לעידן ולכולם בנוגע לשפיכה מוקדמת!

התפעלות

הי נורית!!
ברוכה הבאה !! יש אנשים שלא זקוקים ללמוד...מבלי להוריד מערך השנים שהשקעתי באקדמיה יש לו את זה ..(לירוק) וגם לנגמלת1 יש!! ואת מוזמנת להביא את שלך!!!!! שלך ובשבילך עידן מיליצ´ר
 
לעידן ולכולם בנוגע לשפיכה מוקדמת!

טיפ: עזרקאין ואמלה (EMLA) הינם תכשירי משחרה מאלחשים מקומית הניתנים ללא מרשם רופא לרכישה בכל רשתות הפארם!. יש למרוח את האמלה או העזרקאין (רצוי ערזקאין 5%) על כיפת הבולבול בלבד, ולא על כולו שכן זה יכול להביא לאובדן זיקפה כללית עד שהשפעת המשחה תפוג - כך שלא עשיתם בעצם כלום טוב, אלא רק רע לעצמכם! למרוח את המשחות על הכיפה בלבד מבלי להתקמצן, זה לא אודם והבולבול שלכם הוא לא שפתיים, פשוט תמרחו בלי לדפוק חשבון. ולהשגת תוצאות טובות יותר מומלץ לשים מיד קונדום על האיבר המרוח במשחה. למשחה לוקח בערך 10 דקות להשפיע במלוא עוצמתה כי האילחוש הוא לא מיידי. ככל שהמשחה חשופה לאויר, כך היא פחות אפקטיבית. אם תשימו קונדום מיד אחרי המריחה, ותשאירו אותו על הזין כעשר דקות לפחות, ההרדמה של הכיפה תגרום להפחתת הגירוי ביותר מ-90% וכך בעצם תוכלו להמשיך להשתעשע בפנים, מבלי לגמור כמעת, עד שתפוג השפעת המשחה שזה בין 15 ל-25 דקות!!! אתם יכולים להוריד את הקונדום לאחר 10 דקות ולהשיג תוצאה מקסימלית או פשוט למשיך לעשות את הביזנס עם הקונדום ולגרום לאורגזמה להגיע אחרי חצי שעה!!! (מתייחס לרוב המקרים בהם השפיכה המוקדמת נובעת מגירוי פיזי מוגבר, ולא לשפיכה מוקדמת כתוצאה מהתרגשויות יתר, וזה בדוק!) אם אתם גומרים מהר מגירוי יתר בעור, אתם תגמרו לאחר 30 דקות מהנות בערך, ואם אתם גומרים מהר מהתרגשות - 20 עד 25 דקות בקירוב. הדבר הזה מדהים. חשוב שאם אתם מורידים את הקונדום לאחר 10 דקות, לא לחדור לבת זוגתכם עד שלא ניגבתם את האיבר שלכם טוב טוב עם טישו או מגבון לח. אי ניגוב האיבר יכול להביא להרדמת איבר המין של בת זוגתכם ולגרום לה לא להנות כלל! כנ"ל לגבי מציצות! מי שלא ינגב טוב יביא להרדמת הלשון של בת זוגתו! ותאמינו לי, אתם לא רוצים להיות במצב המביך הזה! המשחה עולה בערך 30 שקלים... וההמלצה שלי היא ללכת על "EMLA" ולא עזרקאין, מכיוון שהיא לפי דעתי יותר טובה ולחובבי האסוציאציות... המשחה הזו גם שוודית (אכן כן, מיוצדת בשוודיה!) אני רוצה לשמוע מה עלה בחדר המיטות שלכם עם הטיפ הזה, כדי שאוכל להמשיך ולעזור לאחרים. ירוק בעיניים.
 
שפיכה מוקדמת ותכשירי אילחוש

אהלן ירוק בעניים!! אתה גדול !!who ever you are . מכל מקום מספר תיקונים קטנים ומהותיים, (ולא ע"מ להראות שאני "הבוס"): 1) את משחות האילחוש יש למרוח מתחת לעטרת הפין, כלומר בצווארון ולא על הכובע!!!. במידה ויש גברים שמדיחה על הכובע ו/או על גוף האיבר...לא אנחנו נתווכח איתם. 2)לכל אחד מתאימה משחה אחרת כך שהייתי ממליץ להתחיל מהקל אל הכבד קרי: מעזרקאין 2% ,5% ועד EMLA שהיא 9% . 3)בקשר לזמנים... גם כאן לא הייתי נכנס לפירוט ספציפי כי גם זה שונה מגבר לגבר וגם אצל אותו גבר יש שינויים בהתאם לנסיבות... 4) חג אורים שמח!!
שלך ובשבילך עידן מיליצ´ר
 
עידן מיליצר

היי. כן, זה ברור לי שצריך להתחיל מהקל אל הכבד. וזה גם ברור שהזמנים הם לא זמנים הנמדדו עם סטופר. אבל זה פשוט דבר שהוא די כללי. ותתפלא, אני לא יודע מה הנסיון שלך מורה לך על משיחת המשחה מתחת לכיפה של האיבר, אני יכול לומר לך שלפי דעתי, האפקטיביות של המשחה הרבה יותר טובה כשהיא עוטפת את כל הכיפה (בלי חס וחלילה לשפוט את הידע שלך...) מה גם, שישנם תכשירי השהייה בספריי ע"ע תכשיר בשם "דוז" וזבובים ספרדיים למינייהם שבהם השימוש הוא ע"י התזה מהתרסיס על הכיפה. אבל שוב, אני לא יתווכח איתך חס וחלילה על הידע שלך. אני פשוט יתן קצת משלי. לא ככה? :) ירוק בעיניים.
 
למעלה