לעורכי הדין שמומחים גם להוצאות (מיסים ואגרות שנתיות מיותרות)

hammer2014

New member
לעורכי הדין שמומחים גם להוצאות (מיסים ואגרות שנתיות מיותרות)

הבעלות במגרש חקלאי רשומה על שמי בטאבו.
עורכי דין המליצו לי להעביר את הרישום בטאבו ממני לאישיות משפטית כלשהי שתהיה רשומה כבעלים של המגרש החקלאי ותחזיק בבעלות במגרש החקלאי בנאמנות עבור הבת שלי (שהיא כיום פעוטה).
עורכי הדין לא ידעו להגיד לי איזה אישיות משפטית לפתוח על מנת שהיא תשמש כנאמן (כמובן שהכל ידווח לרשות המיסים שמדובר בנאמנות על פי הטפסים המקובלים בחוק). הם לא ידעו להגיד איזה אישיות משפטית לפתוח (לצורך שמירת מגרש בנאמנות עבור בתי "הנהנת") כי הם אמרו לי שהם בסך הכל עורכי דין ולא יועצי מס ולא רואי חשבון.
הם אמרו לי שרק רואי חשבון יכולים לענות לי איזה סוג של אישיות משפטית כדאי לפתוח לצורך רישום בעלות במגרש חקלאי על שם אותה אישיות משפטית (בטאבו).
הם אמרו לי שאישיות משפטיות יכולות להיות עם הוצאות אגרות שנתיות שונות בין אחת לשניה, למשל אם פותחים חברת אחזקות ברשם החברות, או עמותה ברשם העמותות אז יש אגרות שנתיות ודיווחים שנתיים ותצהירים שנתיים שצריך להגיש, וזה לא מתאים לאנשים רגילים ופשוטים ובנוסף אגרות שנתיות מיותרות. ולכן הם אמרו לי שהם לא יודעים לכוון אותי לגבי השאלה איזה סוג של אישיות משפטית כדאי לפתוח.
בעקרון, האישיות המשפטית הזאת שאני צריכה לפתוח אמורה לקבל ממני בטאבו את רישום הבעלות בקרקע והיא תירשם כבעלים ואני צריכה למסור לטאבו מסמכים משפטיים (שטר נאמנות שבו נתתי את הבעלות בקרקע לאישיות המשפטית שנקראת נאמן, ומגדיר את הקרקע כנכס נאמנות) והנאמנות תהיה רשומה.
האישיות המשפטית הזאת תהפוך להיות "נאמן" ואז במשך 20 שנים לפחות המגרש החקלאי יהיה רשום בטאבו על שם אותה אישיות משפטית (נאמן).
עורכי הדין אמרו לי לפתוח אישיות משפטית (נאמן) מסוג כזה שבמהלך ה 20 שנים לא יקרה מצב שיהיו הוצאות מיותרות כמו אגרות שנתיות.
והשאלה שלי למומחים כאן היא איזה סוג של אישיות משפטית היא המשתלמת ביותר למטרה הזאת של חיסכון בהוצאות התפעוליות והניהוליות של קיומה של אישיות משפטית בתקופת ה 20 השנים הקרובות (שבהם הבעלות בקרקע חקלאית תהיה רשומה על שם אותה אישיות משפטית בנאמנות) ?
אודה לכם אם תכתבו לי תשובה מפורטת עם הסברים פשוטים כדי שאני אבין אותכם לגבי סוג האישיות המשפטית המשתלמת ביותר שכדאי לפתוח לצורך המטרה הזאת (לרשום על שמה מגרש חקלאי ולהחזיק אותו על שמה במשך למעלה מ 20 שנה עבור התינוקת שלי שכיום היא פעוטה).
 
למעלה