לפני תשעה חודשים נולד לי ילד

לפני תשעה חודשים נולד לי ילד

חדש ! (בכאילו ) וזה היה אחרי שבע וחצי (כמעט) שנים של חשש. מי נתן לי את הכח לספר לו סיפור של סוד? דפיקה בדלת. מתחת לקסדה נערת שליחויות מושיטה לי חבילה של מיתוס. כן , לגמרי שכחתי שהזמנתי את הספרים הללו. "ככה זה בעברית" - דתיה בן דור. "סיפורי ככה זה "- רודיארד קיפלינג. "בארץ נדמה לי" - ג´ואן שטיינר. ספר אחד בשבילי - אני לא מגלה. "ילד של אמא" - צרויה שלו. מזרון ים מתנפח (מתנה) חבילת טושים (מתנה) והספר האחרון בחבילה "אמא היא גם אבא" - ציפי שחרור. זהו , לזה חיכיתי במיוחד. אני מתחילה לקרוא ואין לי סבלנות. העיניים מרפרפות במהירות על פני העמודים , חולפות מילה אחר מילה. סיפור מתח. מערה סודית , אוספים סודיים , סוד רודף סוד עד לסוד האמיתי . דווקא בפרק האחרון? למה אני צריכה לחכות לפרק האחרון? "תמר היא ילדה סודית ויש לה מחבוא סודי ומערה סודית על חוף הים. אבל הסוד הכי סודי שלה , הוא הסוד שבגללו אמא שלה היא גם אבא שלה. אמא אומרת שסוד ששומרים זמן רב בתוך הלב מתחיל להכביד ואם הוא קצת עצוב הוא גם מכאיב." והיא סיפר את הסוד לחברה הטובה שלה אסנת ואומרת ".....כשאפגוש את גדי אגיד לו : "שלום גדי , אני רוצה שתדע שמהיום אני כבר לא סוד ואני בכלל לא הסוד של אף אחד. אני ילדה רגילה כמו כל הילדות. אני יודעת שיש לך אישה אחרת וגם ילדים אחרים , אבל אני הילדה שלך...." " זהו , גיליתי לכם את הסוף של הספר בלי שתקראו אותו בכלל. כשהילד הוא סוד (מעצמו , מכולם או מכמה , לא משנה.....). ואיך הייתה חווית סיפור הסוד הפרטי שלנו? - על כך בפרקים הבאים של הטלנובלה " רק אמא & ג´וניור".
 

אנאבלית

New member
אביגיל-נשמע נורא מותח, בסוף תכתבי ג

מה"סוד" שלך. לא? נראה שיש לך כשרון כתיבה.....וגם הרבה מה לספר. בכל אופן-אותי זה מעניין לשמוע כי אני נמצאת בתחילתו של הסיפור, ואין לי מושג כיצד יראה ההמשך ומה יקרה בעתיד. גם קשה לי לכתוב כאן מה קורה בהווה-כי זה נורא מסובך, אבל אולי בהזדמנות. מה שכן-אני מאד מתלבטת בנוגע לסיפור האבהות. אין לילדה שלי אב רשום בתעודת הזהות, לא עשיתי צוואה, הילדה עדיין פחות משלוש, ולא יודעת מה עדיף. בינתיים-אין מזונות ואין תמיכה.ואין הסדרים ואין כלום.מצב לא ברור, שמקווה שמתישהוא יתבהר. אבל-החיים חזקים מהכל. וגם אני. יום טוב.
 
רק עד גיל שלש../images/Emo62.gif../images/Emo62.gif../images/Emo62.gif

אפשר עדיין לרשום את שם האב ללא בדיקת אבהות (אם אני זוכרת נכון) , גם אם הוא רשום בצוואה וחתום עליה. צוואה , רצוי מאוד להכין , וניתן לעשות את זה למשל בלשכה המשפטית של נעמ"ת. רצוי לרשום בצוואה את פירטי האב ואפילו להשיג את חתימתו לצורך כך , (מתוך הנחה שיצרתם את בתכם מאהבה ומרצון , אפילו אם הדברים השתנו אחר כך). גם אם אין קשר ביניכם. ככה ,מצד אחד , אין רישום שלו "ברשויות המוסמכות" (משרד הפנים) , אבל מצד שני , המסמך הקיים יפתור לה בעיות הלכתיות (בעיקר) בעתיד , למשל נישואין ,בלי להקשות על התהליך. הצוואה חשובה מאוד , גם לצורך החלטה (שלך , שלכם) ,מה יהיה בגורל הילדה , אם יקרה לך משהו חס וחלילה. מבחינתי הצוואה הייתה Must ואני ערכתי אותה בנעמ"ת כשג´וניור היה בן חודש.
 

אנאבלית

New member
אביגיל-אשמח אם תוכלי לעזור לי .../images/Emo35.gif

בנוגע לצוואה-קצת להדריך . בנוגע לרישום אבהות-בשלב זה זה לא בא בחשבון. זה רק יגביל אותנו. המחשבה שלי לנסות להגיע לגישור או להתרחק לגמרי. המצב כרגע לא ברור, מבלבל, ואני מנסה להמשיך בחיי. כשהילדה תגדל-אוכל לעבוד יותר שעות ולפרנס את שתינו. והוא-יפסיד את שתינו. אני לא יכולה להכנס למלחמות.במלחמות יש רק מפסידים. אנחנו נסתדר. בנוגע לחתונה-מקסימום היא תתחתן בנישואין אזרחיים.ואני ארשום עד אז צוואה. מי אמר שהחיים קלים?
 
איך ?

אפשר לעזור לך? אני לא כזו מומחית. מה שעשיתי בזמנו היה פשוט לגשת למשרדי נעמ"ת ולהתייעץ , השארתי את כל הפרטים שלי (ושלו) ואת הרצונות (שלי) . ואז הם הכינו לי צוואה מודפסת ורק הגעתי לחתום בנוכחותם. בתקופה ההיא היינו בקשר טוב אבא של ג´וניור ואני וזה היה גם הרצון שלו ששמו יוזכר בצוואה ואף הגדיל להבטיח שאם קורה לי משהו , הרי זה ברור שג´וניור יגדל איתו (ועם המשפחה המורחבת שלו ואז גם כמובן , ייחשף "הסוד הגדול") . היום? היום אני לא יודעת אם זה יעמוד במבחן המציאות , לנוכח העובדה שאין קשר ביניהם. "אין קשר" שנובע מתוך החלטה שלו שלא יהיה קשר. והסוד עדיין סוד מבחינתם ועדיין רשום באותה הצוואה. והוא לא רשום במשרד הפנים כמובן.
 
אנאבלית

בקשר לנשואין של הילדה בעוד חצי יובל לפחות אני רוצה להרגיע אותך ולספר שבניגוד לדעה הרווחת בציבור פסול חיתון הוא מי שנולד ממזר. ומה הוא ממזר? ילד שנולד לאישה נשואה שלא מבעלה אם הגבר נשוי והאישה פנויה ומקשר זה נולד ילד הוא כשר למהדרין!!! (אוח כמה שהדת הזאת מרגיזה אותי
)
 
שתוקי/ת

לזו הכוונה כנראה. לא בהגדרת ממזר , אבל מעמד מיוחד שאם הוא שותק , עאלק - "לא מגלה" מי האבא שלו , אז לדת הזו יש חשש שיהיה גילוי עריות או משו דומה (חשש לנישואי אחים). ולדעתי ? כל ממזר מלך !
 
נו למדתי עוד משו

ואם הוא מלך אז כבר ניתן לו
כראוי הרי בטח כבר שמת לב לציניות שלי בנושא הדת
 
לא הבנתי בדיוק...

מי זאת הילדה הזאת, מה היא רוצה ולמה?
היו חסרים לי קצת פרטים... הסוד שלי... כשאני חושב על זה רבים ממכרי לא יודעים בבירור שאני חדורי
אמא אומרת שסוד ששומרים זמן רב בתוך הלב מתחיל להכביד ואם הוא קצת עצוב הוא גם מכאיב..................
 
ומרוב שדיברתי שכחתי!

מזל טוב לתינוקון החדשדש פעם הבאה אל תהרסי ככה ספרים, זה לא יפה
! ומצפה לעוד פרקים בסדרה (לא טלנובלה!!!) "רק אמא וג´וניור מיאיחו"
 
ולמה אתה סוד?

כאילו , הסיטואציה, אני מתכוונת. יש לזה הסבר? סתם לא יצא לדבר על זה , או מוסתר בכוונה? ולמה אתה לא מביא גם את אמא לכאן ?
, מבטיחה לתת לה פרח
. )ואתה כמובן לא חייב לענות על כל החדגדיא הזה ) . מצטערת שקילקלתי את הסוף , אבל את הסוף של פינוקיו , אתה בטח מכיר
לא , לא אני אגלה לך .
 
מממממממממ...*חושב*

אני סוד, אממ יותר נוח ככה אני מניח למרות שגם פחות נוח ככה.... אמא- היא אלרגית למחשבים ואין לי כוח שיתבלבלו לנו הניקים ופתאום אני ארשום בניק של אמא שלי ב"דיסני"
זה נוח... מאוד נוח... פינוקיו זה ההוא שמת בסוף?
 
על פינוקיו

לא כתבתי , אבל הוספתי במאמרי הפורום על ספרים מיוחדים שמצאתי בנוגע ל......סודות ירקות וכל השאר. מפיתום מת , הפיה הטובה עם השיער הסגול הפכה אותו לילד חדורי אמיתי
 
בלי סודות

מההתחלה לא היו סודות. היו שאלות. היו בכיות. היו הסברים. המזל של כולנו הוא שכיום זה כבר ´מקובל´ להיות בן חד הורי, גם בגלל גירושין אך לא רק. כבר בגן האוצר שלי לא היה לבד להורים גרושים, כך שמבחינתו ומבחינתי הנחיתה הייתה רכה. אבל את הספר, אלך לקחת בספרייה.
שבת שלום
 
למעלה