לקוח טורדן
כשעבדתי בשירות לקוחות היה לקוח שהתקשר וביקש בקביעות פקיד מסויים מאוד.
המוזר הוא שכל פעם שהוא התקשר: אותו מוקדן לא היה במשמרת (תמיד פיספס אותו, לא משנה מתי התקשר).
מכיוון שזאת לא פעם ראשונה/שניה שהתקשר; הצעתי לו את עזרתי, שהרי אני ואותו פקיד *בדיוק* באותה דרגה ועם אותה רמת ניסיון.
הוא סירב מייד וניתק.
יום אחד הבוס הישיר שלנו ענה, ואמר למיתקשר: "תגיד לי, אני הבוס שלו, אני בוודאות יכול לטפל בנושא".
המתקשר אמר "לא: רק X".
יום אחד אותו מתקשר שוב דרש את אותו פקיד, אבל קיבל את התשובה: "X כבר לא עובד כאן", וזאת, למיטב זיכרוני: הפעם האחרונה בה התקשר.
בהנחה *שלא* מדובר במחזר אובססיבי (
) : איך המצב הזה נקרא?
כשעבדתי בשירות לקוחות היה לקוח שהתקשר וביקש בקביעות פקיד מסויים מאוד.
המוזר הוא שכל פעם שהוא התקשר: אותו מוקדן לא היה במשמרת (תמיד פיספס אותו, לא משנה מתי התקשר).
מכיוון שזאת לא פעם ראשונה/שניה שהתקשר; הצעתי לו את עזרתי, שהרי אני ואותו פקיד *בדיוק* באותה דרגה ועם אותה רמת ניסיון.
הוא סירב מייד וניתק.
יום אחד הבוס הישיר שלנו ענה, ואמר למיתקשר: "תגיד לי, אני הבוס שלו, אני בוודאות יכול לטפל בנושא".
המתקשר אמר "לא: רק X".
יום אחד אותו מתקשר שוב דרש את אותו פקיד, אבל קיבל את התשובה: "X כבר לא עובד כאן", וזאת, למיטב זיכרוני: הפעם האחרונה בה התקשר.
בהנחה *שלא* מדובר במחזר אובססיבי (