לדעתי . ובאמת בדרך כלל אנשים בודקים היטב מה נטיותיהם לפני שמספרים להורים . בדרך כלל זה כבר סגור ובדוק לגמרי כשהם משפתפים את ההורים .
 
למעלה